úterý

Bojujte proti vráskám s produkty MATRICIANE od BIODERMY


Ráda bych Vám představila dva nové produkty od Biodermy z řady Matriciane. Celá řada Matriciane je určena k boji proti vráskám. Obsahuje celkem 5produktů (viz. foto výše). Jedná se o ampulky Matricium (RECENZE tady), které Bioderma uvedla před pár měsíci, mimo to nově uvedla 3krémy pro pleť od 25 plus, 35 plus, 45 plus a 1sérum pro zesílení účinku krému.
Já bych Vám ráda představila dva produkty z celé řady, a to produkty pro nejnižší věkovou kategorii.

MATRCIANE MULTI DÉFENSE
VĚK: od 25let, určené na mimické vrásky
- vhodné pro všechny typy pleti i pro velmi citlivou pleť
Mohu potvrdit, že pokožka byla po třech týdnech používání rozjasněná a také jemnější.
Krém má sloužit jako ochranný biologický štít, který má navrátit pokožce její přirozené látky, které slouží k tomu, abychom měli pleť jemnou jako když jsme byli dětmi. Proto Bioderma tvrdí, že není třeba obávat se začít tento krém používat i dříve (klidně i v mém věku), protože jsou pokožce dodávané přirozené látky, které naše pleť měla vždycky....jenže postupem času přestane pokožka dané látky vytvářet, což zapříčiňuje stárnutí kůže a tvorbu vrásek. Takže není třeba mít obavy používat krém již ve dvaceti. Pokožka Vám nebude stárnout rychleji, právě naopak. :)
Máte-li chuť přečíst si složení produktu podívejte se SEM.
CENA: 599korun

MATRICIANE SÉRUM
VĚK: jakýkoliv (od 25<)
Je určen k tomu, aby se používal v kombinaci s ostatními přípravky z řady Matriciane, protože slouží k tomu, aby umocnil a prodloužil jejich účinek.
Je určen k obnovení pevnosti a pružnosti pleti. 
Máte-li chuť přečíst si složení produktu podívejte se SEM.
CENA: 699korun



KONZISTENCE: Nejsem si jistá, zdali se mi povedlo zachytit, to co jsem chtěla.
Krém Multi-Défense má odlišnou konzistenci (strukturu) nežli Sérum, které je na pohled více vodnaté. Při větším zkoumání příjdete na to, že Krém Multi Défense je spíše mlékovitého charakteru, zatímco Sérum je spíše gelové.
POUŽITÍ: Oba dva produkty používám vždy po umytí pleti micelární vodou, poté nanesu malé množství krému (na fotce je má dvojitá dávka) a poté, co se krém vsákne (což je opravdu chvilička), nanesu stejně malé množství Séra.
HODNOCENÍ: Tyto produkty jsem používala zároveň, takže nemohu porovnávat, zdali dosáhnete stejného výsledku pouze s jedním. K nanášení mi stačilo vždy malé množství, které jsem aplikovala lokálně na mimické vrásky v oblasti úst, kolem očí a na čelo. Po třech týdnech mohu potvrdit, že silnější rýhy se zmenšily, zvláště v oblasti čela. Za sebe mohu zhodnotit, že tyto produkty opravdu účinkují. A protože jsem s nimi opravdu spokojená, ráda Vám je doporučím. :) Přesto ale nesmím opomenout menší vadu na kráse. A to, že když jsem aplikovala sérum teď na podzim, kdy mám háklivější pleť k tvorbě akné, vyskákaly mi u úst pupínky. Vím, že moje maminka měla sem tam nějaký pupínek i v 35ti, takže proto to sem raději píšu, abyste se vyvarovali nanášení krému na mastnější místa pleti. 



Pro INFO. Sice jsem to už psala na svém facebooku, ale na Matriciane.cz stačí vyplnit adresu a několik otázek a dostanete zdarma domů set vzorků všech produktů z řady Matrciane. :) Takže hurá na to. :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Produkty jsem dostala ke zrecenzování. Nerada bych, abyste si mysleli, že kosmetiku, kterou dostávám, musím vychválit. Snažím se psát za každých okolností objektivně.
Zároveň bych chtěla poděkovat za přízeň, protože nebýt Vás, tak bych tyto produkty nemohla zrecenzovat. Děkuji
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. dvacet pět mi ještě nebylo,ale slabé vrásky se mi už rýsují,tak to jsem zvědavá jak budu vypadat třeba v padesáti....:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Chválím pěkný článek.
    Nevíš prosím za jak dlouho vzorky Matriciane domů dojdou? "Objednávala" jsem si je cca před 3mi týdny a zatím stále nic nedorazilo. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám v plánu je používat na celý obličej, nepíšou nikde, že je to jen lokální péče, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec ne, ale já používám většinou více krémů zároveň, na normální i mastnou pleť, takže ty krémy používám lokálně. Naštěstí tohle praktikuje hodně žen, takže si nepřipadám jako exot. Jinak ten krém je určen klasicky na celou pleť :).

      Vymazat
  4. Tak ještě si pár let počkám, ale už aspoň vím, po čem sáhnout :).

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za skvělý článek, možná to řeknu mamce, nebo to dostane pod stromeček.. já si ještě počkám :D !

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká recenze Ceady :) už jsem si objednala a jen už čekám,až mi to dorazí domů :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká recenze Ceady :) já jsem si tento balíček už objednala a teď jenom čekám,až mi dorazí domů :)

    OdpovědětVymazat
  8. mně to zrovna dneska přišlo :DD

    OdpovědětVymazat
  9. zajímavá recenze, já jsem zaregistrovala sebe i mamku a teď čekáme až nám ten set přijde :) těším se na vyzkoušení

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. hezká recenze :) díky za tip pro mamku k Vánocům ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na krém si už pěkně brousím zoubky. Mám pleť jen suchou, takže nemám obavy z akné.

    OdpovědětVymazat
  12. No tak to je super recenze.
    Myslím, že jsi tuhle řadu popsala skvěle. Ještě si počkám na vzorečky a pokud budu spokojená, tak jak ty, tak si za tu cenu ráda produkt případně produkty koupím

    OdpovědětVymazat
  13. Taky čekám a čekám, a čekám... =) je to tři týdny a stále nic, tak uvidíme. Chci se zeptat, mám citlivou trochu suchou pokožku, unesla by tento krém? Nemáte s tím někdo z "citliváků" zkušenosti?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©