pátek

ŘASENKOVÁNÍ


Mám tady fotku řasenek, které jsem měla možnost za posledního 3/4roku (možná i v horizontu jednoho roku) vyzkoušet.  Nečekejte obsáhlou recenzi. Jen se mi chtělo napsat, která z těchto všech řasenek je mojí oblíbenkyní.
A která je tou nejlepší? Volume Million Lashes se brzy stala mou nejoblíbenější řasenkou z těchto všech, které jsem měla možnost na sobě vyzkoušet. Poté bych řekla, že jí bude moct konkurovat i Mega Volume Collagen a nakonec se za těmito nepřekonatelnými řasenkami umístily zbylé tři (respektive 4), které jsem hodnotila již TADY.

S JAKOU ŘASENKOU JSTE BYLY SPOKOJENÉ VY?
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Mega Volume Collagen mám taky a miluju!! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. S tou tvou nej nemám zkušenost:), ale láká mě už od podlehu! ráda bych ti doporučila od Giodani gold :)! je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  3. Volume Million Lashes je naprosto perfektní, myslím, že s jinou řasenkou jsem víc spokojená nebyla :). Nanáším vždy dvě vrstvy řasenky a vydržela mi asi půl roku :)

    OdpovědětVymazat
  4. wow, slušná sbírka ;) momentálně mojí oblíbenou řasenkou je buď SUPER SHOCK od Avonu nebo Lash Architect 4D od L´oreal ;)

    OdpovědětVymazat
  5. z těchto řasenek mám jen tu žlutou a v celku mi vyhovuje :) víc hodnotit nemůžu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tu Volume Million Lashes si pojdem kupiť, aj tak potrebujem novuu :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem spokojená s řasenkou Hypnose od Lancome ale stále mi vzadu v hlavě čertík říká jestli nenajdu lepší. Jaké Volume Million Lashes co se týče zhuštění a prodloužení řas?

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto souhlasím! Mám obě dvě a jsou to moje TOP JEDNIČKY :)

    OdpovědětVymazat
  9. Když vidím Tvou sbírku řasenek, připadá mi, že máš snad doma drogerii... :)
    Já vlastním jen jednu řasenku a to již přes rok... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No ono to tak pomalu bude :D.

      Vymazat
  10. Volume million lashes je moje nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
  11. volume million lashes a fialová maybellin... ale zas tolik si nedávám řasenku:)

    OdpovědětVymazat
  12. Pro mě jen jednička Satin black :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jo volume million lashes je top, s tím souhlasím)))

    OdpovědětVymazat
  14. No, já teď řasenkuju s řasenkou od rimellu a když jsem se s tím kartáčkem naučila, tak jsem s ní i spokojená...:D

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám fialovou od maybelline a moc s ní tedy spokojená nejsem :/ Na mě jsou štětinky i celý kartáček moc dlouhé.

    OdpovědětVymazat
  16. pro mě je top lancome doll eyes,ale tas uz nepatri mezi tyhle levnější typy,no :D

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní22/9/12 11:49

    musím s tebou souhlasit! aji.n1ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. aspoň viem čo mám nabudúce kúpiť. ďakujem:)

    OdpovědětVymazat
  19. teraz viem čo mám nabudúce hodiť v drogérii do košíka:)

    OdpovědětVymazat
  20. ja mám tú od Maybelline Collossal volume express cat eyes. bola som s ňou spokojná, ale už nie som :D určite skúsim tie Volume Million Lashes :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já tedy tolik řasenek za rok nevyzkouším :D
    Nemám oblíbenou značku ani řasenku, vybírám podle kartáčku a pokaždé jinou :)

    OdpovědětVymazat
  22. moje naj su astor big and beautiful a volume million lashes

    OdpovědětVymazat
  23. Ted pouzivam rasenku od essence ale mam pocit ze jsem jeste nikdy nebyla s zadnou spokojena xD

    OdpovědětVymazat
  24. tak volume million lashes je ta nej ;* !! <3 strašně jsem s ní spokojená;))

    OdpovědětVymazat
  25. Riasenky vyberám podľa kefky, ale zatiaľ žiadnu obľúbenú nemám :)

    OdpovědětVymazat
  26. nejlepší je žlutá colossalka s fialovým nápisem ♥

    OdpovědětVymazat
  27. Já používám ty první dvě :)

    OdpovědětVymazat
  28. Moje nej je Maybelline The colossal volume tak klasická :)

    OdpovědětVymazat
  29. taky zrovna hledám nějakou novou lásku do své kosmetické taštičky... a tahle je krásná :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©