pátek

GIVEAWAY: Hrajeme o kosmetiku!

Ahoj holky. Jak dobře víte, spolupracuji s Biodermou. A tak jsme s holkami bloggerkami vymyslely, že bychom na svých stránkách pro své čtenáře vytvořily GIVEAWAY. Výhrou bude jeden produkt od Biodermy, který si sami vyberete. Myslím si, že je to skvělý nápad, protože by se Vám můj výběr zrovna nemusel zamlouvat. A takhle bude záležet jen na Vás.


Co pro výhru produktu od Biodermy udělat?
1)  "lajkujte" moje facebook stránky

2)   Napište, proč byste rádi vyhráli produkt od Biodermy. 
3) Váš email



A já na základě vašich odpovědí vyberu toho, kdo si to podle mě nejvíce zaslouží. (A nebojte. Já se účastnit nebudu :D.)
Soutěž potrvá jeden týden.


Chcete mít větší šanci výhry? Zapojte se do giveaway i u Leony a Rendy
SHARE THIS POST

103 komentářů:

  1. Anonymní5/10/12 17:14

    Protože si zkrátka myslím, že jsem sympatický člověk, a proto vybereš můj komentář. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední dobou se mi hodně mastí pleť a tak bych ráda vyzkoušela něco nového, co by s tím třeba dokázalo zatočit.. :) Vybrala bych si tohle: http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-moussant-penivy-gel-200-ml
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. kedže nezarábam a som študent ich kozmetika je na mňa drahá takže vyskúšať ju môžem len ak by som ju vyhrala + moja pleť je hrozná mám akné a prípravky z drogérie my nezaberajú a na Biodremu počujem len dobré ohlasy tak by som chcela vyskúšať či by my náhodou nepomohla.
    hrozne by som sa potešila ak by som práve v tvojej giveaway vyhrala :)
    petra.fejova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. fredyqa369@gmail.com
    pletova voda sensibio 500ml :)

    OdpovědětVymazat
  5. určitě růžová micerálka! :)
    Je to můj sen už asi rok a navíc všechny americké blogerky tuhle micerálku hodnotí takto: This is my neeeeew love! I love this product so much! a celé u toho září, tu prostě musím mít :D no ne úplně, ale líbila by se mi vlastnit :)

    OdpovědětVymazat
  6. I u Leony i u Rendy soutěžím o jeden produkt a to Pore Refiner. A proč bych měla vyhrát já? Protože jejich řadu Sébium mám moc ráda, mám od nich skoro vše, ale protože jsem chudá studentka, tak všechny výrobky (krom micelárky) mám z votočvohoz.cz a podobných portálů =D hold šetřit musím, ale Pore Refiner bych na moje obří póry potřebovala, hodně se mi mastí pokožka a když se vidím v zrcadle pár hodin po nalíčení tak se vždy zděsím, lesknu se jak právě namaštěná hlava nějakého plešatého pána a ty póry? to nejsou póry ale krátery! No, tak proto =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Proč?
    Produkty Bioderma jsou jediné co na moji pleť zabírá a také proto, že Biodermy není nikdy dost!

    marketa.formankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda bych vyzkoušela Bioderma Sébium H2O, protože pořád nemůžu uvěřit tomu, že by tahle micelárka byla takový zázrak je se o ní všude možně píše. Pořád zkouším různé jiné micelárky, které mi příjdou fajn a jsou levnější. Tak by mne opravdu zajímalo, co je tohle za zázrak a jak to sedne na mou pleť. Vím, že nejjednodušší je prostě koupit a vyzkoušet, ale snažím se šetřit kde se dá. Tož tak no :)

    lilulinka66@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. protože...
    ... ještě jsem biodermu nezkoušela
    ... nikdy jsem nic nevyhrála
    ... udělám o výrobku recenzi na blog
    ... protože pokud ten krém (http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-gommant-peelingovy-gel-100-ml) bude dobrý, tak si ho budu kupovat už navždy
    ... chci být krásnější
    ... miluju tenhle blog velice intenzivně :P

