pátek

WL rozhodnutí


Začala jsem chodit cvičit. Dlouho jsem váhala nad tím, které pražské fitko bude nejlepší, ať už šlo o vybavení nebo samotnou dostupnost.... a nesmím opomenout cenu... Pražská fitka osobně moc neznám, krom toho, že jsem byla ve 2 a do třetího jsem tak akorát nakoukla, protože tam pracovala moje kamarádka.  Ale jedno z nich mě opravdu zaujalo a to ať už šlo o cenu nebo jen o to, kde jsem se cítila dobře a které mi nabízelo větší možnosti osobního tréninku s trenérem nebo cvičení v malých skupinkách, a to ať už jde o bojové sporty nebo to klasičtější na tvarování postavy. Při vybírání s přítelem, které bude pro mě nejideálnější, bylo tedy jasnou volbou Volcano Complex. 
Musím říct, že jsem se bála, že bude fitko obsazené, protože se jedná o klub, který má omezený počet míst. A tak jsem se vešla ještě mezi posledních 100volných. Tím mi spadl kámen ze srdce. Vím, zdá se to trochu nadnesené, ale když už se pro něco rozhodnu a pak mi to nevyjde, jsem schopna se na všechno vykašlat :D. Takže bych nakonec hledala nové fitko až na jaře s padesáti kily nadváhy :D. 
A tak při zvažování, jestli si koupím tento týden nové podzimní boty nebo zainvestuji peníze do zlepšení postavy, bylo hned jasno. Nejdříve zhubnu a zpevním si tělo a za odměnu si nakonec pořídím nové boty :). 


A navíc kromě fitka můžu chodit ještě do sauny a výřivky :). Což byl taky jeden z důvodů, proč jsem si zvolila tento klub. Pro zájemce, které by snad zajímala cena, přikládám odkaz na internetové stránky, kde se vše dočtete :).


P.S.: Rozhodla jsem se vytvořit novou rubriku WEIGHT LOSS. Doufám, že Vám to nebude vadit :). Ale druhé stránky se mi vést nechce a tyto stránky stále považuji za svůj rádoby "deníček" :). Takže teď se Vám tady budu svěřovat se svými pokroky v hubnutí.


Máte na mě nějaký dotaz? 
Zeptejte se na FORMSPRINGu.
Pokud se nebudete jednat o urážlivé dotazy,
 ráda Vám odpovím. :)
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. fuh, to je ale luxus, už by ma len zaujímala cena ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě taky, ceníky na webu nefungují

      Vymazat
  2. vypadá to tam nádherně....ale ta cena už tolik ne :D
    když jsem chodila do fitka, tak to bylo takový obyčejný za 400 na měsíc, protože stejně ty stroje to za mě neodcvičí :D ale teď už dávám přednost cvičení doma nebo běhu venku :)

    ať se daří!:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, drzim palce.. Ja by som teda za fitko neplatila, najradsej chudnem v klude doma, teda cvicim doma... Ja som tiez v tomto obdobi zacala chudnut, 60 kil na 160 cm je proste uz moc :D Dopomohla angina, pri tej som schudla dve kila, tak ze idem rovno pokracovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pane jo.. tak tady bych musela zhubnout i kdybych nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to úžasně, ale cena je hrozně vysoká :-O, ale je to pochopitelné za takový komfort. :-) Pro mě jsou to ovšem vyhozené peníze. Mám dole už skoro 20 kg a žádné fitko jsem k tomu nepotřebovala, jen výdrž a pořádné sportovní boty! :) Novou rubriku chválím i tvé odhodlání. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Proč by jsi zrovna ty měla hubnout, bože? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na začátku roku jsem zvažovala členství v Holmes Place, měli nějakou zkušební akci, při které jsem si samozřejmě nenechala ujít saunování a vířivku :D Nicméně ačkoli jsou měsíční členské poplatky podobné těm tvým nynějším, tak to bohužel není nic pro chudého studentíka. Možná za rok, až už budu těžce pracující :D Držím palce, ať odhodlání vydrží a těším se na tvé postřehy z fitky a ze cvičení :))

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to krásně? Ale jako oni mají jenom do 14.30? To mi za tu cenu přijde dost šílený...

    OdpovědětVymazat
  9. fitko vypadá hezky i když na mě moc pražsky :)jsem zvyklá trošku na něco jinýho. S botami si to vymyslela dobře ;) Bude to zasloužená odměna :)) a nová rubrika mi ani v nejmenším nevadí, naopak jsem moc zvědavá, jak se ti povede.

    OdpovědětVymazat
  10. nie je tych 100 volnych miest len marketingovy trik? lebo ty si sa prihlasila a stal je 100, nemalo to byt uz 99? inak vyzera to tam perfektne, ale na take sumy by som ako studentka ani zdaleka nemala. ani keby boli polovicne:(

    OdpovědětVymazat
  11. tak to držím palce! a těším se na články :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Od 1350czk za mesic, rika web. Docela palka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem procházela pražská fitka, tak jsem narazila i na pět tisíc měsíčně.

