sobota

DIARY: úspěchy


Mám ohromnou radost, nejenom že spolupracuji s Loreal, Pantene, Ryor, Biodermou a Garnier (čehož si vážně moc vážím), ale přidalo se k nim i Clinique na základě toho, že jsem měla na svém blogu řadu recenzí této značky :). Takže jsem nejšťastnější osobou na světě! :)  A ještě se mi rýsuje jedna značka, ale nerada bych to zakřikla.
Takže jen pro vysvětlenou k řadě dotazů, mimo brigádu mám i řadu produktů od těchto sponzorů. Jen mě mrzí, že si řada z Vás myslí, že je-li něco zdarma, můj názor musí být pozitivní. Ale tak tomu opravdu není. Pokud si přečtete několik mých recenzí z minulosti, zjistíte, že moje hodnocení produktů bývá opravdu různorodé.

A protože jsem se zmiňovala v minulém článku, že nestíhám, tak mám řadu článků (zejména recenzí) rozepsaných, ale ne a ne je dokončit a uveřejnit. Takže pro dnešek trochu informační článek s random fotkami posledních dní. Jsem teď na víkend doma a kromě klasických domácích povinností, mám toho taky dost do školy.
Přeji Vám pěkný víkend! :)
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Budeme se tedy těšit na další recenze.
    Přeji Ti krásný víkend... :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to ti gratulujem :) len tak dalej :) pekné fotky

    OdpovědětVymazat
  3. tvoje kočka má červené oči! Teda, trochu :D Naše je taky černá ale tá je má zeleno-banánové :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cože? :D Asi máš špatné barvy počítače :D. Protože potom bych měla červené oči i já :D

      Vymazat
  4. Ta předposlední fotka mi, nevím proč, připadá uplně vánoční <3

    OdpovědětVymazat
  5. třetí fotka je nádherná a na první ti to moc sluší :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pejsek je sláádkej! Víc takovejch fotek! :D

    OdpovědětVymazat
  7. za ty spolupráce jsem ráda s tebou, alespoň bude hodně recenzí pro nás, čtenáře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teď mám šílenou chuť na pizzu s cibulí. :D Děkuji. :D Krásnej hafan. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ježííš ten pejsek!!:))

    OdpovědětVymazat
  10. To musí být určitě úžasný pocit spolupracovat s tolika známými značkami :). Ty si to ale určitě zasloužíš :)!

    OdpovědětVymazat
  11. Na první fotce ti to moc sluší, a máš doma pěkný zvěřinec :-)
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ta poslední fotka je skvělá :D těším se na recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  13. gratuluju, na první fotce jsi tak roztomilá!

    OdpovědětVymazat
  14. jej,zase krásný fotky'))
    a fakt,ta předposlední fotka je jak z vánoc,už aby byly:D)

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluju Evi :) Však je lepší číst pravdu a na základě toho se pak vyvarovat koupi špatného produktu, než číst samou chválu a pak být zklamaná. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Teda málá micinka hrozně vyrostla od těch posledních fotek :)

    OdpovědětVymazat
  17. Gratuluju ti ke spolupracím :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jseš fakt hrozně moc sympatická a tvůj blog se mi hrozně libí...Čtu ho už dlouho a pomohl mi hodně při výběru kosmetiky:)) Jen tak dál! Jsi asi nejmilejší blogerka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jééé, vážně moc děkuji! :-) Moc si toho cením!
      Moc mě to potěšilo.

      Vymazat
  19. Cool photos, love the cat especially.

    OdpovědětVymazat
  20. Jé to jsem ráda, že budeš spolupracovat s Clinique :) zasloužíš si to!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©