sobota

PRAGUE FASHION WEEKEND: Den druhý


 Bude jedenáctá hodina večerní. Právě jsem se vrátila z večerních přehlídek na Prague Fashion Weekendu a mohu říct, že jsem ze druhého dne ještě nadšenější, nežli z toho prvního. Zejména mě zaujala kolekce Jakuba Polanky, která byla vážně nádherná. Dokonce i naplnění sálu odpovídalo tomu, že Jakub Polanka je jedním z nejvýznamnějších návrhářů v Česku, což dokázal i samotnou kolekcí. Proto jsem se rozhodla uveřejnit z jeho přehlídky, co největší množství fotek. :)  Myslím si, že fotografie řeknou více než má slova...Tákže....
Kochání může začít...


SHARE THIS POST

46 komentářů:

  1. fakt je to veľmi pekné:)páčia sa mi tie farby odtiene fialovej purpurovej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Libi se mi saty na druhe fotografii :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak ses dostala do front row? (Jinak, slušelo ti to, jko obvykle. Tvé vlasy nešlo přehlédnout!)

    OdpovědětVymazat
  4. (Zdovolením, tu fotku s bradavkami které prorazily řasení si půjčím. Myslím že to byl jeden z vrcholných okamžiků. Nevím teda jestli sis toho všimla ty, ale já to viděla docela zřetelně. Chudák holka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      To víš, že všimla! :-)
      Jinak jsem měla lístek do druhé řady a před námi byla dvě místa v první řadě volná, tak nás před zahájením přesadili stejně tak jako včera. :)

      Vymazat
  5. Jééé já bych se taky chtěla někdy kouknout na módní přehlídku :) !! Krásný

    OdpovědětVymazat
  6. báječný fotky, Evi. To je dobře, že si vybrali ke spolupráci zrovna Tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že si to někdo myslí. Děkuji moc :-).

      Vymazat
  7. wow, amazing fashion show, beautiful models and photos.. Nice clothes <3

    OdpovědětVymazat
  8. Wááu! Moc Ti gratuluju k spolupráci, musí to být super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já už chci být dospělá, krásná, hubená, vysoká a prachatá.. jdu se učit! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Co na to říct... prostě úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  11. barvy jsou pěkné, takové podzimní :) ale moc šaty jako takové volné nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tady bych si šaty i možná vybrala..:) Lepší kolekce než ze dne prvního....:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala na fb, byla to zatím (alespoň pro mě) ta nejlepší přehlídka! :)

      Vymazat
  13. fúha tak toto sa veľmi podarilo!

    OdpovědětVymazat
  14. niektoré šaty sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jakub Polanka má opravdu pěkné šaty, již několikrát jsem o něm četla a viděla jeho práci... :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta Krainová vypadá roztomile když je těhotná :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Ta Krainová vypadá úžasně když je těhotná :)))

    OdpovědětVymazat
  18. Fandím jednoduchosti, takže většina modelů se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  19. taky bych jednou chtěla na fashion week,musí to být skvělé!!

    OdpovědětVymazat
  20. krásná a velmi podařená kolekce!

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné foto..včera jsem tam byla a opravdu skvělý zážitek. Dokonalá atmosféra, dokonalá hudba a hlavně dokonalé šaty. Navíc se mi moc líbily ty nabarvené ruce:))

    OdpovědětVymazat
  22. Ty maxi šaty jsou nádherný! Něco takovýho bych si představovala na maturiťák :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. tie cierne saty su riadne pekne
    a teta ma tasku REDKEN v prvom rade ijuuu

    OdpovědětVymazat
  24. závidím ti ! tohle bych chtěla vidět na vlastní oči !

    OdpovědětVymazat
  25. Minulý článek s přehlídkou se mi líbil o kapku více, byly tam o hodně zajímavější modely :)

    OdpovědětVymazat
  26. pěkné fotky,mohl bych je sdílet na mém novém blogu? samozřejmě s odkazem na tvůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu za to jedině ráda :-).

      Vymazat
    2. dík,dám tam toho více ( http://fashion-beauty-makeup.blogspot.cz )

      Vymazat
  27. wau, tak takovyhle saty bych si nechala libit...

    OdpovědětVymazat
  28. Na prehlidce Jakuba Polanky jsem vazne chtela byt, ale bohuzel mi to nevyslo. Tak jsem rada, ze se ted aspon muzu kochat tvymi fotkami. Dekuji!

    OdpovědětVymazat
  29. Wauw, ty šedé šaty s hlubokým výstřihem vypadají perfektně. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ooo, krasa, tie saty su uzasne a skvele farby :)

    OdpovědětVymazat
  31. mě se to teda moc nelíbí, příjde mi to jako takové závěsy, ta přehlídka z třetího a čtvrtého dne se mi líbila více.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©