neděle

DIARY: Detaily pokoje


Dnes mám tady pro Vás fotografie z mého pokoje :).
A slibuji, že jakmile dorazím domů, odpovím všem na formspringu, i slečně, která se mě ptala na značku dálkové spouště k fotoaparátu, kterou jsem tady vyfotila.
SHARE THIS POST

44 komentářů:

  1. moc hezke krabicky!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc hezky! :)Tak snad ti bude to hezký prostředí pomáhat při učení :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezký pokoj máš ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. máš to krásný, miluju bílou.. a ty parkety..))

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing Pics! Love the Shoes ♡

    Have a great Sunday xoxo

    OdpovědětVymazat
  6. Výhled z okna nádhernej, sbírka bot překrásná a nejroztomilejší krabice <3

    OdpovědětVymazat
  7. krásnej pokoj ,hrozně se mi líbí ty hnědý botky na podpadku :)

    OdpovědětVymazat
  8. ten výhled je vážně super!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný, nějak podobně si představuji svůj pokoj/bydlení. Ty jsi v Praze? :-)

    OdpovědětVymazat
  10. detaily vypadají moc mile:) potěšilo mě, že nejspíš bydlíš v nějakém starším činžovním domě. ty mám moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  11. A já se divila co to je na tom fotoaparátu připevněno :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty krabičky jsou supr, bílý nábytek mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké a máš krásné krabičky!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné detaily!určitě je to nádherný pokojíček :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné, vzpomínám na své začátky v Praze...:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj! Velmi zajímavé a pestré blog) crazy jako boty (ve skutečnosti, to chci). Samozřejmě, jsem se přihlásil na vás!
    Přihlašte se a podívej se na mě!
    http://ellada-life.blogspot.com/
    Děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  17. Ten výhled je úžasnej :)
    Líbí se mi ty bílé krabice:)
    A jinak dokonalé botky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní7/10/12 12:41

    Pekné.A ty bývaš na Žižkove? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, na Žižkově nebydlím :).

      Vymazat
  19. jedním slovem - krása!

    OdpovědětVymazat
  20. jé, vypadá to na celkem fajn výhled z okna ne? a neeee,nezávidím ti ty oranžové boty :D

    OdpovědětVymazat
  21. mám ráda tyhle články :)

    OdpovědětVymazat
  22. Krása hlavně ten výhled :)

    OdpovědětVymazat
  23. Určitě to tam máš moc hezké, možná také zkusím něco nafotit :).

    OdpovědětVymazat
  24. Už takhle podle pár fotek to tam vypadá útulně. Musí se ti tam krásně žít. ;)

    OdpovědětVymazat
  25. vypada hezky :)

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,love&drama)

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherné, taky bych nějaký takový pokojík chtěla :D

    OdpovědětVymazat
  27. jééé :) dáš sem celý pokoj ?? :)) je moc krásný(detaily) :)) prosímtě jako máš zrcadlovku?;) dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě přidám ještě fotky celé místnosti :).
      Fotím nikonem d3100 :).

      Vymazat
  28. Takové detaily z pokojíčku mám moc ráda :))

    OdpovědětVymazat
  29. tesim se na foto celeho pokojiku :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©