čtvrtek

Halloweenská maska


Dnes tady pro Vás žádnou kosmetiku nemám. Ani nijak extra přínosný článek, který by Vám sdělil něco závratného, co by ovlivnilo Váš život.
Blíží se Halloween a s ním i výběr masky :). Stále přemýšlím, jestli jít zase jako minulý rok za upíra nebo jestli nevsadit na něco jednoduchého v podobě koupené  masky. Chystáte se letos na halloweenskou party nebo Vás tento zahraniční svátek nechává chladnými? :)
Já se chystám a namísto líčení pravděpodobně vsadím na identitu kočky z HMka. :D

SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Vzpomínám si na tvoje loňské halloweenské líčení. To se ti opravdu povedlo, jsi moc šikovná. :) A tyhle masky jsou super a určitě by byla škoda je nevyužít. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já obecně nemám moc v lástce cokoliv kde se musím převlíkat do masky a tak mě Halloween úplně míjí

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad, zrovna příští týden na jednu halloweenskou párty jdu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ty masky jsou úžasné .)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu černou kočku musím mít! Teda chci ji jenom na focení, ven bych s ní asi nevyšla :D Kolik stojí? :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty masky jsou krásné. Jedna hezčí jak druhá, nevěděla bych po které sáhnout. Já mám tento svátek ráda.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ta černá je skvěla! Já Halloween slavila jen když jsem bydlela v Německu, tady to Čechy moc nebere.. nebo spíš na Kladně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Presne na tieto masky som sa včera v H&M pozerala :)
    My s priateľom halloween párty milujeme... Ja som už vyskúšala všetko možné, ale najobľúbenejšie boli asi Kleopatra a zombie. Zato priateľovi sa najviac páčil Joker :)
    Tento rok ideme decentnejšie, ako pár z čias prohibície :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda Halloween něják moc nevnímám :D Ale ty masky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju Halloween ! A ta černá maska je super )

    OdpovědětVymazat
  11. Halloween mi přijde jako pěkný svátek, ráda bych si jej jednou zažila i s jeho veškerou atmosférou... navíc mám ráda kutání dýní!

    OdpovědětVymazat
  12. Helovín milujem, je to môj najmilší sviatok, mám ho skoro tak rada ako vianoce :D
    ja budem gejša, idem na takú super party a veľmi sa teším :))) ak vyhrám, môžem zadarmo piť drinky v hodnote 30eur hah

    OdpovědětVymazat
  13. na halloween mám stejný názor jako na valentýn - celkem zbytečný svátek, kdy stejně musím do školy:D ale ty masky jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  14. ja na halloweensku párty idem určite,len ešte neviem za čo,zrejme za mistique alebo mŕtvu nevestu :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ty vypadají suprově, já halloween ještě nikdy neslavila, jenom každý rok vydlabáváme dýni :).

    OdpovědětVymazat
  16. jo, super maska! já bych chtěla nějakou pořádnu party, kde všichni budu v kostýmech, a en jen něco na půl, a někd uplně bez masky.. chtěla bych žít v Americe, kde to uplně prožívaj!:))

    OdpovědětVymazat
  17. Halloween moc nevnímám :D spíš si vždycky uděláme s kamarádkama takovej holčičí večer s filmama, popcornem a časopisama :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. ty masky kočky jsou krásné, na nějaké focení jsou jako stvořené. ale halloween mě nechává naprosto chladnou, tomu svátku nerozumím a u nás v čr je to k ničemu. v USA je to už uplně o něčem jiném, tam to slaví všichni a je z toho obří svátek, všude velká párty a tak. ale tak nejsme v usa, že :D

    OdpovědětVymazat
  19. kdybych měla s kým, tak ho klidně slavím - ale má rodina ani přátelé to neslaví :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ty masky jsou skvělé, můžu se zeptat kolik stojí? :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Nechystám se, ale tento svátek mě moc baví, škoda že tady není tolik rozšířený.

    OdpovědětVymazat
  22. kde najdu tvé loňské líčení? nechce se mi hledat v archívu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na youtube mám nahráno jen pár videí, takže vlevo na blogu máš odkaz a bude hned na první stránce :)

      Vymazat
    2. Díky:)

      Vymazat
  23. Anonymní7/3/13 11:36

    Doh! I was domain name searching at namecheap.com and went to type in
    the domain name: http://www.blogger.com/comment.
    g?blogID=7154688671132289504&postID=99206395201486205 and guess who already had it?
    You did! lol j/k. I was about to shop for this domain name but noticed it was taken so I decided I'd come check it out. Good blog!

    my web-site: link

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©