středa

RECENZE: laky na nehty Loreal Paris


Dnes mám tady pro Vás na ukázku laky Loreal Paris z kolekce Miss Candy, o které jsem se zmiňovala již TADY.
S laky od Loreal Paris mám již zkušenosti a jedině dobré. Proto taky tuhle značku, co se laků týče, beru za top. Vydržely mi zatím na nehtech nejdéle a snadno strčily do kapsy značku OPI. Což mě utvrdilo v tom, že laky od Lorealu jsou jedny z nejlepších na trhu.
A tak mám tady pět odstínů, které řada Miss Candy nabízí. Osobně se mi nejvíce zamlouvá odstín 202 a 602 a nakonec odstín 211, u kterého stačí pouze jedna vrstva, díky které lak vydrží mnohem delší dobu. :) CENA: 99korun

Dávám 9 bodů z 10 možných


KTERÝ ODSTÍN SE VÁM LÍBÍ? :)
SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. Všechny se mi moc líbí!To jsou úžasné barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi 202 a 305 mám doma. Moje nej z téhle řady ale je 205. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné, hlavně jak je máš všechny najednou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné barvičky. Nejvíc se mi líbí 211 a 305:-)

    OdpovědětVymazat
  5. 602 nutně potřebuju !! :D Je boží:)

    OdpovědětVymazat
  6. podobný odstín jako 602 scháním už dýl, tak to si ho asi pořídím, když říkáš, že jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  7. bože to jsou krásné barvičky, všechny dohromady :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se nejíce zamlouvá odstín 202 a pak mě také zaujal odstín 305 na nehtech mám raději nevýrazné barvy... :)
    Článkem jsi mě navodila, že bych si měl aopět nalakovat nechty, protože už ani nepamatuji,kdy naposledy jsem si je lakovala... není čas.

    OdpovědětVymazat
  9. 202 605 302 :) opravdu krásné :)

    OdpovědětVymazat
  10. odstíny jsou perfektní, kromě snad 303, která se mi zase tolik nelíbi. každopádně jsi mě dobře naladila :)

    OdpovědětVymazat
  11. 602 je skvelý, budem si ho musieť zadovážiť čo najrýchlejšie :)

    OdpovědětVymazat
  12. jeden nádhernější než druhý!

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se nejvíc líbí 202,602 a 305 :))

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se nejvíc líbí 202,602 a 305 :))

    OdpovědětVymazat
  15. wow, ta 305 vypadá moc pěkně :) a je pěkný, jak ti hezky pasují dohromady :D já ještě L´oréal lak neměla, tak mám alespoň další inspiraci

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc se mi líbí asi 602, kolik vrsetev je u něj potřeba ? :)

    OdpovědětVymazat
  17. mne sa najviac páči odtieň 202 :)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní26/9/12 18:28

    prepac, ale to mi nepride ako plnohodnotna recenzia, chcela by som napr. fotku zaostrenu na malicek :D presne ta farba ma zaujima, no presne ten je rozmazany :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, že není zaostřený malíček neznamená, že je barva odlišná. :)
      Ale ráda Ti to přefotím.

      Vymazat
    2. FOTO TADY: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473568646009332&set=a.164629940236539.32934.164627840236749&type=1&theater

      Vymazat
    3. Anonymní30/9/12 17:15

      Ďakujem :)

      Vymazat
  19. och..na 602 si už dlho brúsim zúbky, ale vždy ho majú vypredaný :-((
    ..zajtra pôjdem určite znovu kuknúť :))

    OdpovědětVymazat
  20. Mně se líbí všechny, ale nenosila bych asi ani jeden :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  21. Ten mint a koralovej vypadá nejlépe:)

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny jsou nádherné, ale nejhezčí je asi 602ka :D

    OdpovědětVymazat
  23. 202 je pěkná...taková přirozená..já mám něco podobného od essie...z akce instyle a mám ho nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherný barvy... nejvíc se mi líbí asi 305, po které vždycky v drogerce pošilhávám :)

    OdpovědětVymazat
  25. To jsis koupila 5 laků? :-O ..to se ti teda prodražilo. Jinak odstíny se mi líbí všechny hlavně ten malíčkovej ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní28/9/12 13:42

    Ty jsou nádherné, nedávno jsem se rozhodovala, jestli mám zkusit nějaký od L'Oreal, teď mě mrzí, že jsem si nějaké nevzala. :(

    OdpovědětVymazat
  27. Za tu cenu budu muset nějaký vyzkoušet, z toho so píšeš :). Nejvíc se mi líbí červený :).

    OdpovědětVymazat
  28. Mám teda doma odstín 610 a žádná hitparáda to není. Když se nalakuji ráno, odpoledne už se loupe a to i po nánosu jedné vrstvy. Takže za mě vůbec nedoporučuju. S OPI se absolutně nemůže srovnávat.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©