pondělí

RECENZE: CHUBBY STICK od Clinique

Při dnech Marianne jsem si pořídila v Clinique tyto tři Chubby Sticky. Nejsou mými prvními. A tak to byla sázka na jistotu, protože jsem z předchozí strohé kolekce měla jeden... A ten jsem si prostě a jednoduše nemohla vynachválit. Co mám tyto tři nové Chubby sticky, nemám potřebu používat rtěnku. Mají dokonale sytou barvu a nevysušují rty díky tomu, že jsou mastnější. Navíc není třeba používat při nanášení konturovací tužku. Což beru jako velké plus.
Prostě a jednoduše jsem ráda, že Clinique vytvořilo nové odstíny, protože nic lepšího na rty jsem nepoužila/nevyzkoušela a 100% se chystám dopořídit si ještě nějaký odstín.
P.S.: Na příklad jste si na mně Chubby Sticku mohli všimnout tady, kdy jsem ho měla na rtech asi 4hodiny. (viz. foto níže)
CENA: 490korun

Přestože tuhle rtěnku miluji, díky nepříliš dlouhé výdrži jí dám jen osm bodů z deseti možných.

Přestože Chubby Stick zbožňuji, nemůžu opomenout ani vadu. A tou je to, že nevydrží na rtech dlouho dobu. A tak jakmile se chystám do kavárny s kamarádkami, mám ho s sebou v kabelce, abych si rty zase po šálku kávy zvýraznila :).
MÁTE S CHUBBY STICK ZKUŠENOSTI?
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. už kolikrát jsem nad ním přemýšlela, ale vždycky zvítězí větší množství levnějších rtěnek :DD hlavně u mě je problém v tom, že bych asi nenašla ten pravý odstín pro mě :) musím mít buď úplně nude v barvě mé pleti nebo jen o píď tmavší anebo baby pink :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní24/9/12 09:01

    Tak to já mám Ch.S. taky moc ráda. Asi naběhnu doplnit zásoby. Zvláště se mi líbí ta hnědá.
    andro1.ka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já na ně čtu neustále rozporuplné názory. Jedny ho nenávidí a druzí milují.. asi si jeden koupím a rozhodnu se podle sebe! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšu, vše má své pro a proti.
      Ale určitě se řadím do skupiny, která ho miluje :).

      Vymazat
  4. Já je mám moc ráda, z těch tvých bych si vybrala ten odstín 10, je nádherný:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám chuť to vyzkoušet, dávám si na pusinku různé věci a mám problém s tím, že tam všechn nesnesu. Zatím se mi nejvíce osvědčilo, když si tužkou namaluju celé rty. Mám ráda, když je to matné a nikde se to neotiskává a dá se s tím i líbat :P :D

    OdpovědětVymazat
  6. vypadají celkem dobře:)

    OdpovědětVymazat
  7. pěkná recenze, líbí se mi, žes to moc neobkecávala:)

    OdpovědětVymazat
  8. Lákavé to produkty, ke koupi by mě hodně svádělo to, že nevysušují rty, ale já si zatím vystačím s obyčejným balzámem na rty... :)

    OdpovědětVymazat
  9. už dlouho je chci vyzkoušet :-))

    OdpovědětVymazat
  10. vyzerajú dobre, ale ako písala Martinka hore, som ten typ že "viac lacnejších"

    CHANEL ALLURE GIVEAWAY http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. great post. love the close up of your face.

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadaj dobře, sluší ti :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadají krásně...to jsemm spozorovala už z minulých článků, ale cena je pro mě bohužel dost vysoká :/
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Několikrát jsem po nich koukala, ale zatím to nějak nevyšlo. Tek uvidíme, Vánoce se blíží :D

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to dobře, ale ať si na pusu koupím cokoli, nepoužívám to balzami vítězí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě si mě získaly chubby sticks, protože mám oblibu v balzámech.

      Vymazat
  16. strasne rada koukam na tve vlasy :-) lesky moc nemusim..

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní24/9/12 21:37

    Ty Ceady, mám takový možná trochu vtíravý dotaz.. Za kosmetiku a módu očividně utratíš hodně, je to Tvůj velký koníček, na tom není nic špatného. Ale prosím Tě, kde na to bereš? dostáváš kapesné od rodičů? popřípadě jak velké? nebo máš nějakou brigádu? Nemyslím si že bych na tom byla finančně něják špatně, dostávám kapesné, chodím i na brigády sem tam, ale tolik kosmetiky bych si teda dovolit nemohla jakožto studentka.
    Ale tyto lesky Ti sluší:) Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mirko, ne všechnu kosmetiku si kupuji. A za oblečení zase tolik neutrácím. Takže jedná-li se o sponzorovaný článek, tak se to snažím do článků uvádět.
      Jinak brigádu jsem měla minulý rok a přes prázdniny. Pracovala jsem v Kauflandu a u maminky v práci. Teď si hledám další tady v Praze. Jinak na víkendy budu moct stále chodit pracovat do Albertu. Takže teď jen sehnat něco přes týden.
      :)

      Vymazat
    2. Anonymní24/9/12 22:23

      nj, to mi nedošlo že jako blogerka dostáváš i produkty k zrecenzování, nebo jako dary:)
      Děkuji za odpověď a měj se hezky! Mirka

      Vymazat
  18. Zkušenosti s nemám, ale ráda bych si aspoň jeden pořídila... akorát mě pořád odrazuje ta krátká výdrž :/

    OdpovědětVymazat
  19. na Chubby Stick si uz dlho brusim zuby, asi je najvyssi cas trosku investovat :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoooj Ceady, už delší dobu sleduju tvůj blog.Hrozně se mi líbí tvoje články a recenze.Přeju ti aby ti to takhle šlo co nejdýl!:) Jen tak dál. Sharka

    www.sharkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Chubby Stick je příjemná hlavně díky její schopnosti hydratovat rty, měla jsem často rty hodně suché a chubby stick mi to vyřešila, nechtěla jsem právě klasický labello ap. , ale nějakou pořádnou hydratační rtěnku, jinak s tou výdrží máš pravdu, ale trochu mi přijde, že to spíš záleží, jak si člověk dává pozor

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©