    silvie.valcharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, mám tvé fb stránky v oblíbených na fb :)
    Produkt od Biodermy bych si přála vyhrát asi proto, že většina lidí si tuto značku chválí a přijde jim super. Já ještě žádný produkt nemám, takže bych chtěla vyzkoušet zda je Bioderma opravdu dobrá značka.
    Jinak na tvůj blog chodím pravidelně a moc se mi líbí:).. jen tak dál ;)!
    terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Protože jsem biodermu vždycky strašně chtěla/chci vyzkoušet, ale ještě jsem se nedokopala k tomu si ji koupit a vždycky, když byla nějaká akce, tak ji u nás ve městě buď pro jistotu ani neměli, a nebo jen omezených pošet kusů a já to nestihla!:-D vím, asi nemám šanci vyhrát, ale tak za zkoušku nic nedám!!
    Anta58@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Asi by se mi nejvíce líbilo Sébium: Pore Refiner.
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ráda bych vyhrála produkt od Biodermy, protože mám v poslední době problémy s pletí a běžné prostředky, které používám přestávají zabírat. Ráda bych tedy vyzkoušela něco, co mi třeba může pomoci lépe, už jsem z toho opravdu nešťastná a vzhledem k tomu, že tyto výrobky nepatří zrovna k těm nejlevnějším, jsem se dosud neodhodlala ke koupi žádného z nich.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Likuji už dávno. Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    A proč bych ráda vyhrála produkt od Biodermy? To je naprosto jednoduché. Bioderma je kvalitní kosmetika, člověk si už nepořizuje žádného zajíce v pytli. Nejen lety, ale i mnoha mnoha zákazníky prověřené výrobky. A taky proto, že já sama mám několik výrobků od Biodermy a nedám na ně dopustit, některé používám už mnoho let a nevyměnila bych je za nic na světě.

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Hotovo :)
    2. Protože jsem doposud nic od Biodermy nevyzkoušela a slyším na ni pouze samou chválu. Chtěla bych se přesvědčit, jestli je opravdu tak kvalitní a dělá zázraky, a jelikož jsem z chudé rodiny a jsem stále studentkou, nemám finančí prostředky na to, abych vyzkoušela něco tak drahého, když ani nevím, zda je to opravdu dobré. Druhým důvodem, proč bych chtěla vyhrát tento produkt, je, že jsem ještě nikdy žádnou giveaway nevyhrála, vždy mám ten dojem, že je vyhrávají jen holky, co mají blogy, a ne holky, které blog nemají a jsou pouze čtenářkami. Přitom si myslím, že právě my, holky bez blogu, jsme mnohem věrnějšími čtenářkami, čteme a komentujeme proto, protože chceme, ne proto, aby to přilákalo další čtenáře na náš blog.
    (sakra, trošku jsem se rozepsala)
    3. sweet.rozarie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Pořád se na všech blocích píše "ta micelárka je táák užásná" nebo "ty krémy jsou skvělé a opravdu fungují". Ale jak to já mám vědět když jsem zatím žádný výrobek od Biodermy neměla? Ano, sice to jsou do nebe vychvalujcí recenze...ale vlastní zkušenost je vlastní zkušenost. Takže asi proto bych chtěla vyzkoušet tento výrobek http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/562.html
    kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahóój, moc a moc zdravím Tebe, Ceady, a jako součást Tvé tvorby i Tvůj blog, který se v poslední době zařadil do mé každodenní 'surfovací' rutiny. :-) Doposud jsem byla jedním z mnoha 'němých' pozorovatelů, a tak jsem se po přečtení tohoto příjemného článku rozhodla, že bych mohla vyzkoušet své štěstí. Již samotné vymanění se z anonymity by mi udělalo velikou radost a případný úspěch by byl pouze třešničkou na tomto 'dortu Biodermy'. :-)
    Již od prvního stupně základní školy jsem měla nepříjemný problém s nehezky vypadajícími pupínky na čele. Vzpomínám si, že jsme měli dodat naše fotografie na nástěnku, jíž měla vidět celá škola, ovšem pro mě to bylo nepříjemné právě z důvodu pupínků, které mi taťka po dlouhém přemlouvání zamaskoval v počítačovém programu. Po pár letech mi pupínky z čela téměř vymizely, paradoxně potom, co jsem si nechala udělat ofinu. Přesunuly se ale bohužel do oblastí tváří a brady, kde mi tropí neplechu dodnes, i přes vyzkoušení desítek přípravků na akné a mastnou pleť. Bioderma mezi těmito přípravky nebyla, možná z důvodu její vyšší ceny, která způsobuje mojí neschopnost rozhodnout se pro to, zdali do ní investovat, či ne. Ale předsevzala jsem si, že jí jednou vyzkouším, možná ne v nejbližší době prostřednictvím soutěže, ale třeba později... Moc děkuji předem za přečtení mého zkráceného příběhu o životě s problematickou pletí (zním jako postarší dáma, rozebírající své životní zkušenosti u skleňky Brandy, já vím :-) a doufám, že rozhodování pro Tebe nebude těžkou a nepříjemnou záležitostí. Měj se moc hezky a přeji nadále takové úspěchy (ne-li větší) v blogování, jaké máš teď. :-)
    Můj email je Susy.H@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Splněno :)

    Proč bych ráda vyhrála? :) Asi proto, že bych ráda Biodermu vyzkoušela (už se na to chystám asi půl roku a pořád nějak nejsou finance :D)

    3. majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Asi protože žádný výrobek od této značky nemám a chtěla bych ho vyzkoušet, protože spousta blogerek je moc chválí, ale na to abych je jen vyzkoušela a nevěděla jak dopadnou se mi zdají na mě jako na studentku drahé a tak mám jinak smůlu a nepoznám jak jsou dobré, takže by jsi mi umožníla tyto výrobky vyzkoušet a třeba u nich zůstat..

