čtvrtek

ZAJÍMAVÝ NÁPAD: 2v1 kabelka mé sestry


Hrozně mě překvapila nová kabelka mé sestry. O ničem takovém jsem dosud ještě neslyšela nebo že bych něco takového viděla... Takže jsem byla hrozně překvapená, když mi sestra ukázala, že se dá snadno změnit její vzhled. Tahle taška není zrovna podle mého gusta. Jak dobře víte, jsem spíše na kůži nebo řekněme imitaci kůže a když už jde o barvu a vzory, držím se jednoduchých černých kabelek, které se drží jednotného stylu a jsou na první pohled nudné, nezajímavé. :) Tak to je můj styl. Naopak moje sestra miluje šedou a všechny tašky, které jsou ve stylu Messenger, prostě nic pro mě :).




Musím říct, že nápad otečného víka brašny se mi opravdu zamlouvá. Protože za jednu cenu máte vlastně dvě kabelky. Jen kdyby na to přišly další značky, protože já si zrovna mezi pár brašnami, které jsou na peripetii zrovna nedokážu vybrat. Ale musím říct, že z tohoto omezeného výběru si sestra zvolila tu nejhezčí.
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Anonymní13/9/12 22:27

      Ale nad nápadem nepohrdnu

      Vymazat
  2. Můj styl to také není, ale zajímavý nápad to je. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No, nápad je to zajímavý. Já viděla v Praze i takové ty plastové s kapsičkou na vlastní obrázek/fotku apod. Ale máš pravdu, že výběr je dost omezený a ještě se mi nelíbí zpracování tašky.

    OdpovědětVymazat
  4. Néé, za mě ne :) nápad je to asi zajímavý, ale nenosila bych jí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že ten text nikdo nečte :D. Mně se ta kabelka taky nelíbí a určitě bych ji nenosila :D. Příště omezím text.

      Vymazat
  5. mě se zase naopak líbí ty barevnější, když už :) ale taky bych to nenosila.. sice miluju barevný kabelky, ale tenhle typ a "právějsemsivadidasukoupilakabelku" né :))

    OdpovědětVymazat
  6. zajímavé,i když sama o sobě se mi kabelka moc nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  7. já to četla! :D :D já už taky přemýšlele, že by mohli vymyslet otáčecí kabelku, ale uplně naruby :D né jen víko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní13/9/12 22:27

      Nene, tenhle nápad má koule.

      Vymazat
  8. Nápad je to rozhodne zaujímavý, ale tiež nie je jej dizajn zrovna podľa môjho gusta! :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©