pondělí

PRAGUE FASHION WEEKEND: Den čtvrtý a přehlídka s.Oliver


Nakonec se mi přeci jen pár fotografií poslední den povedlo. Byla jsem totiž strašně rozklepaná z toho, že sedím ve druhé řadě a že budou fotky naprosto nepoužitelné. A tak si můžete prohlédnout modely kolekce s.Oliver. Zejména se mi líbila pánská kolekce. Protože takhle nějak bych si ráda oblékla přítele. A taky mám tady pro Vás fotografie toho, jak to vypadalo na PFW v zákulisí. :)

SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Ráda bych svého přítele taky tak oblékla, ale on by určitě nechtěl. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, s tím mám také problém. Ten můj dá nejvíce na maminku a té je vlastně jedno, co má na sobě :-).

      Vymazat
  2. Tahle kolekce se mi líbí nejvíc a je mi taky nejbližší. Takhle bych se jednou chtěla oblékat :D

    OdpovědětVymazat
  3. tech zehlicek a kulem na vlasy na jednom miste ty jo :) jinak souhlasim, takhle kdyby se u nas oblikali kluci, tak by by svet krasnejsi :)

    OdpovědětVymazat
  4. v tom zákulisí to vyzerá byť docela zhon :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělé fotky ;-) a ještě lepší modely!

    OdpovědětVymazat
  6. žjuuu, super!
    modely, modelky i outfity jsem viděla už na fittingu, ale je fakt, že na mole to muselo být něco jiného :) škoda, že mi propadly lístky, mohly jsme se vidět :)

    OdpovědětVymazat
  7. tuto značku mám hodně ráda, proto bych někdy chtěla vidět jejich přehlídku ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné věci,asi brzy zajdu do s.Oliver,nedávno jsme si tam koupila krásnou košili..

    OdpovědětVymazat
  9. To mně se teda takové oblečení vůbec nelíbí, přítel má stejný styl jako já a do ničeho takového bych ho nikdy neoblékla :-D sice nejsme tak elegantní nebo moderní, ale aspoň nechodíme oblékaní jako většina :-D (nicola3@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  10. líbí se mi fotky ze zákulisí :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ti kluci vypadají dobře... Jak po obličeji tak i oblečením...:D

    OdpovědětVymazat
  12. Tuhle značku mám ráda, asi se budu muset jít kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to dobře :) s.Oliver je dobrá značka.

    OdpovědětVymazat
  14. Ja mať takú možnosť ísť na takúto akciu, tak okamžite letím. Krásne fotky. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle styl oblekani se mi libi

    OdpovědětVymazat
  16. Takhle se oblíká můj brácha, možná ještě líp, a je to boží! :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ich kolekcie mam velmi rada velmi pekne a nositelne modely. Vzdy ked nasvtivim ich obchod s niecim odidem :D

    OdpovědětVymazat
  18. ty pánský outfity? paráda!

    OdpovědětVymazat
  19. přesně, ta pánská moda je boží, teď jen návod, jak do toho průměrného, českého přítele obléci :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©