sobota

Jak se zbavit červenání pleti?


Trápí Vás červenání pleti? Červenání, které je způsobené teplem, emocemi nebo vlivem počasí? Pokud jste si alespoň na jednu z příčin odpověděli ano, mohl by být pro Vás tento článek přínosem, protože mám tady pro Vás dva produkty, které Vám pomohou červenání zmírnit.
Já si osobně odpověděla ano u všech třech možností. Červenám ve stresu, jakmile vystupuji před třídou, červenám i při změně teploty, nemluvě o sportu, kdy jsem rudá během pěti minut a všichni mě okukují, jestli jsem v pořádku. Horší je ale to, že jsem červená ještě hodinu po sportu a ne a ne se zbavit oné zarudlé tváře, která by mohla vystupovat v nějakém hororovém filmu.

A tak už jsem to nemohla vydržet a začala pátrat, co by mi na to mohlo pomoct. Nakonec jsem vsadila na dražší značky, a to na Biodermu a Clinique, které mi s tímto problémem hodně pomohly. Neříkám, že se někdy nezačervenám, ale takové šílené červenání je tatam a nynější spolužáci si už na mě neukazují prstem jako ti předešlí.


Ideální krém proti červenání je Sensibio AR. Měla jsem možnost na pleť vyzkoušet pouze dva krémy proti červenání a tento mi seděl mnohem více. Jedná se o zklidňující krém proti začervenání, určený pro citlivou pokožku. Používám ho namísto hydratačního krému ráno pod makeup a večer vždy po umytí pleti.
Má zklidňovat pleť hned při prvním použití, což opravdu splňuje a myslím, že se ho jen tak nevzdám a budu ho používat preventivně i za několik let. :)
PLUS: bez parfemace
CENA: 449korun


Druhým produktem, který používám na pleť a nosím neustále v kabelce, je pudr od Clinique (Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder), který má nažloutlou barvu. Už jsem se tady o něm zmiňovala v samostatné recenzi asi před půl rokem. Ale jen tak pro připomenutí zmíním, že není třeba bát se, že byste měli po nanesení žlutou pleť.
Používám ho, když pociťuji při stresu zarudnutí tváří. Výhodou je to, že působí ihned a pleť je po nanesení zase světlejší.
PLUS: neobsahuje olej, a tak bude vyhovovat každému typu pleti
CENA: 930korun
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. ten krém od biodermy mě zaujal :) s červenáním jsem na tom totiž dost podobně, na základce po těláku jsem byla rudá jako rak :)) asi ho budu potřebovat, až budu ve středu přednášet před třídou na tříhodinovce etikety, ajajaaj to bude zase rudo :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Obě značky jsou super a věřila bych jim. Já na to naštěstí ''netrpím'':D))

    OdpovědětVymazat
  3. zachránila jsi mě!! Ihned co uvidím ten krém od biodermy skočím po něm :D mám stejný problém, jednou jsem vystupovala před třídou a začala jsem červeně flekatět no a co myslíš ? Učitelka mě poslala zpět do lavice že vidí že mi není dobře :D :D vždycky tak zrudnu že se za to stydím a nevím co s tím :/ Děkuji za typ ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok :)
    P.S.zapojte sa do našej giveaway,ste všetci vítany

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pudr od Clinique mám a je perfektní. Celkově mám citlivou pleť a zarudnutím trpím poměrně dost. Pudr navíc maskuje i červené pupínky :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný článek!
    Máme u nás na blogu Giveaway, tak bychom tě rády pozvaly! :)
    http://thendstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. já mám zarudlou tvář pod očima u nosu. kosmetička mi řekla, že to mám z toho, že mám na tom místě plet hodně vysušenou...když je zima je to ještě horší. zkoušela jsem právě tento výrobek od biodermy ale nepomohlo mi to, tak se si koupila od Avene a po něm se mi to začervenání výrazně zlepšilo. nanesla jsem si to jen na ta postižená místa. Krém mě překvapil už tím, že měl zelenou barvu, což se používá i např. u korektorů, když chcem to začervenání zamaskovat. :)))
    Cris :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Cris,
      na tom něco bude. Kamarádka má od Clinique z řady na červenání i krém a je také zelený. Jen je hutnější. Měla jsem možnost ho vyzkoušet pouze jednou, ale díky konzistenci mi vyhovuje ten od Biodermy, protože hydratuje. Trápí mě totiž suchá pleť.

      Vymazat
  8. Já jsem rudá neustále, ani nemusím nic dělat takže krém určitě vyzkouším! Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  9. Naběhla si mi přímo do rány !!! Já se považuji za rajče v obličeji při jakékoliv větší fyzické námaze. Červenání z nervozity teda považuju za roztomilé, ale při tom běhání si přijdu jako sestra Hellboye. Takže díky, po krému se podívám !!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je super :). Já se červenám jen co učitelka řekne moje jméno a já cítím jak se na mě všichni začínají otáčet. Jsem asi jediná ze třídy, kdo na to chorobně trpí :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je přesně něco pro mě, červenám při všem, cos výše uvedla + ještě při únavě. A budu silně uvažovat nad koupí tohoto krému. Jen mě zajímá, jestli nemastí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém není mastný, spíše vodnatý :). Vyhovuje mi právě kvůli tomu, že hydratuje pleť.
      Tady máš konkrétní info o produktu:
      http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/578.html

      Vymazat
  12. Sice na červenání pleti netrpím, ale oba výrobky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  13. TÝJO, ukaž nám to v akci prosím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To abych si stoupla před třídu, abych zrudla a v tu ránu začala točit video, abyste věděli, jestli produkty fungují. :)

      Vymazat
  14. bohužel jsou to na mě příliš drahé produkty, ale asi vím, co si budu pořizovat, až budu vydělávající člověk :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jak může zmírnit červenání, když to červenání způsobuje krev? Já to nemyslím zle, ale potřebovala bych nějaký odborný vysvětlení, jeslti to spíš neni placebo. Sama jsem si chtěla koupit ten první krém, ale nevím, jestli mi to k něčemu vůbec bude:). Předem díky, jestli odpovíš Ceady:)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně nejsem žádný biolog nebo chemik, takže se v tom nevyznám. Ale určitě to bude fungovat jen v tu dobu, kdy budeš krém nebo pudr používat.

      U krému je konkrétně psáno toto:
      působí přímo na faktor zodpovědný za dilataci a oslabení kožních kapilár (zdroj stálého začervenání). Sensibio AR s dlouhotrvajícím účinkem pomáhá v boji proti vzniku a zhoršení rozptýlených začervenání.

      Vymazat
    2. Hmm..zajímavé:). Děkuju ti moc:).

      Vymazat
    3. Roztáhnout se cévky, nahrne se do nich krev a stačí, že máte hodně světlou pleť a je to na vás vidět. Vlivem stresu, fyzické námahy, počasí... Je potřeba tam vpravit nějakou účinnou látku, která tomu zamezí.

      Vymazat
  16. Anonymní15/5/13 14:22

    Tak tohle je pro mě hooodně užitečný článek. Díky za něj :) Hned jsem krém objednala a budu doufat, že pomůže přesně tak, jak má :)

    OdpovědětVymazat
  17. Šárka :)26/9/13 15:49

    Moc bych ti chtěla dopředu poděkovat za to,že si sem dala tenhle článek..ted jsem na to narazila a hned zítra si to koupím,s rudnutím mám vážně problém a ve stresujících situacích (dokonalý příklad je to vystoupení před třídou a blbé poznámky spolužáků) je to vážně nepříjemné a na sebevědomí to moc nepomůže...děkuju :) snad to pomůže i mě

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©