neděle

SRAZ bloggerek s Biodermou (část první)


Říkala jsem si, jak asi pojmout tento článek o sobotním setkání bloggerek, které spolupracují s Biodermou. Nebylo to žádné velké školení o Biodermě nebo o líčení. Protože školení by mě nudilo a nic takového jsem nevnímala. Ne, že by nějaké menší informační sezení nebylo v plánu. Ale já jsem si zejména užívala to, že jsme si s holkami u oběda i během sezení ve škole líčení Surface skvěle popovídaly o všem možném. Žádná přetvářka, žádný nucený smích, žádné hloupé ticho, protože bychom si neměly co říct. Jako bych si povídala s dlouholetými kamarádkami. A proč? Možná proto, že máme všechny společný koníček a to kosmetiku. Možná ano. Přesto se témata rozrostla a bavily jsme se na všemožná témata, jako na příklad miminka až po líbání se s rovnátky :). Prostě klasické ženské povídání proložené smíchem :).
Musím říct, že něco takového jsem potřebovala. Zlepšilo mi to náladu a mám hned lepší pocit z bloggování. Protože nebýt bloggu, nemohla bych se poznat s tak úžasnými osobami! Takže za to jsem opravdu moc ráda.


Na základě toho, že bych se v příštím článku chtěla věnovat tomu, o čem mělo v zásadě setkání být, řekla jsem si, že Vás nezahltím fotkami a všemožnými informacemi najednou. A tak Vás počastuji fotografiemi jídla a holek z naší 2 a půlhodinnové debaty. :)  Škoda jen, že setkání bylo od desáté do čtvrté hodiny, protože věřím, že bychom dokázaly prokecat mnohem delší hodiny.



P.S.: Byla to dobrota! :) :P

P.S.2:
Pokud máte chuť na další fotky, přikládám blogy holek

SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  8. Anonymní29/9/12 22:01

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsi nemohla přijet. Tak doufám, že příští setkání proběhne brzy, ať se zase setkáme :).

      Vymazat
  14. Právě se mi povedlo v záchvatu uveřejňování komentářů kliknout na "odebrat obsah". Tak se holky moc omlouvám. A všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi oslík, ale stejně tě zbožňuju! =D

      Vymazat
    2. já už sem se lekla co to znamená :D

      Vymazat
  15. ta sladká tečka vypadá opravdu sladce! :))

    OdpovědětVymazat
  16. muselo to být super :) to jídlo vypadá mňamózně

    OdpovědětVymazat
  17. Super fotky, určitě jste si to bezvadně užily :)

    OdpovědětVymazat
  18. Povídání bylo nejlepší! :)) Jsem ráda, že sem tě viděla :)

    OdpovědětVymazat
  19. TO muselo být skvělé, hlavně, že jste si to holky užily! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky, už jsem četla report na téhle akci u Adellety i Rendy, ale prostě to vypadá fakt pohodově, jsem ráda, že jste si to užily :)

    OdpovědětVymazat
  21. ten zákus vyzera absolutne dokonale to masela byt teda riadna mnamka

    OdpovědětVymazat
  22. nádhera, nemůžu se dočkat, až si přečtu další články blogerek, které byly na setkání:)

    OdpovědětVymazat
  23. To je super že jste si to užily. :)

    OdpovědětVymazat
  24. úžasné fotky, taky bych tam někdy chtěla být))

    OdpovědětVymazat
  25. Jéé tohle Vám moc závidím, škoda, že bydlím tak daleko "od civilizace" :-/ :-D
    Jinak sladká tečka vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  26. Takovéhle fotky jídla mi nemůžeš ukazovat... dostala jsem hlad! :D (Samozřejmě, že můžeš.. budu slintat dál a ráda :D). Moc ti to tam sluší, mám ráda tvojí přirozenost :)

    OdpovědětVymazat
  27. sladká tečka je najviac :)

    OdpovědětVymazat
  28. jé závidím :) určitě jste si to užily! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ten dezert vypadá lákavě a fotky jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
  30. musela to být super akce a sladká tečka je můj sen :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©