úterý

RECENZE: Loreal kolekce Miss Candy


Dnes mám tady pro Vás fotky nové kolekce lesků na rty MISS CANDY. Obal klasických lesků se změnil na tyto malinkaté roztomilé obaly, které se mi ihned zalíbily.
Přestože se na první pohled podle obalů... zdají být lesky až extravagantní, opak je pravdou. Protože výsledek je vážně jemňounký (viz. fotografie výše). Řekla bych že i při nanesení na rty byste určitě neodhadli, o který odstín se jedná. A tak nemá cenu dlouho přemýšlet, který si koupit, protože výsledek je prostě lesklý a u některých odstínů více třpytivý :). A když už se Vám setře lesk (aneb mokrý efekt), tak Vám na rtech stále zůstanou jemné třpytky. Na fotografii si můžete všimnout všech 5ti odstínů, které jsou v Česku k dostání.
Já osobně nejraději používám lesky v kombinace se rtěnkou :), protože potom jstee doslova k nakousnutí :). A abych náhodou nezapomněla a omezila případné dotazy... Chtěla bych za sponzorský dar poděkovat Loreal Paris, protože jinak bych Vám celou kolekci nepředstavila.

CENA ZA 1lesk : 199korun


Používáte lesky na rty nebo jste spíše na rtěnky, případně na balzámy?
SHARE THIS POST

83 komentářů:

  1. Nevím proč, ale tyhle lesky mě nějak nelákají :). Já obecně nejsem moc lesková.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné, jejich lesky mám moc ráda! Jiné si snad ani nekupuju, tyhle jsou moje stálice :) Ten první a druhý mě moc zaujal :) A dvě stovky není tolik, když vezmu v potaz, jak dlouho lesk vydrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě půjde cena rychle dolů :).

      Vymazat
    2. Myslíš že sleví?Já jsem hodně narážela třeba v Rossmanu nebo v DM na slevové stojánky, kde tyhle lesky byly třeba za 70 kč a nikdo je nechtěl :-o a přitom si myslím, že jsou opravdu dobré

      Vymazat
  3. Koukala jsem na ně, ale čekala bych že budou výraznější ....

    OdpovědětVymazat
  4. Na první pohled mě zaujal odstín 712, ale asi si ho nepoběžím koupit...

    OdpovědětVymazat
  5. jsou roztomilý :) ale lesky nemusím, takže nic pro mě..

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní11/9/12 09:09

    No tak ty jsou boží! Hrozně se mi líbí zpracování článku, Ceady.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám jen ty klasické z GlamShine kolekce a jsou parádní

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem lesk z té normální kolekce a jsou skvělý :) Líbí se mi 709ka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty obaly na mě působí hrozně lacině, jak kosmetika z tržnice... moc se mi ale líbí tyhle vícebarevný věci :)

    OdpovědětVymazat
  10. odstín 709 se mi líbí nejvíc,nádherné!:)

    OdpovědětVymazat
  11. 702 a 711, já jsem na ty růžovky :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ja jsem strasne ujeta na balzamy:0)

    OdpovědětVymazat
  13. Kde tu kosmetiku skladuješ?? Musíš mít milion kousků :-D Skvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mám na to krabice a když mě něco omrzí, tak mám kamarádky, které mi za kosmetické dárky líbají ruce :D

      Vymazat
  14. mě se líbí přesně ten, který je na poslední fotce :) připomíná mi cukrovou vatu.. mňami :) :D

    OdpovědětVymazat
  15. líbí si mi ten první:) a poslední dobou používám spíše rtěnky než lesky,ale tadytomu asi neodolam:-D

    OdpovědětVymazat
  16. lesky nemám rada,ale vyzerajú veľmi dobre :) hlavne tretí a štvrtý sa mi páči

    OdpovědětVymazat
  17. líbí se mi jen jak vypadají v té lahvičce, ale asi bych je nevyužila :-)
    ale super článek ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Priznám sa,že lesky nemám vôbec rada.. neviem, furt s ami na to lepia vlasy a tak :D
    Ja radšej labello klasické alebo rúž :)

    OdpovědětVymazat
  19. Leskům neholduju, mám pocit ulepené pusy, takže raději používám jen balzámy. Přesto poslední dva lesky jsou pěkné a nebýt (na můj vkus) drahé, tak si je pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní11/9/12 16:00

    vypadají zajímavě :) té fialové (709) bych se asi trošku bála ;) jozik.sambik@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Mám doma dva lesky na rty, ovšem využívám je jen minimálně, protože nám doma velkou zásobu balzámů...

    OdpovědětVymazat
  22. ja som skor na balzamy.. ale tieto farby su riadne pekne :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní11/9/12 16:18

    Ta Giveaway, o které jsi psala včera, začíná jako až v červnu příštího roku nebo co? Trochu překlik...