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojky, ráda bych vyhrála produkt od biodermy kvůli svému ekzému a akné. Mám hodně suchou pokožku, ale zároveň se mi místy i hodně mastí a mám akné. Zkouším všemožné zázraky na svou pleť, ale nic mi dlouhodobě nezabírá, tak bych ráda vyzkoušela biodermu, myslím, že je to velmi kvalitní a uznávaná kosmetika a ráda bych viděla pořádné zlepšení :) Ahoj Maca
    sharisesis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Jelikoz jsem Biodermu jeste nevyzkousela :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Nie som dobrá v originálnych odpovediach ale vyhrať by som chcela darček pre maminu, ktorá má biodermu veľmi rada. Blížia sa jej narodeniny tak by som jej chcela spraviť radosť darčekom čo si naozaj praje :D :)

    http://bioderma.cz/bioderma-hydrabio-dehydratovana-a-citliva-pokozka/bioderma-hydrabio-legere-krem-40-ml

    lucysdiaries@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji , proč bych chtěla biodermu ? Asi protože jsem ještě nic nezkoušela od biodermy jen něco málo vzorečky a vím, že mi dost seděla, nevím proč jsem si ji ještě někoupila, ale strašně mě uchvátila, Hydratační pěnou nabo Senzibio apod. mscotkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. ... protoze Bioderma je proste bozi a protoze ji neni nikdy dost... :)
    ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já chci protože teď zrovna bych potřebovala nějaké věci na pleť a zvažuju jestli biodermu nebo něco jiného, takže je to pro mě aktuální téma! Takže chci vyhrát já :D

    fialovadriana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. 1) ano :o)
    2) Začala jsem používat od Biodermy micerální vodu (děkuji za akci dvou micerálek na měsíc září - protože za normálních okolností bych si ji koupit nemohla) A řekla bych že větší účinek by to mělo, kdybych měla i krém... Je mi 23 a říkám si, že na mastnou pleť a na pupínky jsem už docela stará... A k Biodermě se natahuji jako tonoucí po stéblu :o) - Snad bude fungovat!
    3) zzdenika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Nic od biodermy nemám, možná by stála za zkoušku :D

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, to je potěšení, takhle při pátku :-)

    Proč bych ráda vyhrála produkt od Biodermy? Protože mi dnes má milovaná sestřička oznámila, že čeká díťátko a ona Biodermu miluje, tak bych jí ho darovala pro radost.

    Jinak Ceady, nebyla jsi tento týden v Pardubicích? Viděla jsem tě, nebo jsem měla halušky :)

    OdpovědětVymazat
  29. Proč bych ráda vyhrála produkt od Biodermy? Tak na to je celkem jednoduchá odpověď :) Po této značce jsem koukala už dlouho a vlastně do teď koukám :) asi před týdnem jsem si koupila pleťovou vodu ze zelené řady a chtěla bych vyzkoušet ještě nějaký další výrobek :) myslím, že je Bioderma opravdu kvalitní firma s dost dobrými výrobky ;) takže bych chtěla vyzkoušet i něco jiného než jen tu pleťovou vodu :)

    by-yourself@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Zdravím. Ráda bych vyzkoušela produkt od Biodermy jednoduše proto, že jsem ještě nikdy žádný nezkusila :-) Hodně mě lákají micelární vody, podle recenzí, které jsem si přečetla, jsou opravdu kvalitní. Takže bych se vůbec nezlobila, kdybych jednu vyhrála tady u tebe v soutěži :-) lllenkaaaaa(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. To je super Giveaway Ceady :) Já bych ráda tuhle giveaway vyhrála, protože jsem nikdy nic nevyhrála a ráda bych vyzkoušela něco od Biodermy na zarudlou a dehydrovanou pleť, která se mi s přicházející zimou bude neustále horšit.

    OdpovědětVymazat
  32. To je super Giveaway Ceady :) Já bych ráda tuhle giveaway vyhrála, protože jsem nikdy nic nevyhrála a ráda bych vyzkoušela něco od Biodermy na zarudlou a dehydrovanou pleť, která se mi s přicházející zimou bude neustále horšit.

