sobota

SNÍDÁM v bio kvalitě


Víte jaká spolupráce je tou nejlepší a naprosto bezkonkurenční? Není to spolupráce, kdy dostanete oblečení nebo kosmetiku, ale tou nejlepší spoluprací je spolupráce s firmou, která prodává musli. A když jde o výborné jídlo, tak si říkáte, že jste vyhráli v loterii, protože jako student ušetříte za snídani a když si spočítáte, na kolik by Vás takové kvalitní bio musli vyšlo, tak si říkáte, že jste na tom nakonec ještě vydělali :D.


Jenže jsem netušila, jak hrozné pro mě bude stihnout vyfotit musli, než ho úplně sním :D. Bylo tááák výborné, že jsem ho nakonec jedla ráno, odpoledne i večer a říkala si, jak moc jsem nenažraná. Jenže ono to nešlo zastavit. A když ještě ke všemu řeknu, že jsem jako milovnice mléka ani mléko nepotřebovala a ládovala se musli jen tak na sucho, tak Vám musí být jasné, že je prostě bezkonkurenční. Škoda jen, že nemám do zásoby další dva pytle, protože mamka mi při návštěvě taky nějakou tu misku snědla a věřím, že mi chodili uždibovat i spolubydlící :D. A to jsem je všechny včetně mamky okřikovala :D, že to je jen moje :D.
Jsem takový Joey Tribbiani (z přátel), který pronesl větu:"Joey se nedělí o své jídlo." Tak přesně taková jsem, když mám něco naprosto výborného, nedělím se a všechno hned sním :D.

Prostě a jednoduše bych chtěla Muslimánii poděkovat a říct, že jejich musli bylo naprosto úžasné! A pokud si budu příště mixovat musli, zaručeně zase sáhnu po tom samém, co jsem si naposled namixovala :).

PRO INFO: Myšlenka míchání müsli dle přání zákazníka se poprvé objevila v roce 2007 v Německu, konkrétně se jedná o firmu mymuesli -http://www.mymuesli.com, která už dnes funguje také ve Velké Británii, Švýcarsku a Holandsku. Dobré nápady se často lidé snaží napodobit, a tak se i tento  model postupně rozšířil do mnoha zemí po celém světě, Českou republiku nevyjímaje. 

P.S.: Co říkáte vůbec na to, že se objevila tato nová konkurenční společnost na českém trhu, když tady bylo dříve jiná? Berete to pozitivně nebo Vám stačí jedna stávající společnost?
P.S.1: Na tohle téma srovnání těchto 2firem tady určitě ještě někdy napíšu.
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Vypadá to parádně :) Já si občas dělám domácí musli ... na pánvičce rozpustím máslo, posypu ovesnýma vločkama, jemně opražím, popráším třtinovým cukrem, nasypu do misky a přidám nakrájeny banán a rozinky...:)

    OdpovědětVymazat
  2. na Mulsimánii se mi nelíbí, že ten nápad okopírovali od mixitu, i s celkovým designem webu....


    ale neobjednávala jsem nikdy ještě ani z mixitu, nejradši mám domácí zapékané musli, a nebo kupované medové s ořechy:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to přijde jako převzatý nápad, bohužel. Mixit přišel se super myšlenkou, která se uchytila, tak to někdo další zkusil taky..

    OdpovědětVymazat
  4. Já má ráda mixit.cz na tuto stránku jsem koukala už dřív ale mě příjde že tam nemají tak velký. Na mixitu si taky může objednat testovací muslli (tuším 5 sáčků) které už je hotové a oni ti ho jenom pošlou což je taky plus a na muslimanie to není. Každopádně se mi víc zalíbilo mixit :D ale to je jenom můj dojem. Možná kdybych si objednala něco z muslimanie tak změním názor :) ale v sáčku to vypadá moc pěkně :) kamarádka si od musli manie objednala muslli a říkala že je spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. No nevím, vážně mi to připadá jak nápad okopírovaný od mixitu...

    OdpovědětVymazat
  6. Cena je hodně podobná, mám teda zkušenost s Mixit a to velmi pozitivní. Koukala jsem právě na Mixmánii a do "tubusu" bych si přimíchala pár věcí, které Mixit nemá - nebo jsem je alespoň nenašla. Možná konkurenci zkusím ;) Dobré nápady se vždy kopírují, s tím člověk asi nic nenadělá.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak teď jsem si všimla, že není možné osobní vyzvednutí v Praze - tudíž se pro mě stává o 60 Kč dražší než konkurence...i tak vyzkouším, ale to by musel být potom ale sakra rozdíl, abych zůstala u nich ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně to rozhodně nevadí, že to okopírovali...dalo se to čekat a konkurence je vždy pro něco dobrá..alespoň mixit nebude monopol a bude mít o to větší důvod udržovat kvalitu:). Ale objednávat z Muslimánie se zatím nechystám, vede Mixit.

    OdpovědětVymazat
  9. bylo jasný, že to někdo zkopčí :) design stránek se mi hrozně líbí, ale věrná zůstanu mixitu :D!

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní8/9/12 12:19

    Já souhlasím, že konkurence musí být.
    Obhlížela jsem stránky a moc se mi líbí. Určitě si tam něco objednám.
    P.S.: Super fotky

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímalo by mě, jak chutná. Obě společnosti by měly udělat vzorky! :D Byla by to sranda.
    Jinak ty uzavíratelné obaly vypadají skvěle. A o srovnávací článek určitě budeme stát. To je jasné jako facka.

    OdpovědětVymazat
  12. Mmm...Hned bych si dala!!:D

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam, vypadá to báječně.

    OdpovědětVymazat
  14. Vždy je lepší víc firem na trhu, protože konkurence podporuje vývoj lepší kvality a nižší ceny. No prostě konkurence je správná věc, v tomhle světě, dokud bojují o zákazníky pozitivními cestami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to vidím i já :-). Konkurence je pro nás spotřebitele jedině přínosem

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©