    OdpovědětVymazat
  24. Já na sobě lesky moc nemusím, protože jsem zatím nenarazila na žádný, který by na mě vydržel déle než hodinu. A na rtěnky vůbec. :) Ale tyhle vypadají moc hezky...

    OdpovědětVymazat
  25. Dřív jsem na sebe lesky patlala pořád a připadala si děsně sexy, teď na sebe dám maximálně jen lehce barvící balzám a jsem ráda, že nevypadám jak od cirkusu :))

    OdpovědětVymazat
  26. ten první je krásný, ale nemám ráda lesky :/

    OdpovědětVymazat
  27. Ja veľmi lesky nepoužívam, ale tieto vyzerajú fakt dobre :)

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní11/9/12 16:42

    Já lesky na rty miluji! :) Ale ty od L'orealu zrovna moc nemusím.Mám velmi ráda lesky od Rimmelu a Pupy. Nejvíce používám lesk s kombinací s rtěnkou :)

    cristtiii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Připomínají mi lesky, co jsem kdysi měla od Clinique:)

    OdpovědětVymazat
  30. Jelikož mám velkou pusu, mám vybraný asi jenom 2 nebo tři lesky které použím. Vím totiž, že v nich vypadám aspoň míň jako .. no víš :D A pak mám asi ještě 2 rtěnky :)Ale raděj balzámy s rtěnkou :))
    Moc hezký článek:)

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Já teda lesky nepoužívám, vadí mi jak je to takový lepkavý :D A většinou se mi to ani nelíbí, jak to vypadá. Ale tyhle vypadaj fakt dobře :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. mam radšej ruže:)
    ale tieto vyzeraju ako točena zmrzlina:) mnam!:D

    OdpovědětVymazat
  33. farby vyzerajú krásne a flašky majú naozaj krásny obal 8)

    OdpovědětVymazat
  34. Všechny vypadají krásně, ale je mi líto dát za lesk 200,-, když mi přijdou všechny stejný, i ty nejlevnější:)

    OdpovědětVymazat
  35. Moc krásné lesky! :) Jen je moc nepoužívám, protože máš vždycky strašně moc šupinek na rtech..:/

    OdpovědětVymazat
  36. Vyzerajú naozaj skvelo ! Určite si aspoň jeden zaobstarám :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ten první se mi líbí, ale já raději rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  38. je, to proužkatý balení je pěkný.. já teď lesky nepoužívám, štve mě, jak se mi na to lepí vlasy, tak teď mám období jen balzámů..ale u mě se kosmetická období tak různě střídají :)

    OdpovědětVymazat
  39. podľa balenia sa mi páčil odtieň zľava druhý, ale po aplikácií to je ten prvý zľava :D ... mne stačia takéto malé lesky, lebo tie veľké neminiem a iba si mi to kopí v skrinke :D ....
    Chcela by som ťa pochváliť za tvoj nápad z G. Aj mňa to konečne donúti komentovať a hlavne je to objektívne. Ešte som sa s takým niečim nestretla a dúfam, že to bude fungovať, lebo tento nápad sa mi fakt zapáčil :) takže ešte raz ťa chválim ;-)

    OdpovědětVymazat
  40. Odpovědi
    1. mmmmhm, na lesky veľmi nie som.. Ja som skôr taká balzámová dievčina.:) Milujem tie voňavé tégliky ktoré moje pery tak milujú ;)

      Vymazat
  41. Ja lesky nepouzivam skoro vubec, jelikoz mi vetsinou prijde, ze ponekud lepi. Mam radeji ruzne balzamy. :-) Obcas pouziji nejakou svetlou rtenku. ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Já jsem měla období, kdy jsem si na pusu patlala kde co - rtěnky, lesky, balzámy..:D No, teď už si toho tolik nepatlám, sem tam rtěnku, někdy jenom nějaký lesk a někdy jenom balzám...:) Můžu to krásně střídat, protože z patlajícího období mám rtěnek a lesků habakuk...:D
    lucka.gor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Lesků moc nemám, protože je skoro vůbec nepoužívám. Nicméně z těchto mě zaujal odstín 711 :) Moc neholduji ani rtěnkám, připadám si ve většině odstínů (co jsem zatím vyzkoušela) divně :D Takže u mě převažují balzámy :)

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. spíš nic a když už, tak balzám :)

    OdpovědětVymazat
  45. tento obal už Loreal lesky kdysi myslím měly, ne ? No to je jedno. Mě moc nenalákaly :(

    OdpovědětVymazat
  46. tento obal už Loreal lesky kdysi myslím měly, ne ? No to je jedno. Mě moc nenalákaly :(

    OdpovědětVymazat
  47. mmhm, na lesky veľmi nie som. ja som skôr taká balzamová dievčina.:) Milujem tie voňavé tégliky, ktoré moje pery tak milujú ;)