    OdpovědětVymazat
  33. 1.) DONE
    2.) Ještě od nich nic nemám ale hodilo by se mi (i příteli) něco na rozšířené póry, docela na to trpíme a tak bychom to vyzkoušeli velice rádi.
    3.) imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. od Biodermy jsem ještě nic nezkusila a jak ji všichni vychvalujou asi to bude fakt supr!
    lucik.hroch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Všechno splněno :)

    Já bych si vybrala Nodé Oral a chtěla bych ho vyhrát, protože mám teď docela problém s vlasy, na kterých si docela zakládám a které mi poměrně dost vypadávají a nerada bych vyplešatěla úplně. Podle popisu by mi produkt sednul jak prdel na hrnec, takže pro mě jasná volba :D

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Podľa mňa je Bioderma jedna z najlepších značiek, čo sa kozmetiky týka a jedná sa o kvalitné výrobky, ktoré musia vyhovovať snáď každému. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. 1) lajknuto
    2) mám Biodermu ráda proto že je kvalit ní a já mám dost silné akné no spíš až vředovité a Bioderma je jedna z mála která mi pomáhá
    3) wendouchle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Chtěla bych vyhrát produkt od Biodermy, protože je to skvělá značka, a ráda bych vyzkoušela něco jiného :)

    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. ráda bych vyhrála proto, abych mohla vyzkoušet nějaký nový produkt, který by mi vyhovoval, jelikož jsem s řadou Sébium velmi spokojená, ale také nemám nekonečné finanční zásoby, takže jsem limitovaná :) díky této řadě se mi hodně zlepšila pleť tak bych ráda vyhrála, abych byla čím dál krásnější :D

    beresovakarolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ráda bych vyhrala produkt Bioderma, protože mám strašně suchou pleť a už si s ní vůbec nevím rady, a tak bych chtěla vyzkoušet nějaký kvalitní a hodně hydratační krém. Což prý Bioderma splňuje. :))
    Truongova.huong@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Anonymní5/10/12 21:19

    Kosmetiku od Biodermy nepoužívám dlouho, ale hned po prvním použití si mě získala :-)

    Šárka, Brabencovas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ještě nikdy jsem nevyzkoušela nic od Biodermy, tak bych to ráda vyzkoušela:)
    TRezacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Produkt od Biodermy, bych chtěla vyhrát, protože zatím žádnou zkušenost s touto značkou nemám =)

    Hanysek.w@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, ráda bych vyhrála, protože jsem od Biodermy ještě nic nevyzkoušela, ale po všech těch kladných recenzích bych moc chtěla.:)

    OdpovědětVymazat
  45. Fb lajkuju :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Prosím o smazání předchozího komentáře, zapoměla jsem dopsat..
    Fb lajkuju :)
    Ráda bych vyhrála, protože biodermu skoro neznám a nikdy jsem ji nezkoušela :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Velmi ráda bych vyhrála produkt od Biodermy, protože je to má nejoblíbenější pleťová kosmetika a vlastně jediná, kterou má náladová pleť snese.

    Vybrala bych si Hydrabio Legére protože je to spolu se Sensibio H2O můj nejoblíbenější produkt.

    Můj e-mail je Ellegirl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Lajkuji už déle..
    Rádab bych vyhrála kapsle na stimulaci růstu vlasů a jejich výživu, a důvod je jednoduchý - moje vlasy vážně stojí za psí štěk.
    Děkuji za šanci soutěže zúčastnit :)

    OdpovědětVymazat
  49. Lajkuji :)
    Ráda bych vyhrála produkt od Biodermy, protože jsem ještě neměla možnost ji vyzkoušet :/ :)
    zarovka20@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Tuto kosmetiku jsem chtěla vyzkoušet už předlouho, bohužel cenově není až tak dostupná :)
    Bioderma Sébium moussant - pěnivý gel
    adelinelovefashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Anonymní6/10/12 10:19

    Moc ráda bych jí vyzkoušela, protože od Biodermi doma nic nemám!;)
    kopalova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, moc pěkný nápad,,, ja bych chtela nejaky krem na ruce :-)
    Diana.Haupt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Anonymní6/10/12 10:42

    Ahoj. Doufám, že nebude vadit příspěvek pod Anonymem. (Nemám totiž jinou možnost.)
    (Na Facebooku mě najdeš pod jménem Ivana Mastíková, lajkovala jsem tam tvoje stránky.)

