pondělí

VIDEO : Něco jako předvideo


Dnes mám tady něco jako předvideo, než se pustím do točícího maratonu. Aneb na co se asi tak můžete těšit :). Doufám, že to mé blekotání ustojíte :D. Ono mluvení z patra není zrovna jednoduché :). ...A při nemoci, díky čemuž mi skřípe hlas a s oteklým obličejem je to ještě horší :D. 
SHARE THIS POST

43 komentářů:

  1. chacha, poprvé jsem tě slyšela! :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, jaká jsi doopravdy, ale to jak mluvíš mi přijde takové uhlazené, nepřirozené. Prosím neber to nějak špatně, jinak na mě působíš hrozně sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
  3. na další videa se moc těším, jsi strašně milá a máš krásný hlásek :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou se ti úvodní video povedlo. :-) Myslím, že ohledně těch novinek v akci to bude rozhodně obměna oproti psaným recenzím. Ale i ten mluvený komentář by nebyl špatný. Jak říkáš, uvidíš, co na to většina. Ale jsem také pro mluvené verze! :)

    Lola-J

    OdpovědětVymazat
  5. Jinak máš moc příjemný hlas, nechápu jak to (aspoň mně to tak přijde), že u tebe ten formát videa vůbec nezkresluje! Zníš mi stejně i naživo, takže se toho určitě neboj a jdi do toho! :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi roztomilá, když mluvíš na kameru :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľký like ;) Za mňa - Jednoznačne pokračuj a na ďalšie videá sa veľmi teším ♥ Pozývam vás všetky na GIVEAWAY.

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi, že přimluvení se díváš přímo do kamery, neuhýbáš očima a řečí se nezasekáváš a neděláš dvou minutové mmmmmmmm. Na videa se určitě těším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi tak roztomilá:))! Určitě se těším na další nová videa:)!
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Povedené video, já bych mluvila určitě ještě hůř!! Jsem zvědavá na další..

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní30/9/12 18:54

    Jsem si tak říkala, co to za sebou máš a už vím, že to je to úžasný křeslo! :) Na videa se těším, ať jsou jakákoli, tvůj blog ráda sleduji každý den.

    OdpovědětVymazat
  12. jsi hodně sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  13. Na tvá videa se těším ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní30/9/12 19:17

    Ahoj moc se těšim na videa,rada chodim na tvuj blog,jen tak dal!
    Těšim se na videa,recenze. s pozdravem Veronika

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní30/9/12 19:32

    Jéé. Moc hezké :) Těším se!

    OdpovědětVymazat
  16. Super! Už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se těším na videa!))

    OdpovědětVymazat
  18. jsi sympatická :))..jo točení videí a hlavně když je nemáš předem pořádně promyšlené je zlo :D já jsem teď taky zveřejnila svoje první a byla jsem u toho hodně nervózní :D
    http://www.your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Máš hrozně hypnotizující oči takže jsem to video musela dokoukat až do konce :D! Ber to jako lichotku, protože mi to přišlo jako když říkáš očima ''dokoukej tohle video, dokoukej tohle video...'' :D

    těším se na další videa :) a určitě toč! Recenze by mě hodně zajímali i v točené verzi :)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní30/9/12 21:26

    Slyším tam trochu nervozity, ale je to roztomilý .). Dost se mi líbí tvůj hlas a hlavně to, že mluvíš krásně pomalu, ne jak některé jiné blogerky :)

    OdpovědětVymazat
  21. taky se těším na videa :P třeba toho pokoje :)

    OdpovědětVymazat
  22. a ještě musím říct, že je to až z podivem, že většina videových bloggerek vypadá lépe na videu než na fotkách, prostě je to osobnější, milejší, opravdovější a platí to i u tebe!
    A nikdy nepřestanu obdivovat tvoje vlasy :P

    OdpovědětVymazat
  23. Těším se na videa :) Máš hezký příjemný hlas :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. působíš strašně mile, takže já se určitě na další videa těším!

    OdpovědětVymazat
  25. Hezký video a super popisky :)

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní1/10/12 09:28

    Hrozně moc ti to sluší. Máš sympatický hlas .)

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní1/10/12 12:40

    Vieš nad čím rozmýšľam? Že prečo sem dávaš rôzne videá, fotky,keď sa popri nich v texte rovno podceňuješ.Tak,keď sa ti nepáči nejaká fotka,na ktorej si,tak ju sem nedaj a daj prípadne nejakú inú :) Mám rada tvoj blog,lebo sa z neho dozviem zaujímavé info o produktoch a taktiež recepty,ale toto mi vadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to myslela v tom smyslu, že podle videa zjistíš, jak jsem docílila daného výsledku.
      Takže někdo řekne, že řasenka slepuje, ale ona by třeba ani neslepovala, protože po dvou klasických nánosech vypadá na řasách moc hezky, jen já jako autorka recenze to prostě a jednoduše přeženu. Beru to tak, jako dokumentaci pro Vás, abyste věděli, z čeho tedy vycházím.

      Vymazat
    2. Anonymní1/10/12 15:16

      Tomuto rozumiem,to je v poriadku napr. s tou riasenkou :)je fajn,že blog nejak oživuješ a vymýšľaš,ale napr. toto sa mi nepáči: Doufám, že to mé blekotání ustojíte :D..A při nemoci, díky čemuž mi skřípe hlas a s oteklým obličejem je to ještě horší :D - na toto som narážala.Tvoj blog je fajn,je ozaj prínosný, no bez takýchto vsuviek by bol ešte lepší. A túto moju kritiku neber prosím nijak zle,to by ma mrzelo.

      Vymazat
    3. Vůbec to zle neberu. Jsem za tu reakci ráda. Já taková bohužel v životě jsem. Pokusím se se příště neshazovat a stát si za tím, co napíšu nebo natočím. :)
      Děkuji moc.

      Vymazat
    4. mně se třeba zase tyhle Tvoje "vsuvky" líbí :-) Aspoň je vidět, že jsi normální člověk a né robot, kterej je pořád bezchybnej, dokonalej, všechno ví a všude byl :-)

      Vymazat
    5. Anonymní1/10/12 15:29

      To som rada :)Veď aj ja sa občas podceňujem a neverím si,ale tu to tvoji čitatelia nemusia vedieť ;)a verím,že ako študentka žurnalistiky budeš mať lepšie a lepšie videá :)pekný deň

      Vymazat
  28. Jsi takový sluníčko :)) moc se na videa těším!

    OdpovědětVymazat
  29. Máš krásný až hypnotický pohled a líbezný hlas , ale upřímně se těším hlavně na tvá sestříhaná videa s příjemnou hudbou, kde se moc nemluví a jde se tak říkajíc rovnou na věc :) Nejvíce se mi líbí tvá videa o líčení a nových produktech typu plus/mínus a fotografie z výletů, akcí ... Jen tak dál, jsi lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky těch videí PRODUKT V AKCI bude mnohem více. :)
      Moc děkuji za podporu :).

      Vymazat
  30. Tak to už se těším. Jsi jedna z mála blogerek, které jsou "koukatelné". Takže hurá do toho :)

    OdpovědětVymazat
  31. Baví mě tam ty tvoje popisky :D

    OdpovědětVymazat
  32. na videu pusobis uplne jinak nez na fotkach :)

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,boys&drama)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©