čtvrtek

RECEPT: Špagety aglio olio podle Ceady


Dnes mám tady pro Vás ten nejjednodušší recept na rychlý školní oběd, který si vařím poměrně často. Což je jednou, dvakrát týdně. Hlavními ingrediencemi toho receptu jsou... olivový olej, česnek, bazalka, trochu chilli papričky, pepř a sůl a samozřejmě špagety, 1/2 skleničky vína (nemusí být) a parmazán.

Nejprve si uvaříme špagety al dente v osolené vodě. Mezi tím si dáme na pánvičku olivový olej (na kterém nešetříme), nadrobno nakrájený česnek (množství dle chuti, já dávám 2stroužky na 2porce) a trochu chilli papričky (Máme extra ostré papričky, takže na dvě porce používám půlku). Jakmile bude česnek zlátnout, přidáme 1/2 skleničky bílého vína. Poté přidáme zcezené špagety, které opepříme a pořádně promícháme, aby dostaly tu pravou chuť :). Nakonec přidáme bazalku. A tramtadadá...Jídlo je během 15minut hotové :).
A nakonec posypeme nastrouhaným parmazánem, na který si zrovna nepotrpím. Ale do základního receptu patří.

I když na fotce špagety nevypadají nejlépe, tak jsou vážně moc dobré. A je to to skvělý recept pro "chudé" studenty, protože z mála vytěžíte maximum :).
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. takéto easy recepty milujem, jednoduché, z mála ingrediencíí, ale zato s veľkou chuťou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takové recepty miluju ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak myslím že pro chudé studenty to není, olivový olej a parmazán zrovna nejsou nejlevnější pokud si někdo nechce kupovat nějaké levné 'srajdy' :)) Já bych spíš udělala těstoviny a k tomu sugo finto jak říkají Italové, tudíž provařený rajčatový protlak s bazalkou a solí a pepřem:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No olivový olej mám vždycky. Ale tak parmazán podle mě není třeba, takže to beru jako jídlo pro studenty. :)

      Vymazat
  4. Už vím, co budeme mít s přítelem k večeři až budeme vařit.Velmi dobrý nápad... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jedno z mých oblíbených jídel :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si poslední dobou ujíždím na bramborových nocích s nivovou omáčkou, protože noky byly v akci :D Špaget a těstovin obecně se moc nenajím, za chvilku mám zase hlad (ale to já pořád) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to úžasně.. to já si zase často dělám těstoviny s tuňákem, tam taky platí za málo penez hodně muziky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že na intráku nám nefunguje platnička. Špagety sú suverénne moje najmilovanejšie cestoviny a toto znie skvele... Ešteže tu máme jedáleň, no. Ale toto by som si dala! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě by tam chyběl kečup. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Také je to mé oblíbené:)...miluju špagety na jakýkoliv způsob...M*

    www.marcelajezkova.com

    OdpovědětVymazat
  11. přesně, špagety na jakýkoliv způsob jsou super pro všechny studenty, často si dělám omáčku na špagety "Ala co je doma" a ještě mě to nikdy nesklamalo :D a aspoň je to pokaždé jiné!

    OdpovědětVymazat
  12. Trochu jsem tvůj recept inovovala a musím říct, že to bylo vynikající!
    Změnila jsem množství surovin, ubrala česneku a oleje, parmezán nahradila nízkotučným sýrem a nakonec přidala domácí kečup a rajčata. Špagety mám ráda, ale nedopřávám si je zas tak často, nejedná se o příliš zdravé jídlo. Ale jednou za čas, proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  13. špagety to je moje-mňam!

    OdpovědětVymazat
  14. přesně tohle miluju! :)
    a ani parmazán nemusí být nijak drahý - domů kupujeme Gran Moravia přímo z obchodu se sýrama, a velký kus je za cca 60 korun, a vydrží na dlouho, protože chuť má opravdu výraznou, tak stačí maličko - takže jak píšeš, klidně i pro chudé studenty:)

    OdpovědětVymazat
  15. špagety miluju! ráda si je vařím s chili, jarní cibulkou, krevetami, limetkou a olivovým olejem:)

    OdpovědětVymazat
  16. mnam! aglio olio zbožnuju :)

    OdpovědětVymazat
  17. Podobné jsem si dělala v prváku na vysoké. Asi si je udělám jako připomínku mladších let. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  18. špagety sú jedno z mojich top jediel :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©