    Už pár let bojuji s problematickou pletí a začervenáním. Kosmetiku Bioderma jsem zatím neměla možnost zkusit, ale slyším na ni samou chválu. Ráda bych zkusila tento výrobek: Bioderma Sébium AKN fluid. http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-akn-fluid-30-ml

    Můj e-mail: mastikova@tyhan.cz

    OdpovědětVymazat
  54. :)

    bararhv@gmail.com
    Protože musím kvůli krvi vysadit antikoncepci a bojím se zhoršení snad všeho co mám, tak bych ráda investovala do něčeho kvalitnějšího - něco jako poslední záchrana, co mi pomůže :))

    OdpovědětVymazat
  55. Biodermu používam už dlho a to radu Sébium na problematickú pleť a som nesmierne spokojná, ale teraz by som rada vyskúšala niečo z ich vlasovej kozmetiky, napríklad kapsule na posilnenie rastu vlasov a ich výživu. :)
    v.kocarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Stránky na facebooku mám již delší čas "olajkované". Pravidelně a ráda je sleduji. Líbí se mi, že se tak mohu dovídat o nových článkách na blogu a nemusím bádat na blogger.com do oddělení oblíbených blogů, kde mi každým dnem naskakuje desítky a desítky článků. :)
    Vyzkoušení značky Bioderma mě láká především z důvodu, že to není klasická kosmetika z drogerie. Používám mnoho přípravků z lékárny, měla jsem již možnost se o značce Bioderma informovat, nejen prostřednictvím letáků, ale i díky příspěvkům na blogách. Je pravda, že velmi často se zastavím nad produkty, ale před koupí mě často zastaví cena, nemám s touto značkou žádné vlastní zkušenosti a proto je těžké kupovat si drahou kosmetiku, když člověk neví jestli mu bude sedět, navíc při studentském životě, se často peníze hodí spíše na jiné věci než na kosmetiku, která byla drahá a nyní by mi ležela nehybně na toaletním stolku. Ovšem ráda bych kosmetiku vyzkoušela, od mala mám problémy s pokožkou na hlavě, kterých se nemohu zbavit, díky těmto problémům mi vždy v období od podzima do jara vypadává velké množství vlasů, což pro díky není vůbec příjemné, především ne, když si toho někdo všimne. Spolu s pokožkou hlavy trpím i na akné a mastnou pleť, je pravdou,že jsem vyzkoušela velké množství výrobků,ale spíše mi velmi často přišlo, že spousta produktů mi pleť ještě více podráždila. Začala jsem z toho důvodu brát i antikoncepci, je pravda, že se pleť trochu zklidnila, netvoří je mi již akné v takové míře jako dříve a není již tak bolestivé, ale stále se mi vyskytuje především na čele a v okolí nosu. Přála bych si objevit produkt/y které by mi v této oblasti vlasové a pleťové problematiky pomohli. Myslím si, že pro žádnou dívku není příjemné akné, pamatuji si, že na základní škola jsem při prvním výskytu akné, které se objevila ve velkém množství ,velmi nerada chodila do školy, protože jsem se bála, že na mě všichni budou koukat a smát se té dívce s pupínkama. Ani dnes mi to není příjemné,snažím se akné maskovat(zakrýt), ale přeci jen je lepší zaléčit akné než jej stále jen schovávat pod korektorem a ráno trávit spoustu času u zrcadla zakrýváním zarudnutých míst a pupínků na obličeji.
    "Díky" tedy těmto problémům a kvalitním recenzím,které jsem již četla bych ráda tuto kosmetiku vyzkoušela.
    E-mail: sengin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Já chci vyhrát, protože si jen tak něco od biodermy dovolit nemůžu, ale už dlouho si přeji něco vyzkoušet:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Poslední dobou se všechny blogy točí kolem Biodermy, opěvují ji, oslavují ji, rozdávají ji a já pořád ještě nic nemám. Pořád ještě na ni v peněžence nenacházím finance a pořád si říkám, že se bez takové micelární vody obejdu. Ale čím dál víc mě má pleť přesvědčuje, že ne. Asi mi to dělá naschvál. No jsem prostě zvědavá na ty zázraky!

