neděle

STĚHOVÁNÍ s tipem na knihu


Dnes mám tady pár fotek ze včerejšího stěhování, aneb pokoj v detailech před zútulněním... Doufám, že se co nevidět zabydlím...Necítím se tady zrovna dobře a to pochmurné počasí mi na náladě nepřidává... A to nemluvím o tom, že už mi odjel přítel, takže jsem tu sama. Malá holka ve velkoměstě :D. :(



A abych Vás nenudila, mám tady pro Vás menší /nebo větší/ tip na knihu o zkrášlování. Protože měsíc tady nebyla žádná kosmetika, žádná rada nebo video. A tak Vám s radostí doporučím tuhle knihu, kterou jsem zakoupila v obchůdkuwww.beletrie.eu. Najdete v ní řadu rad v oblasti líčení. A pokud jste začátečnice, tak bude tato kniha pro Vás naprostým ideálem, protože zde najdete velké fotografie a líčení krok po kroku.
KNIHU NALEZNETE TADY.
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Neboj, máš Perwoll, ten každý problém vyřeší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No ani tričko od čokolády mi nevypral :D.

      Vymazat
  2. Ceady, to bude dobré. Držím pěsti ať si zvykneš. Já si už život bez "vlastního" a bez univerzity neumím představit. Bude to fajn, uvidíš!!
    P.S - miluju tvůj blog. Najít smysluplné recenze o high-end kosmetice je skoro nemožné, ale ty to umíš.
    Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je tak hezké slyšet :-). Moc Ti děkuju!

      Vymazat
  3. Ceady, držím ti palce! To si zvykneš a určitě si to tam zamiluješ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takový fotky mám ráda, klidně přidávej další! <3 S přítelem bydlíme u jeho rodičů a ještě aspoň 3 roky budeme, tak přemýšlíme, že si to taky trochu upravíme, ale zatím se nějak nedokážeme dokopat k tomu abychom začali šetřit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já šetřila rok a už před rokem po letní brigádě jsem si kupovala vybavení do pokoje u maminky, abych si ho za rok vzala s sebou do Prahy. :)

      Vymazat
  5. vypadá to zatím moc pěkně to stěhování, určitě to bude super

    OdpovědětVymazat
  6. Ceadynko,jsi silná holka,to zvládneš!Je to zase nová zkušenost,co tě posune a ještě víc zocelí! :) držím pěsti :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zvykneš si :) Já už bydlím sama skoro od 16 :D, dpufám že až se zabydlíte tak nám to vše hezky nafotíš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na tohle bydlení si určitě zvykneš. Takový pocity budeš mít jen dokud pořádně nepoznáš, co takové bydlení obnáší (pro mě bylo těžké se naučit, že čerstvé rohlíky v kredenci opravdu nejsou, když pro ně nikdo nejde :D). Pak si to ale budeš užívat, takové bydlení sama :) Já teď když už mám rodiny dost, je můj privát to jediné, kam můžu utéct!

    OdpovědětVymazat
  9. jsem zvědavá po zútulnění!.)

    OdpovědětVymazat
  10. Pokoj vypadá fakt dobře. Doufám, že se vám v něm bude i dobře žít:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Těším se na další fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hodně štěstí v novém. :) Už se těším na tvoje další články. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hlavně ať se ti tam líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě to během pár dnů čeká taky :) Začínam mít strach, ale zároveň se těším.. Držím palce!! :) Ukážeš pak pokoj celý? Jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní2/9/12 12:41

    Neboj, to zvládneš! A taky když tam máš i tři kluky. Kolikrát si říkám, že bych svou někdy pěkně otravnou spolubydlící vyměnila za kluky :-D

    OdpovědětVymazat
  16. a jak to přítel zvládá? já bych to bez přítele nezvládla, tak daleko :D

    Snad se brzo zabydlíš, závidím ti prahu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel bude mít od konce září taky školu, takže se budeme vídat jako loňský rok jen o víkendy. A musím říct, že už teď je mi smutno.
      Navíc jsme si spolu volali vždy hodiny přes skype a teď mám pokoj, ze kterého a taky do kterého jde slyšet vše, takže nevím, jak moc si budeme volat. :/

      Vymazat
  17. To zvládneš neboj sa, ani sa nenazdáš a bude to tvoj skutočný domov.. :)

    PS: Robím na blogu prvú giveaway,na ktorú by som rada pozvala všetky dievčatá zo Slovenskej a Českej republiky. Zapojte sa! http://sueandcolours.blogspot.sk/2012/09/11-giveaway-1.html

    OdpovědětVymazat
  18. určitě se ti tam bude líbit ;)

    OdpovědětVymazat
  19. já Ti to náhodou hrozně závidím :) tedy né to, že budeš bez přítele :/ ale to, že bydlíš :)) já toho mého lámu už celkem dlouho, ať si najdeme byteček :D chci si bydlet "ve svém" :))

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní2/9/12 16:30

    Ceady a v jakém městě přítel studuje a co? a Ty budeš nastupovat na jakou školu? Mirka P.S. určitě se zabydlíš a bude se Ti líbit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mirko,
      přítel studuje v Liberci technickou univerzitu. Já budu nastupovat na Vyšší odbornou školu publicistiky. :)

      Vymazat
    2. Anonymní2/9/12 17:26

      tak to je kousek přece jen Liberec a Praha, to zvládnete:) Měj se krásně, Mirka

      Vymazat
  21. Já šla do Prahy před dvěma lety a teď už bych neměnila ani náhodou :) bydlim sama v bytě a nemužu si to vynachválit :D

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. tak třeba se potkáme, když jsi teď v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  23. tak třeba se potkáme, když jsi teď v Praze! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©