středa

MOJE RTĚNKY OD MAC


Ráda bych Vám dnes představila mé rtěnky od M.A.C., které mám už delší dobu. Více jich zatím od M.A.C. nemám, ale doufám, že mi přibudou i další :).
Všechny tři rtěnky jsou dostupné v M.A.C. celoročně. Žádná není z limitované kolekce, takže se nemusíte obávat toho, že kdyby Vám jedna z těchto tří padla do oka, tak si ji nemůžete pořídit, protože by už byl Váš odstín vyprodaný. Což je u "limitek" časté. Zvláště Vás naštve, když naběhnete hned začátkem měsíce, kdy je limitovaná kolekce uvedena a onen produkt už je vyprodaný :D. Že by osud? :D
A tak Vám v tomto článku v krátkosti a snad i výstižně představím tyto tři rtěnky.


První pro mě oblíbenou kolekcí nebo řekněme řadou je SATIN, která obsahuje polomatné rtěnky. Obaly jsou černé, polomatné s jemnými třpytkami. Co se samotných rtěnek týče, určitě doporučuji si rovnou při koupi rtěnky zakoupit i tužku na rty, bez které se u sytějších odstínů jednoznačně neobejdete. Zvláště u této fialové, která si tužku přímo žádá. Pokusila jsem se Vám vyfotit rtěnku nanesenou bez tužky pro představu. A to i když jsem se opravdu snažila, tak výsledný efekt není moc hezký.
Přesto se investice do rtěnky (a tužky) vyplatí, protože vydrží na rtech dlouhou dobu. Nevěřím tomu, že by nějaká rtěnka vydržela 12hodin (nebo 24h). Ale tahle vydrží směle 5hodin a ustojí i jídlo bez toho, aniž by se Vám setřela.
Přestože bych rtěnku zařadila do sušších rtěnek (protože je polomatná), rty nijak nevysušuje. Nechává je ve stavu v jakém je máte, takže máte-li rty vpořádku, nebudete mít ani problém s tím, že by Vám vtékala barva do rýh rtů. :)

SHRNUTÍ:
NÁZEV ŘADY: Satin
POVRCH: matný
VÝDRŽ: dluhotrvající
PIGMENTACE: vysoká :)
ODSTÍN RTĚNKY: media
CENA: okolo 500korun


Druhou řadou, kterou mám od MAC ráda je SHEENE SUPREME. Obaly jsou lesklé úzké černé.
Zamilovala jsem si ji právě kvůli tomu, že je hydratační a není třeba při nanášení používání korekční tužky. Barvy tedy nejsou tak pronikavé jako u předchozí kolekce, o to více jsou rty přirozenější. Přesto na to, že je kolekce hydratační, jsou barvičky syté.
Už se mi párkrát stalo v koupelně, že jsem rtěnku převrhla a hned se velká část rozmázla po desce. Takže jako nevýhodu berte to, že je měkčí a tak je třeba dávat pozor na úrazy při otevření, protože vysunutá část rtěnky snadno ztratí tvar.
Co se výdrže týče, je průměrná. Díky lesku a lepkavosti se Vám otře o hrníček nebo skleničku. Ale pokud nemáte v plánu pít, rtěnka na rtech vydrží :).

SHRNUTÍ:
NÁZEV ŘADY: Sheene supreme
POVRH: lesklé, hydratační
VÝDRŽ:  střední/krátká
PIGMENTACE: střední
ODSTÍNY RTĚNEK: tea ceremony (vlevo), supreme style (vpravo)
CENA: okolo 500korun
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Temně vínová je můj favorit! Miluju MAC rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezké rtěnky, satin media Ti sekne! a náhodou si myslím, že to i bez tužky vypadá skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  3. S těmito rtěnkami zkušenost nemám, ale odstíny jsou pěkné. Na první fotce máš dokonalé rty. Mohla bys dělat klidně v reklamě ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já zatím také nemám zkušenosti s MAC, ale do budoucna plánuji:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vínová se mi moc líbí, ale nevím, jestli bych na ni měla odvahu. Zato supreme style je stvořená přímo pro mě :) můžu se zeptat, kolik stojí?
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ta vínová je nádherná!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mám MAC dvě rtenky a obe jsou super .... hlavně tu z kolekce Nicki Minaj miluju <3 teď mám zálusk na jeden léky na rty MAC :))))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lesk jsem samozřejmě chtěla napsat a né léky :D ten iPad :/

      Vymazat
  8. Hej ta první je (omlouvám se za to slovo) kurevsky dobrá! Fakt ti sluší a já tuhle fialovou barvu miluju ještě víc od té doby, co jsem viděla klip Wide Awake od Katy Perry:).

    OdpovědětVymazat
  9. Na té fotce s tmavou rtěnkou máš rty vykreslené vážně úplně dokonale!

    OdpovědětVymazat
  10. světlé růžové tělové a do hněda mi nesluší, každopádně ta tmavá fialová vypadá famozně! alespon na tobě, ale já ji tedy taky vyzkouším. bohužel ale MAC si dovolit nemůžu, tak snad najdu takový odstín v drogeriích, přece jen, rtěnek tam mají stovky, není možné, aby nebyl :D

    OdpovědětVymazat
  11. Strašně ti sluší ta tmavá :)

    OdpovědětVymazat
  12. satin media je nejlepší!:) bez tužky je to uplně vpohodě;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten prvý červený je krásny. Škoda, že si ho nemôžem dovoliť :/

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí ten odstín Supreme Style. Ten je úžasný.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se nejvíce líbí ten Supreme style : )
    krásná přirozená barva ♥

    OdpovědětVymazat
  16. supreme style je mi asi nejbližší, krásne jsou ale všechny:)

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny tři mi přijdou něčím zajímavé. :)

    OdpovědětVymazat
  18. líbí se mi ta červená:)

    OdpovědětVymazat
  19. what a great and useful post!
    I just followed your lovely blog and liked this post on Bloglovin. Stay in touch ;)

    LA By Diana Live Magazine

    OdpovědětVymazat
  20. ta vínová je perfektní!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©