    hafiky.haf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Všechno splňuji, i tvůj blog přes gfc sleduji:)
    Moc bych si přála tuhle micelárku http://bioderma.cz/bioderma-sensibio-citliva-pokozka/bioderma-sensibio-h2o-pletova-voda-500-ml ... jako chudý student si ji nemůžu dovolit :) a žádnou soutěž ani ga jsem nikdy nevyhrála a hrozně mě to mrzí, protože se vždy zapojím s nadějí ... ale vždy zkouším dál štěstí
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Lajkuju a myslím si, že je úplně jasné, že bych to měla být já :D protože moje akné se na zimu zhoršuje, jeden den mám pleť vysušenou, plnou šupinek a hned den druhý je úplně mastná. Nic nepomáhalo, dermatolog byl bezradný, až jsem konečně našetřila (jsem totiž chudý student= další důvod!) na Sébium AKN fluid a to je moje spása. Navždycky.
    nika.skoupa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. ja ťa sledujem aj tu aj na FB dlho :)
    Prečo by som mala vyhrať? Ja neviem :D Bola by som rada, keby som vyhrala. Biodermu používam každý deň a som nadmieru spokojná. Používam Sensibio H2O a nič lepšie som ani nemala..a to som už vyskúšala všeličo ;-) Je to naozaj kvalitná kozmetika, na ktorú si nedám dopustiť. u nás doma ju používa každý. Myslímm, že aj kúpiť si ju stojí za to. Aj keď vyhrať ju je pre každého lepšie :D
    mia.pieronova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Výrobky od Biodermy zbožňuju! Jejich přípravky proti akné mě neskutečně zvedli sebevědomí! A proto, že už moje pleť je nachráněna, potřebovaly by zachránit i mé vlasy, a proto bych si přála šampon.
    teri.vickers@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Anonymní6/10/12 14:00

    Like.

    No hlavne si nemyslím, že by ju mal vyhrať niekto z dôvodu, že na to nemá alebo sa to nedá kúpiť u nich v meste. Aby sme si neklamali tak možno polovica dievčat čo píšu, že majú akné sú fajčiarky, starajú sa o svoju pleť nedbalo, pijú alkohol atd. Čiže zlý životný štýl + peniaze vyhodené na alkohol a cigarety majú? Ved to sú len 2€ alebo 100 Kč...a nevyhodiť ich každý týždeň mohli by ste mať čo by ste chceli. Že je to u nich v meste nezohnatelná záležitosť? Na to sú tu eshopy...mne tiež nikto v nedá vždy vzorku pred tým než si niečo kupim..vela krát je to risk a ked mi vec nesadne ju posuniem dalej..keby mal každý z nás čakať, že niečo skúsi až to vyhrá..pekná hlúposť...Myslím, že by som to mohla vyhrať aj preto, že nie som dieťa bohatých rodičov a dobrovolne som sa vzdala cigariet,alkoholu a všeobecne zlej životosprávy pre prospech mojej pleti. Biodermu si kupujem často za peniaze, ktoré si zarobím na náročnej brigáde a ak niekto stíha brigádu a učiť sa takmer na samé 1v maturitnom ročníku podla mna nie je jednoduché. A tiež by mal vyhrať podla mňa niekto, kto biodermu v tomto smere podporuje a nemal by vyhrať niekto, kto si produkt založí do poličkky a bude naň kašlať...Tolko k môjmu názoru, nemyslím si, že je ideálny ale je pravdivý :)P.S.: anonym preto, pretože mi nič iné nejde nastaviť...=/

    sunkissed@email.cz

    OdpovědětVymazat
  64. protože jsem přesvědčená, že nic lepšího než sensibio micelárka od Biodermy neexistuje a zasloužím si další dávku!!! :-)

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Ja by som strašne chcela vyhrať nejaký produkt na zosvetľovanie pigmentových škvŕn,aj napriek tomu že by som chcela niečo zo zelenej rady pre seba.Pretože moja mamina sa ich už dlho snaží zbaviť,ale nedarí sa jej v tom.Verím,že by jej Bioderma dosť pomohla :) Tak som zvedavá,koho vyberieš,ale určite niekoho kto si to zaslúži.Skúsiť to môžem :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  66. protože jsem Biodermu nedávno objevila a zjistila, jako spousta dalších, že mojí pleti vyhovuje nejvíc.:)

