čtvrtek

RECENZE: Pečujte o své ruce


Minulý měsíc jsem měla možnost testovat anglickou bio značku Evolve, která u nás v Česku není dosud příliš známá. V kamenném obchodě jsem na ni bohužel nenarazila a na internetu naleznete u nás jen jeden eshop a to evolvebeauty.cz. Zrovna tyhle produkty jsem objevila v odkazu Dárkové balíčky, kdy za tento set krému na ruce s mýdlem zaplatíte 599korun. Navíc Vám budou produkty doručeny v rozkošné dárkové recyklovatelné taštičce na zip, která mi připomíná taštičku po babičce :).


Oba produkty mi vyhovovaly :). Žádné vyrážky ani žádné červenání se nekonalo. Právě naopak. Byla jsem s nimi vážně spokojená. Co se parfemace týče, po obou produktech mi krásně voněly ruce. Nevím k čemu bych vůni přirovnala. Něco jako citrusy v kombinaci se zázvorem. Tak to cítím. Přesto jsem hledala stránce evolve a objevila jsem, že voní po exotickém japonském Yuzu. :) Co se hydratace krému týče, po nanesení jsou ruce jemňounké jako dětská prdýlka :). Takže jej stále vnucuji příteli, který tráví svůj volný čas nad prací v dílně u motorek :). Díky čemuž má extrémně vysušenou až ztvrdlou pokožku. Takže tenhle krém je ideálním lékem na ty jeho chlapské ruce :).
Protože i na ty jeho ruce snadno vyzraje a nějaká vazelína může stát nepovšimnutá v koutě.

A na závěr jsem Vám vyfotila oba produkty v "akci"...pro lepší představu :).

HODNOCENÍ: 9/10 (devět bodů z deseti možných)
Bod dolů dávám ceně :). Jinak bych dala desítku. Ale když tak nad tím přemýšlím tak na to, že jsou to dva bio produkty, tak to vlastně ani tak hrozivá cena není. Co říkáte?

JAK PEČUJETE O SVÉ RUCE VY? POUŽÍVÁTE STEJNOU ZNAČKU NEBO TO STŘÍDÁTE?
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. balení vypadá pěkně. ale 600 za mýdlo a krém na ruce? to neee! :D
    ruce mám hladký po obyčejné induloně nebo krému od essence za pár korun:)

    OdpovědětVymazat
  2. pekné balenie, ale kvôli tej cene by som si to asi nekúpila :)

    OdpovědětVymazat
  3. já většinou značky střídám, tedm ám momentálně neutrogenu+oriflame... v létě hlědám pdole vůně a v zimě zas podle hydratace :D

    OdpovědětVymazat
  4. O ruce nijak zvlášť nepečuju, příjde mi to zbytečné :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Taky si ráda rozmazlím ruce :) Mám doma několik krémů, ale ani jeden se mi nedaří spotřebovat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám krémy na ruce takové, u kterých se mi zrovna líbí obal :D
    Hledám ale nějaké podobné s pumpičkou, přijdou mi praktické na pracovní stůl

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se tedy cena taky nelíbí a je jedno, že je to bio výrobek... Hydrataci a umytí rukou mi poskytnou jiné krémy a mýdla a vyjde mě to mnohem levněji...:) Já teď používám mýdlo od Dettolu a jsem s ním spokojená a krém používám obyčejnou indulonu a taky splní to co má...:):)

    OdpovědětVymazat
  8. Abych pravdu řekla v létě si ruce nemažu vůbec, ale jinak zbytek ruku klasickou modrou niveou a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  9. krem na ruky s pumpičkou moje oblubene :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný, ale ta cena.. pff..

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to skvěle! A ta cena za set není vůbec špatná, na to že je to bio a ještě značka na našem trhu začíná.
    moc pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se to teda líbí hlavně jak to vypadá :-D pěkné, do luxusní koupelny :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já používám už nějaký ten rok krém na ruce od Avonu, vyhovuje mi jako zatím žádný jiný,vždy když je za nějakou dobrou cenu si objednám na dlouhé měsíce dopředu. Také se mi na něm líbí, že dělají jak letní tak zimní "kolekci" kdy jsou na obalu kytičky nebo vločky... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja kremy na ruce nepouzivam, jen obcas v zime mi praskaji. Vadi mi, ze ty ruce mam pak mastne xD

    OdpovědětVymazat
  15. fíha, o tejto značke som ešte vôbec nepočula. ale vyzerá dobre ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Kupuji si krémy na ruce za pár korun, takže 600,- za mýdlo i krém by pro mě bylo asi trochu příliš. Obaly ale vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©