    OdpovědětVymazat
  48. Anonymní11/9/12 20:21

    já lesky používám každý den,ale tyto jsou moc drahé langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. poněkund už taky nejsem lesková,teď spíš balzámy s pigmentací nebo rtěnky,nějak mi začla vadit ta lepivost,a hlavně jsme věčně s přítelem a je jasné proč mi nedává moc pusu,nemá rád lesky

    OdpovědětVymazat
  50. zdá se mi to moc drahé, stejně výdrž je asi stejná jako od essence, je jedno jestli dám příteli pusu s tímto leskem nebo leskem od essence :D stejně se mi to smaže....ale vypadají pěkně :) já na lesky moc nejsem, vadí mi jak se mi pak lepí vlasy na pusu :D

    OdpovědětVymazat
  51. Design má úžasný :)
    Já používám jen balzámy na rty, většinou značky Balea, nebo z Oriflamu. Vyhovují mi prostě nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  52. Ten uprostřed vypadá nádherně, jen ta cena se mi zdá trošku vysoká.

    OdpovědětVymazat
  53. Anonymní11/9/12 22:58

    Kdybych neměla doma hromadu lesků, kupuji hned :D. Nejradši používám lesky nebo balzámy podle potřeby.

    H.Bobkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Já moc na lesky nejsem,ale s těmi pruhama vypadají tak roztomile :D

    OdpovědětVymazat
  55. Odstíny mě teda moc nezaujaly...ale jsou slaďoučké :))

    OdpovědětVymazat
  56. Ten odtien 702 je bez trblietok alebo sa mi to len zda?? :)

    OdpovědětVymazat
  57. Hmm, tak tahle kolekce vypadá k nakousnutí! Líbí se mi hlavně ten něžně růžový, druhý z prava :)

    OdpovědětVymazat
  58. Líbí se mi ty lesky na pohled, ale vím, že bych je nenosila. Mám své dva oblíbené od Dermacolu a už tak je používám minimálně. Jsem rtěnkový maniak.

    OdpovědětVymazat
  59. No teda Ceady, nemůžu uvěřit že jsi utratila 1000 kč za lesky ! :D

    OdpovědětVymazat
  60. ten prvý sa mi páči, ale lesky už používam naozaj málokedy, stačí mi balzam keď cítim , že mám pery moc vysušené, a inak len rúž :)

    OdpovědětVymazat
  61. Anonymní12/9/12 16:55

    Juuu, ty vypadaji docela dobre hele :) na prvni pohled se me proste libi :) LENKA

    OdpovědětVymazat
  62. Asi si jeden pořídím, ale asi bych ho hned snědla :D

    OdpovědětVymazat
  63. Používám spíše lesky. Tento typ lesků se mi na pohled líbí,ale jejich "barvení" už moc ne :D

    OdpovědětVymazat
  64. Lesky vypadají opravdu lákavě, hlavně ty odstíny jsou k sežrání. Hezká recenze
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Od Lorealu som jeden lesk mala a bola som s ním spokojná. Tieto ma tiež zaujali. Vyzerajú veľmi pekne. Tiež by som sa opýtala, kde na tie vychytávky berieš peniaze. ;-) Aj ja som maniačka na kozmetiku, no musím sa krotiť. :-p

    OdpovědětVymazat
  66. Od Lorealu jsem už pár lesků měla, byly fajn :) Ale musím říct, že tyhle mají náádherný obal, asi neodolám a vyzkouším :) zaujaly mě všechny odstíny.

    catherine.stibor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. ta 702! úžasná!! jen já jsem radši lojová :/

    OdpovědětVymazat
  68. ten odstín 702 se mi líbí nejvíc asi si ho koupím miluju tyhle barvy a ten aplikátor vypadá dost zvláštně ale snad bude dobrý

    OdpovědětVymazat
  69. Já používám spíše lesky na rty značky Maybelline, jsou levné a líbí se mi jak jejich aplikátory tak i odstíny :) Ale teď jak je chladnější počasí tak používám balzámy :))

    OdpovědětVymazat
  70. Ja mam jeste nejaky stary od Lorealu a je to ten nejlepsi lesk, jaky jsem kdy mela. Tak mozna vyzkousim i tyto:)

    OdpovědětVymazat
  71. Anonymní14/9/12 17:32

    Ahoj, předem bych Ti chtěla říct, že si Tvé články ráda čtu, píšeš úderně a Tvé komentáře jsou zajímavé a trefné :)
    Jinak já používám velice ráda lesky na rty a nejraději mám lesky od Lorealu nebo od Rimmelu.
    Měj se pěkně a budu se těšit na další pěkné články a recenze.

    Martina
    MartinaKralic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. 200 Kč je pro mě za lesk trošku moc, stejně mám radši balzámy, když už lesky tak ty levnější :) (nicola3@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  73. já lesky nemám ráda, pořád si to musím olizovat a většinou mají nedobrou chuť a pak mi je z toho špatně :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©