    Floowe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. 1. to bohužel nemůžu splnit, protože nemám facebook. Ale když se koukám na tvá videa, tak snad všem dávám palec nahoru. Si pro mě velkou inspirací.
    2. Jsem už se svou pletí dost zoufalá. Mám ji smíšenou - občas akné, neustále černé tečky na nose a bradě ale přitom loupající se nos a suché obočí a čelo. Celkově ji mám začervenalou a citlivou. Kvůli tomu nemůžu používat pudr, jinak bych se celá začala loupat. Kdyby se zrovna na mě usmálo štěstí a ty bys mě vybrala, tak bych si přála dermální vodu, protože by mi pomohla vyřešit problém s fixací makeupu a i červené pleti. A také jsem se rozhodovala podle ceny. Sice by se mi líbilo i něco jiného, ale nemám to srdce tě žádat o drahý produkt.
    http://bioderma.cz/bioderma-sensibio-citliva-pokozka/bioderma-sensibio-eau-dermal-dermalni-voda-sprej-150ml
    3. leni.maresova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Chtěla bych vlastnit ,alespoň něco od této velmi chválené kosmetiky .Ještě doma nic nemám a moc by mě to potěšilo.
    ps : Máš krásné vlásky ,obdivuji zrzky :) Taky bych jednou chtěla :))
    a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Ráda bych ji tak vyzkoušela, nemám s ní žádnou zkušenost. Jako sportovec se musím o pleť dost starat a ráda bych tak vyzkoušela něco nového. Navíc by vyhlášení výherce vyšlo na den, kdy budu mít svůj první závod :D
    Arey@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Jednou jsem dostala myslím, že pleťovou vodu od Biodermy a neuvěřitelně mi sedla, krásně voněla a tak celkově jsem byla velmi překvapená z toho, jak dobrá byla. Nicméně nemám zrovna finance na to, abych si pořád kupovala pouze kosmetiku od biodermy (i kdybych chtěla). Proto bych po dlouhé době chtěla vyzkoušela zase něco dalšího od této značky. Z výhry byla rozhodně nadšená.

    luciezelenska@post.com

    OdpovědětVymazat
  71. Přála bych si tenhle čistič pleti :) http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-moussant-penivy-gel-200-ml
    Ráda bych ho vyhrála proto, že mám hodně mastnou pleť a budeš můj hrdina, pokud se mi díky tobě podaří získat :) A taky proto, že tvůj blog mám hrozně moc ráda :D
    jiricna.kiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ráda bych vyzkoušela tenhle gel :) http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-moussant-penivy-gel-200-ml
    Ráda bych ho vyhrála proto, že mám opravdu mastnou pleť a budeš můj hrdina, pokud se mi díky tobě podaří mastné pleti zbavit :D A taky proto, že tvůj blog mám hrozně ráda :)
    jiricna.kiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Už dlouho jsme chtěla nějaký produkt vyzkoušet,protože všude je opěvována micelárka,kterou si všichni chválí. :) Myslím,že je to prostě povedená kosmetika a tímhle bych to měla jednodušší.
    Chtěla bych vyzkoušet: http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-al-krem-15-ml
    hlavinova.bara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. 1) stalo se :)
    2) No, mile ráda bych něco od Biodermy vyzkoušela (stejně jako polovina lidí tady), ale pro mě je moc drahá. :)
    3) lousie.twitter@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Anonymní6/10/12 20:44

    Biodermu mám velice ráda a jako jedna z mála značek mojí pleti sedí :)
    tereza.nozickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Taak... já bych také chtěla hrozně moc vyzkoušet něco od té slavné Biodermy jako slečny přede mnou :D Přece jenom je to všechno poměrně drahé a člověk (já :D) nad tím přemejšlí ve dne v noci jestli má dát pětikilo za nějakou zázračnou vodičku :D I když věřím, že jakmile bych prvně vyzkoušela, moje veškerý pleťový vody by letěly do koše rychlostí světla :D

    Takže kdybych měla to štěstí zkusila bych růžovou micelárku...jak jinak :D
    sarietka.pecena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Ráda bych domů 500 ml Sensibio H2O :) Je to to nejlepší na odlíčení očí a moje oblíbené gelové linky od Essence jen tak něco neodlíčí. :) lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj Ceady,hmmmm můj důvod proč vyhrát?Tak asi protože,jsem celkem kosmetický břídil,moc nezkouším nové věci a držím se pořád toho samého,ale řekla jsem si přoč po letech nezkusit něco nového :D

    Arezet@atlas.cz
    nebo
    T.svadlenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Od Biodermy sem zatím ještě nic neměla a všude o ní slyším že je to velmi dobrá značka. Takže bych také ráda něco vyzkoušela. :)
    barahoda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. http://bioderma.cz/bioderma-hydrabio-dehydratovana-a-citliva-pokozka/bioderma-hydrabio-riche-krem-40-ml
    Já bych si přála tento krém:)
    Pár věcí už od Biodermy mám, ale v zimě mám strašně suchou pleť, tak bych chtěla něco vyzkoušet;-)
    paaja.pokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. 1) Lajkuju (už dlouho:)
    2) Značka Bioderma je zatím jediná značka, která mi pomohla od akné, takže si ji nemůžu vynachválit! A ráda bych vyhrála Sébium AKN fluid 30 ml
    3) Lbdkv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. protože bych od nich už konečně chtěla něco vyzkoušet :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Anonymní7/10/12 19:42

    mnne by sa páčilo hydrabio sérum, je to veľmi dobrý výrobok, len aj drahší. už aby som si zarábala :D jak vidím, prvá výplata padne :D ( na kozmetiku :)
    adula44442@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  84. Proč bych měla vyhrát? No přece proto, že jsem ještě od nich nic nevyzkoušela.. Všude slyším skvělé reakce ale já jsem tu možnost bohužel ještě neměla:)

