pátek

PRAGUE FASHION WEEKEND: Den první


Dnes mám tady pro Vás výjimečně článek takhle pozdě večer. Právě jsem se vrátila z prvního dne Prague fashion weekendu, kde jsem měla možnost zhlédnout dvě módní přehlídky. A to přehlídku Lady Vyvialové a Hany Stocklassové. Článek tedy píšu v rychlosti, ořezávám a upravuji fotky a přidám si u toho jako Superman, protože v takovéto rychlosti jsem ještě nikdy článek nepsala. Doufám, že budete s výsledkem spokojeni a dýchne na Vás skrze tento článek ona atmosféra, kterou jsem měla možnost dnes zažít.


Musím říct, že to byl úžasný zážitek a jsem za tuto příležitost, zúčastnit se takovéto akce, moc ráda. Atmosféra je naprosto úžasná. Ať už je to tím, že je show zastřešená, nasvícením, kouřovými efekty, které dusí diváky sedící v první řadě :D (joke) nebo hlasitou hudbou, do které rytmicky kráčí krásné modelky. Prostě a jednoduše je to zážitek. A pokud jste si nepořídili lístky a trápíte se, že byste z přehlídek nic neměli, mám tady pro Vás nějaké fotografie. A pokud se teprve na jednu z přehlídek chystáte, můžete se nechat hned u vstupu do stanu bezplatně nalíčit jednou z Maybelline vizážistek, která z Vás během deseti minut udělá jiného člověka! :) Samozřejmě myšleno v dobrém slova smyslu! :)



Můžete si všimnout, že v obou kolekcích dominovala černá, šedá a bílá barva. Zejména se mi líbila kombinace černé s bílou. Konkrétněji bílé silonky s černými holinkami.

V líčení se mi zalíbila lehkost. Žádná extravagance se nekonala. V první přehlídce se mi zalíbily černé linky, které modelkám vytvářely nádherné svůdné pohledy. Škoda jen, že jsem s sebou neměla zoomový objektiv, protože kočičí pohledy byly fantastické. A tak jsem se pokusila pohrát si s úpravou fotek a přiblížit Vám, looky, které se mi zalíbily. Druhé líčení, které mělo šmrnc, bylo v zásadě také velice jednoduché. Jednalo se o kombinaci bílých stínů (pokud mě nešálil zrak) s jemně růžovou rtěnkou, což působilo romanticky.
P.S.: Nerada bych Vás tady zahltila fotkami, protože zítra se budete moct těšit zase na další článek. Proto jsem vybrala modely, které mě opravdu zaujaly :). Snad budete s mým výběrem spokojeni. 



To nejlepší nakonec... Aneb jak z mála vytěžíte maximum.


(komentář: Něco takového bych potřebovala. Od L. Vyvialové)
SHARE THIS POST

40 komentářů:

  1. mňa skôr zaujali sediaci v pozadí, čo sa týka oblečenia. a najviac ma nadchol 4. model zdola :)

    OdpovědětVymazat
  2. Modelky vypadají krásně a svěže :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě moc zaujal poslední outfit!

    P.S.: Ani nevíš, jak ti závidím :/

    OdpovědětVymazat
  4. Takový multifunkční oblečení paráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujaly me hlavne svetry :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek! Těším se, až tam taky budu! Prosím, napiš mi kvůli zítřku :)

    OdpovědětVymazat
  7. některé kousky jsou vážně skvělé ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně pěkné svetříky !

    OdpovědětVymazat
  9. Wáááu muselo to být skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja se zučastnila dvou v munelem a predminulem roce. Je to fajn, ale koukat nekolik hodit na modelky je celkem nuda. Ale chapu ze nekoho to treba bere. Minuly rok mely vsechny modelky velke boty, tahaly je za sebou. Docela je lituju .

    OdpovědětVymazat
  11. Siva je moja nova cierna, takze sa mi to paci :)

    OdpovědětVymazat
  12. I like it . Moje oblubene farby dominuju konecne.
    monikabullova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, to muselo být úžasné :) A to multifunkční oblečení je fakt super :D Brala bych to úplně vlevo :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já byla na Fashion Weekendu loni a letos na něj bohužel nemám čas :( Což je škoda, protože ta atmosféra z fotek je skvělá :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Čtvrtá fotka, čtvrté šaty zleva se mi moc líbí! Líbí se mi, že to nejsou nijak extravagantní modely!

    OdpovědětVymazat
  16. krásné, vzdušné modely :)

    OdpovědětVymazat
  17. to poslední je vychytaný :DD já měla jít na přehlídku S.Oliver, ale je v neděli a Coldplay jsou mi přednější (navíc modelky, modely i outfity jsem už viděla), tak mě to ani moc nemrzí :D každopádně musí to být super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych hned jela na Coldplay!

      Vymazat
  18. Ta posledna fotka nema chybu :D..super fotky

    OdpovědětVymazat
  19. wow, taky bych se tam chtěla někdy podívat! :D :) krásný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Závidím :) na toto jsem taky koukala, ale bohužel nic o tom nevím :D tak jen tiše koukám zpoza monitoru na ostatní blogerky a jejich fotky :D

    OdpovědětVymazat
  21. Tyjo, jednou bych se tam taky chtěla podívat :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. lituji toho že nemám lístky!

    OdpovědětVymazat
  23. zaujímavé outfity 8)
    to posledné je super 8D

    Pozývam ťa na GiveAway
    http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  24. No musím říct, že mě šaty moc nezaujaly... Ani jedny...:-/

    OdpovědětVymazat
  25. tretí outfit zo spodu je super :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já byla na líčení Maybelline včera, pěkně si s tím vyhrála, vypadala jsem jako z photoshopu:D

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí se mi poslední fotka "aneb jak z mála vytěžíte maximum" I já bych něco takového potřebovala... :)

    OdpovědětVymazat
  28. Parádní fotky, nádherné modelky, tak to má být! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ach jo..měla jsem jít i dnes...a nechala bych si hezky dopřát líčení Maybelline:D

    OdpovědětVymazat
  30. líčení se mi líbí, kolekce už trochu méně :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nalíčit bych se nechala, to musí být super :) akorát z toho oblečení bych si nevybrala nic :) (nicola3@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  32. Kolekce se mi moc nelíbí.. :/

    OdpovědětVymazat
  33. Boží, hned bych to nosila všechno !

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©