neděle

PRAGUE FASHION WEEKEND: Den třetí


Mám za sebou třetí den Prague Fashion Weekendu. Musím říct, že bylo opravdu těžké být po včerejší přehlídce Jakuba Polanky nadšená i z dalších přehlídek, protože jsem neměla pocit, že by se mu některé kolekce mohly vyrovnat.  Pro dnešek mám tady pro Vás fotografie ze dvou návrhářek. A to fotografie z přehlídky Evy Brzákové, která se mi zalíbila úžasnou kombinací barev.


 A další fotografie jsou z přehlídky TIQE by Petra Balvínová. Přehlídka byla úžasná a na rozdíl od jiných návrhářů mohu říct, že všechny modely byly nositelné. I když to neznamená, že bych všechny chtěla nosit :). Ale pár skvostů se tam našlo!


A to nejlepší nakonec. Tyhle dva modely se mi líbily ze všech nejvíce! :) A ty červené rty vypadaly vážně skvěle!


VÍCE FOTEK TADY
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Proč jsem sakra z Brna?:// :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda, že některé modely na přehlídkách nejsou nositelné... to je mi pak moc nelíbí... protože jakové modely jsou dle mého názoru k ničemu....

    OdpovědětVymazat
  3. Asi nemám modní cit...:D Ale skoro žádné šaty mě neoslovily....:D

    OdpovědětVymazat
  4. Velké WOW pro předposlední foto...bílé šaty s vestou - LOVE + rtíky rudé :))

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní15/9/12 21:15

    Mě nejvíce zaujaly ty jednoduché černevé, ale to bude asi tím, že jsem se poslední dobou na červenou vyměřila.
    Jinak celkově moc pěkná kolekce!!!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. ta atmosféra těch fotek je skvělá! :) A ta vesta na předposlední fotce <3

    OdpovědětVymazat
  7. ty poslední šaty jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  8. Libi se mi kombinace s ruzovou barvou

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní16/9/12 00:53

    A Laformela ? Nebola si na nich ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nebyla. V pátek (den druhý) jsem byla pouze na posledních dvou přehlídkách.
      Měla jsem totiž školu, takže jsem toho víc nestihla.

      Vymazat
  10. Ty poslední šaty!!!To je skvost :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty dva modely co se ti nejvíc líbily jsou opravdu nádherné.

    OdpovědětVymazat
  12. tak ten předposlední model nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se nejvíc líbí první fotka... Nevím, ale asi to bude tou kombinací barev :) Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  14. ach ty se máš,že si se mohla dívat

    OdpovědětVymazat
  15. aj ja tam chcem byť :(

    OdpovědětVymazat
  16. Ta animace je opravdu skvělá :D

    OdpovědětVymazat
  17. TIQE by Petra Balvínová asi má největší favoritka :) materiál, střih i barva jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tie čierne šaty su božie
    Zahrnieš aj nejake fotky ako si sa obliekla ty na prehliadky a aky make up si zvolila?

    OdpovědětVymazat
  19. Ten poslední model! :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Velmi pekne, ale mas pravdu, predchadzajuca sa mi paci viac :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©