pondělí

DIARY: Testujeme ve velkém stylu

 
Věřte, že vybírání gauče není nic jednoduchého. Už mám z toho testování, která pohovka je lepší, pěkně otlačený zadek :D. To až příjde na řadu vybírání postelí... Jo, tak na to se těším! :D
Teď mám ale před sebou zase týden školy.... Učení se na testy, plnění úkolů. Docela jsem vystrašená z rétoriky. Na první hodině jsem se měla před třídou představit a už jen z toho mi bušelo srdce na poplach. Co budu dělat při příští hodině, kdy budu muset převyprávět vtip. Copak se dá vyprávět vtip, když víte, že Vám rudne obličej a třepe se Vám hlas? No to opravdu nedá. Nemluvě o tom, že vtipy jsem nikdy neříkala. Už to vidím, jak se zase ztrapním. Ale to je u mě klasika.

Včera jsem si pustila Tajemství a snažím se myslet na to, co chci, aby se stalo, abych nepřivolávala negativní věci :D. Tak uvidíme. Jen si říkat, že to všechno zvládnu. A třeba to půjde. :)

Přeji Vám pěkný den.
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Proto jsem si nechala postel udělat na zakzku přesně tak, jak jsem chtěla. :) Za to skříň jsem vybírala dlouho a nakonec se mi zdá, že je stejně malá. :D
    Tak přeji úspěšný výběr!

    OdpovědětVymazat
  2. Půjde, já si to říkám už dlouho a od té doby mi jde všechno, takže vytrvej :))

    OdpovědětVymazat
  3. Co se týče pohovek, tak mi naprosto vyhovuje z Ikea STOCKHOLM 3,5-pohovka, Gammelbo světle hnědá. Je tedy docela drahá, ale určitě mají i levnější variantu =)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní8/10/12 11:57

    Ceady vůbec se nestresuj, snaž se být uvolněná a mysli na to, že ti, před kterýma budeš mluvit jsou jenom lidi, stejně jako ty. Buď prostě sama sebou a zkus změnit svůj negativní přístup, protože.. "who says you're not perfect?" #SelenaGomez :)

    OdpovědětVymazat
  5. The Secret je vážně dobrý film i ta celá ideologie, jen u mě se naprosto minula účinkem :D

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní8/10/12 13:49

    Mně se líbí ty polštáře za tebou ! :) sluší ti to. To je všechno tím, že přichází podzim ! .. (na kterej já se těšim celej rok a miluju ho)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty polštáře jsou super! :) Zvu tě na giveaway
    http://www.animaestilo.blogspot.com/2012/10/giveaway-kik-kabelka.html

    OdpovědětVymazat
  8. tak u mě je to úplně stejně:D já jsem naštěstí dostala možnost recitovat jen před půlkou třídy,takže super:D

    OdpovědětVymazat
  9. Tajemství je dobrý dokument. Když mám pocit, že mám nejhorší období, pustím ho a hned myslím veseleji. Rudnutí při mluvení před třídou máme společné, tak hodně zdaru a žádné koktání :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, ikea:D My tam pravidelně musíme jezdit, protože miluju jejich zeleninové medailonky a v mrazáku nám rychle ubývají :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní8/10/12 20:12

      Tak se nekdy zajdi krome bufetu podivat i do toho kramu, protoze tohle je Asko :D

      Vymazat
    2. Anonymní8/10/12 20:47

      Ok, rozhodne to ale neni Ikea :D

      Vymazat
  11. taky jsem vždycky nervózní když mám před třídou něco přednést

    OdpovědětVymazat
  12. To zvládneš. ;) Tajemství je dost dobrý. Ať už dokument nebo kniha. Důležité je si uvědomit, co chci a věřit tomu. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Gauč jsem si vybrala po netu a pak ho jen ozkoušela, postel jsem si taky koupila přez net. Z výběrem matrace si nech ale poradit, já udělala chybu,snesla bych tvrdší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní8/10/12 20:45

      přeZ net, Z výběrem....VÁŽNĚ????

      Vymazat
  14. Když jsem kupovala sedačku, tak jsem si na ni hlavně lehala, abych věděla, jestli bude večer u nějakého filmu pohodlná :-) Jinak se školou držím pěsti ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní8/10/12 19:57

    Tajemství funguje! Teda aspoň mě :D, díky němu mi neustále neujíždí vlak, protože "Já to stíhám, já to stíhám" :D Přivolala jsem si kluka a když je mi blbě, taky to zafunguje, že je mi dobře :D Jen to chce cvik s učením a nevzdávat to!

    OdpovědětVymazat
  16. To mi připomíná, jak jsme s přítelem před rokem kupovali matraci a povalovali se v Ikei :) :D
    A s tou rétorikou Ti rozumím, také se většinou nerada prezentuji a mluvím před aulou plnou lidí. Kord když jsem byla v prváku a všechny učitele napadlo nám první týden na vysoké (kdy jsem znala 2 lidi) zpříjemnit představením se v češtině, angličtině, němčině, ve stoje atak všelijak :D
    Později jsem ale zjistila, že se všichni cítili stejně skvěle, tak to zkus brát takhle a nestresovat se tím :) ráda bych Ti poradila nějaký krátký a super vtip, bohužel ty dobré ale vždycky zapomenu. Což není žádná škoda, protože vyprávět vtipy opravdu neumím :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tajemství je vážně super, zase jsem se dost přesvědčila v tom, že vážně všechno ohledn ězákonu přitažlivosti funguje. :) Taky by se mi nějaká sedačka hodila, jenže moje letiště zabralo 3/4 pokoje :/ A máme stejný problém, mě bylo nejhůř když jsem byla postavená jako moderátorka s mikrofonem před strašně moooc lidí, ale po chvilce stres opadl a byla to celkem zábava. Držím Ti palce Evi :*

    OdpovědětVymazat
  18. My jsme měli rétoriku v prváku taky a měli jsme na to šílenou ženskou a dělali jsem dost komický věci. Dělali jsme nějaký dechový cvičení (předváděli jsme hučící vlak a tak :D) a pak jsme třeba ohmatávaly různý věci (kameny, kaštany) a měli jsme říct co to je :D Zábava a jako zápočet byl proslov, to už jsem se tak nesmála, taky jsem při veřejném vystoupení nesva :) Co studuješ za obor?

    OdpovědětVymazat
  19. se Scontem mám opravdu dobré zkušenosti :)) tenhle gauč se mi hrozně moc líbí!:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©