    OdpovědětVymazat
  85. Proč bych měla vyhrát? No přece proto, že jsem od nich ještě nic nevyzkoušela! Všude slyším skvělé reakce ale já jsem tu možnost ještě neměla :(
    aida.diamond@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Nějaký pořádný produkt od Biodermy by se mi teď moc hodil, protože po přestěhování se z úpatí krásné, čistým vzduchem a vodou oplývající Šumavy do pražského ruchu a smogu, se mi rapidně zhoršila pleť. A já věřím, že Bioderma by si s tím určitě dokázala poradit :) hedvika.ruzickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Protoze do unora jsem v Portugalsku a je mi tu samotne smutno, tak bych rada dostala darecek, ktery by me trochu rozveselil :) a taky proto, ze Bioderma moc pekne voni :)
    klara.vlaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Protoze jsem az do unora v Portugalsku a je mi tu smutno, takze by me darecek z CR moc potesil, obzvlast od tebe :) A taky proto, ze Bioderma moc pekne voni :-)
    klara.vlaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Protože se mi Bioderma osvědčila a je zkrátka to nejlepší pro moji citlivou pleť:)

    Lucka.Janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Bohužel mám mastnou pokožku s nedokonalostma.
    Bylo by skvělé vyhrát, ale když ne co nadělám.
    Lucccka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Bohužel mám probl. pleť+mastnou a tato kosmetika se mi fakt osvědčila.
    Lucccka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Produkt od Biodermy by se mi hodil protoze mam citlivou plet a vybrat spravnou peci ktera by mi fakt vyhovovala na 100% neni az tak jednoduche,jednou jsem mela vzorek nejakeho vyrobku od Biodermy v časopise a uz na druhy den jsem videla zlepseni:)
    deny.nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Produkt od Biodermy by se mi hodil protoze mam problematickou a citlivou plet a vybrat tu spravnou peci neni az tak jednoduche:(,jednou jsem mela vzorek nejakeho produktu od Biodermy a uz na druhy den jsem videla zlepseni:)
    deny.nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Produkt od Biodermy by se mi hodil protoze mam citlivou plet a vybrat spravnou peci ktera by mi fakt vyhovovala na 100% neni az tak jednoduche,jednou jsem mela vzorek nejakeho vyrobku od Biodermy v časopise a uz na druhy den jsem videla zlepseni:)
    deny.nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Blíží se zima a moje vlasy budou potřebovat kvalitní péči, kterou poskytují produkty Biodermy :)
    tereza.videnkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Protože se blíží zima, mé vlasy budou potřebovat kvalitní péči, kterou poskytují pouze produkty od Biodermy :)
    tereza.videnkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. No preto lebo Bioderma je proste spicova KOZMETIKA doposial co som od nich mala nikdy nesklamalo
    monikabullova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. pretože biodermu si moc dovoliť nemôžem a rada by som mala kvalitnú starostlivosť o pleť priala by som si zo zelenej rady 500ml pleťovú vodu
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  99. Jupí! Děkuji ti za tvoje povolení na formspringu se zúčastnit, i když nemám FB a nemůžu ti dát lajk. Biodermu bych si přála vyhrát, protože mi hodně pomáhá na moji pleť s akné, ale bohužel je pro mě cenově náročnější, takže když mi dojde a nemůžu si zrovna hned dovolit si ji koupit, tak se mi pleť začně okamžitě zhoršovat. :( Bioderma je pro mě takový malý zázrak.

    Katy.99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Koukám, že ačkoliv jsem zaregistrovala asi po 20, že tu máš giveaway, dosud jsem sem nenapsala - chyba! :D
    Biodermu jsem objevila teprve nedávno. Mám zatím zkušenost se 4 produkty a ráda bych si rozšířila obzory o další zázraky, které tato značka nabízí.. No, tak třeba se mi poštěstí něco vyzkoušet právě prostřednictvím tvé giveaway.. crossed fingers :D :)
    dea13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Protože mě žádný produkt od Biodermy ještě nezklamal :).
    laaaala@email.cz

    OdpovědětVymazat
  102. btw, tenhle komentář nepublikuj, ale stálo by za zvážení, zda je fér, že někteří tu mají 2 nebo i 3 komentáže pod sebou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pročpak? Vždyť uvádím v článku, že tuhle giveaway nebudu losovat pomocí random.org, ale vyberu komentář, který mě nejvíce oslovil. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©