      Vymazat
  13. ja som mala fitko ako jedno z novorocnych predstavzati.... je uz zaciatok septembra a statistika znie: 0 navstev :D

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá moc krásně, taky začnu chodit do fitka až budu v praze, protože abych nebyla tlustá

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to moc držím palce! Od pondělí se také chystám konečně začít s hubnutím - tzn. pro začátek se alespoň pravidelně hýbat:)) Snad to vydržím a budu moci taky referovat :)))

    OdpovědětVymazat
  16. Držím palce ať Ti to vydrží, já mám vždykcy plno elánu do cvičení a pak mě to z ničeho nic přejde. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá moc dobře:) Já chodím, do takového staršího tady v praze na slavii ale samotnou mě to moc nebaví, potřebovala bych spolu bojovnici :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mě by zajímalo, Ceady, jestli jsi se opravdu rozhodla pro Volcano Complex a platíš si to sama nebo jsi byla oslovena s nabídkou od nich. Už jednou jsi tu o Volcanu psala... Ptám se proto, že mi přišla stejná nabídka, která mluvila o tom, co tu ty píšeš.. Prostě mě zajímá, proč to neřekneš na rovinu, nebylo by to poprvé :).
    Ale pokud tě neoslovili a platíš si to sama, pak dobrá tedy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych měla možnost spolupráce, určitě bych ji neodmítla. Včera jsem jim na tvůj popud napsala skrze facebook. Tak uvidíme, třeba dostanu nějakou slevu.
      Děkuji moc za radu. :)

      Vymazat
    2. Inu... to nebyla rada, aby jsi jim psala a chtěla po nich slevu jen proto, že jsi blogerka :D Spíš jsem se ptala, jestli to není skrytá reklama a ty nám tu nebásníš o tom, jak jsi se rozhodla pro Volcano a s radostí si to platíš a přitom to máš zadarmo díky blogu :D

      Vymazat
    3. Vidíš, jak jsem hloupá. :) Ale takhle jsem jim to přímo nenapsala :D.
      Ale řekla jsem si, že bych mohla vyzkoušet své štěstí.
      P.S.: Třeba se tam někdy potkáme. A napíšu Ti, až mi odpoví, pokud tedy vůbec odpoví. A neřeknou si, že jsem nějaká Nána.

      Vymazat
    4. Anonymní8/9/12 12:19

      Ceady, proč neodpovíš přímo jak se ptá Lili, jestli to není skrytá reklama? ne že by mi to tedy vadilo, spíš by mě to tak zajímalo, nepřijde mi špatně když díky svému blogu dostaneš šanci něco takhle zkusit, ale proč to neříct? Díky, Mirka

      Vymazat
    5. Mirko, já na to odpověděla. Nebylo to psané jako reklama.
      Přesto jsem napsala, že kdybych byla oslovena s nabídkou spolupráce, určitě bych neváhala. A proto jsem do Volcano Complex po včerejšku napsala. :)
      Nic za tím nehledej.
      P.S.: A pokud by mi daná spolupráce vyšla, budu Vás o tom informovat, ať máte jasno. :)

      Vymazat
    6. Anonymní8/9/12 19:29

      Díky za odpověď..:-) Tak ať Ti jde cvičení hezky od ruky, ať Ti to baví a přináší výsledky...Mirka

      Vymazat
  19. do fitka bych chtěla chodit taky,nějak jsem totiž přibrala a nechci v tom pokračovat....

    OdpovědětVymazat
  20. tak ať se ti daří!:) já nejsem velký fanda posiloven, jelikož nemám ráda, když na mě někdo při cvičení kouká, takže cvičím doma:)

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělý nápad, i já cvičím :)
    Držím Ti palce a přeji hodně štěstí milá Evi :)

    OdpovědětVymazat
  22. Volcano je moc pěkné, můžu doporučit i tamní restauraci ;-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ceady držím palce, já jsem se rozhodla hubnout před několika týdny, hodně na sobě pracuji, takže doufám, že nám to oběma půjde skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  24. prazsky fitka jsou drahy tak jako tak :( ale ty uz si docela zhubla neco vid? Myslim ze vypadas dobre

    OdpovědětVymazat
  25. Dost drahé teda, já chodím do Holmes Place Karlín a mám členství za necelých 1300, ale neomezené...

    OdpovědětVymazat
  26. Vypadá krásně :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní8/9/12 14:08

    Tomu se rika setrit na najem v Praze!

    OdpovědětVymazat
  28. T cena je pro me osobne priserna ... platit tolik penez za mesic, stejne musis zhubnout a cvicit ty sama! :-) Jsem z mensiho mesta, rocni clenstvi v jednom z luxusnejsich center tady stoji 4 tis. Kc a prijde mi to moc, s tim ze clovek plati jeste navic vstupy. Jo je tam wellness zdarma a to je super, ale porad je to dost penez. Myslim, ze se mnohem vic vyplati chodit jednorazove nebo si koupit treba pernamentku na 10 vstupu, zvlast pokud clovek teprv zacina a nevi, jak dlouho to vlastne vydrzi :-) To jen tak na okraj, ze to jde i jinak, cvicim sama ve fitku uz asi dva roky a porad chodim na jednorazove vstupy a kombinuju to s behanim venku.

    OdpovědětVymazat
  29. Fitko vypadá víc než dobře, držím ti palce Ceady ať máš pevnou vůli :)
    Já sice cvičila ve fitku, ale teď raději cvičím doma, třeba u videa :)

    OdpovědětVymazat
  30. Prostředí na cvičení máš úžasný. Držím palce Ceady! :)- já tak nějak začala běhat, ale jelikož se blíží zima, zřejmě mi to moc dlouho nevydrží :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©