sobota

DIARY: středeční večery


Jsem moc ráda, že jsem si v Praze našla kamarády. Nejprve jsem se cítila sama, a tak jsem se těšila vždy na pokoj, abych si volala s přítelem přes skype. Jenže i to mělo háček, ono to skypování není zrovna romantické. Navíc je v Praze na bytě slyšet naprosto všechno, zakašlání, smání, to, že si spolubydlící v jednu  ráno pouští potichu youtube videa, druhý zase ráno nahlas. Prostě a jednoduše se tam necítím nejlépe a při skypování s přítelem se taky zrovna neuvolním, a tak vždy přemýšlím nad tím, co si mohu dovolit říct a co ne, abych se náhodou neprokecla, že mi něco vadí, abych pak neměla zle. A tak jsme po měsíci skypování omezili a volám příteli každé ráno, když jdu do školy.. a odpoledne a navečer. Až se děsím účtu.
O to více jsem ráda, když se mě spolužačky ptají, jestli nezajdeme do hospody nebo na kafe. Naposledy jsme spolužačkou prokecaly více jak čtyři hodiny. Jsem totiž hrozně upovídaná. A jakmile mám možnost povídat si v holčičím prostředí, necítím se potom tady v Praze tak sama.
Ale věřte, že nejlépe mi je doma s přítelem a s rodinou. :)

SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Když to tady čtu, tak vzpomínám na své začátky v Praze. Už je to téměř 8 let a měla jsem podobné pocity. A trvalo to naštěstí jen chvíli, než jsem narazila na partu lidí, kteří byli bezva a taky jsem s nimi chvíli bydlela. S většinou spolubydlících jsem v kontaktu do teď a mám je moooc ráda :) Přeju Ti, ať se setkáš s podobně fajn lidmi, to spolubydlení je pak sranda a máš historek pro celý život :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto tě chápu :) Když jsem byla na intru a volala si s přítelem, člověk se taky musel pořád hlídat protože všude okolo bylo moc uší :) Ale hlavní je, že tam máš přátele s kterými si můžeš popovídat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tvůj pocit byl určitě jen ze začátku, to víš nové prostředí .. teď jak máš kamarádky tak je všechno lepší, hlavně se máš na koho obrátit, s kým trávit čas :-) Taky bydlím na bytě .. naučila jsem se jedno .. člověk se musí smířit s tím, že hold nebydlí sám a hlavně nemůže omezovat druhé. Já třeba mám špunty do uší přes noc, někdy i když se učím, abych neslyšela spolubydlící jak "dělají bordel" a taky mám v plánu koupit si na spaní takový klapky na oči :-D prostě to chce pevné nervy a za chvíli si na to zvykneš a ani ti to už nepřijde. Hlavně to moc neřeš, nebo nebudeš myslet na nic jiného. pááá, měj se..
    Mimochodem na fotce ti to strašně sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Na té horní fotce máš neskutečně krásné vlasy.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jé tak až ti bude zase někdy samotný doma smutno, můžem zajít na pivko:)

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásný článek. Já jsem teprve ve třeťáku, ale také se chystám do Prahy. Budu muset hledat nějaké články jak si hledat kamarády, protože už tady doma jsem jenom s přítelem a rodinou, jenom občas jdu na pokec s někým jiným. Takže to asi pro mě bude peklo :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Je mi tě líto, já bych osobně nezvládla být sama v pokoji a poslouchat ty hlasy všude okolo sebe. Alespoň že to skypování funguje.

    Zvu tě na můj znovuzrozený blog.
    www.VendulaJirmannova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. No tak to je skvělé, že jsi se skamarádila :) Moc ti to přeji a na té fotce jsi dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  9. To bude OK, uvidíš. <3 užívej Prahy ! :))

    OdpovědětVymazat
  10. ano, doma s přítelem je nejlíp :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti přeju skvělé kamarády :) a já jsem doma, s přítelem, je to nejlepší, v tomhle počasí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já si to s tebou klidně vyměním! :D Miluju Prahu! Nějak jsem si za ty roky už zvykla, že se občas na pokoji chytnem, nebo si narovinu vytýkáme věci. :D Ale o to víc se pak člověk těší domů a váží si domova. :) Aneb všude dobře, doma nejlíp. :)

    OdpovědětVymazat
  13. v dáli vidím bio oko:)

    OdpovědětVymazat
  14. yummmmmi ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  15. je to Velryba ze? jejich bramboracky s lososem!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám ji hned před školou. :)

      Vymazat
    2. ty studuješ pajdák? ten je tam tak nejblíž...

      Vymazat
    3. Ne, nestuduji "pajdák".

      Vymazat
  16. sluší ti to :) !
    bude dobřee )

    OdpovědětVymazat
  17. čím dýl budeš v Praze, tím víc přátel si určitě najdeš:)) jinak rodina a přítel je jasný!

    OdpovědětVymazat
  18. Fotka s pivem je skvělá, sluší ti to. Jo a jak to, že jsi nepřišla na ten sraz včera? :) Moc ráda bych tě poznala!

    OdpovědětVymazat
  19. Na první fotce vypadáš úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Ceady, tobě to vždycky tak sluší. :)
    Jsem ráda, že sis v Praze našla kamarády. Ani nevíš jak ti závidím, bydlet v Praze.
    Můžu se zeptat co studuješ?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©