pátek

RECENZE: šampony GARNIER FRUCTIS


Budou to tři týdny, co mi dorazily od Garnier šampony na testování. (Stejně tak jako dalším bloggerům).
Na první pohled mě zaujala krabice, která byla opakovatelně uzavíratelná a měla zajímavý design, oproti šampónům, které zase tolik na první pohled zákazníka neoslní. Ale tahle "dárková" krabice vypadal naprosto úžasně!

Poté přišlo na řadu samotné testování. A aby testování za něco stálo, rozdělila jsem v přítelově rodině šampony mezi 3osoby.



1. osobou, která testovala, byla přítelova sestra, která má vlasy neuvěřitelně mastné, a tak vypadá druhý den po umytí, jakoby jí někdo přes noc polil hlavu olejem.
2. osobou, která testovala, byl přítel, který má normální vlasy nebo aspoň mi to tvrdil. :)
3. osobou, která testovala, byla přítelova maminka, kterou trápí na suché vlasy.


A jak testování dopadlo? Aneb, jak reagovali na nové šampony testující?

1. První, co mi ihned všichni pověděli, bylo to, že šampony nádherně voní. Každý šampon má svou specifickou parfemaci. Osobně mi při očuchávání nejvíce voněl ten pro mastící se vlasy, který voněl po citrusech a marocké mátě.

2.  Jeden ze tří mi pověděl, že při prvním prohlížení šamponu, že vypadá jako sprchový gel. :)

3. Dále si 2, kteří si myli hlavu obden stěžovali, že šampon rychle ubývá. Což beru jako mínus, ale holt bezedný šampon neexistuje. :D

4. Všem testujícím v onen den po umytí vážně hezky voněly vlasy a jednomu i den poté :). A to příteli, protože jsem mu stále očuchávala hlavu.

5. Přítelova sestra zaznamenala zlepšení vlasů v tom ohledu, že už si je nemusela mýt denně, ale pouze každý třetí den, kdy neměla vlasy ještě mastné, ale pouze zplihlé. Což beru za velké zlepšení! :)
Přítel měl vlasy stále dokonalé a lesklé. Což mívá neustále. Takže tady jsem zlepšení ani zhoršení nezaznamenala.
A přítelova maminka měla vlasy o poznání jemnější. Ale zase ne o tolik, abych Garnier Fructis označila za zázrak, ale určitě za lepší průměr. I když já si od šamponu nikdy nic neslibuji, důvěru vždy dávám až balzámům a maskám. Takže bych řekla, že nás všechny šampon mile překvapil.

6. Přesto všichni tři nebreptali a nestěžovali si, že by jim šampon nevyhovoval. A jaké bylo jejich konečné hodnocení tohoto výrobku? Všichni se shodli na tom, že je to dobrý šampon a za tu cenu by si jej znovu pořídili.

CENA: cca 69korun


HODNOCENÍ: 6,5/10 tedy LEPŠÍ PRŮMĚR :)
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Ceady, moc povedená recenze :)
    Hm..možná bych zkusila ten pro mastné vlasy:) Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se těším až ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá rezenze! :) Bohužel mně nikdy Fructis nevyhovovaly, ale zase jsem zkoušela jen ten klasický zelený a to jen pro jeho krásnou vůni :D Zůstávám věrná Gliss kurr :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám radši Gliss kur :).
    Zvu na giveaway ve spolupráci s Giant vintage:)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsi hezky pojala, tu recenzi :). Mně se líbí design šampónů, podle mě se jim povedl, asi si zajdu očuchat ty vůně.

    OdpovědětVymazat
  6. skvělá recenze.Mě Garnier nikdy moc nevyhovoval...,ale hezky voní

    OdpovědětVymazat
  7. já používám vám Schaumu a jsem moc spokojená,teda je to šampón na suchý vlasy a nádherně voní po vanilce,je s oleji,takže i bez balzámu a masky jsou vlasy hladší a jemnější a nejsou jak sláma :)

    OdpovědětVymazat
  8. užasná recenze, jsou tyto šampony už k dostání v obchodech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, už jsem na ně v obchodech narazila začátkem září :).

      Vymazat
  9. Chtěla bych vyzkoušet ten na ty mastné vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám v plánu si nějaký pořídit a zkusit jej. Značka Garnier mi moc nevyhovuje, ale pokud je na mastné vlasy takový zázrak, zkusím ho :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní28/9/12 12:23

    měsíc jsem po něm měla vyrážku a hrozné lupy a to jsem ho používala jen týden. Bylo to strašně hrozně mě svědila pokožka hlavy.. už nikdy víc)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o takovéto alergii na šampon jsem ještě neslyšela. A to jsi zkoušela tuto novou řadu?

      Vymazat
  12. Já mám značku Garnier hodně v oblibě. Zatím se mi nestalo, že by mi výrobek od nich nevyhovoval. Tuhle řadu jsem zatím nezkoušela, ale určitě se na ně mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Může to skvěle vonět! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Byla bys prosíím tak hodná a vyfotila složení šampónů? Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  15. Veru, asi ich vyskúšam aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  16. Veru,asi ich vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  17. To balení je nádherné! Já kdybych ty šampony dostala, asi bych se n ně pořád jenom koukala protože v tom balení vypadají vážně úžasně :D Hezky jsi to rozdělila a výsledky jak vidím jsou fajn, ale já moc Garnier šampony nemám ráda...nikdy mi nijak extra nevyhovovaly...V tuto chvíli mám nejoblíbenější šampon od Dove :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. tenhle způsob testování se mi líbí! :) jelikož mě také trápí hodně se mastící vlasy možná ten s citronem a mátou.

    OdpovědětVymazat
  19. mně Garnier Fructis tedy nikdy nevyhovoval. Strašně vysušil pokožku, že se mi nepříjemně loupala. Ale oceňuji hezké balení a tvoji recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Je super, že si to takhle rozdělila, v obchodech jsem je už viděla a je pravda, že nepraští do oka, ale příště je budu muset očuchat :)!

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  23. Originální super recenze :) Ty šampony vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©