úterý

MY STUDENT PRAGUE BEDROOM


Dnes mám tady pro Vás konečně fotky pražského studentského pokoje. Ještě je co dolaďovat, jako na příklad to, že závěsy u okns mám jak zachytit na levé straně, zatímco na pravé s tím mám problém, takže ve výsledku to nevypadá na fotce nejlépe :D.


Na vysvětlenou, proč mám na jedné straně pokoje závěsy a proč mám zablokované dveře. Postranní dveře vedou do pokojů spolubydlícím, ke kterým zrovna nemám potřebu chodit :D. A za závěsem se schovává prosklená stěna s hlavními dveřmi, které vedou do společné místnosti. Takže teď už chápete, proč mám přes celou stěnu závěs. Navíc za závěsem mám prostor na to, abych tam schovávala nepořádek (kufr, batohy, věci na úklid apod.). :)

SHARE THIS POST

89 komentářů:

  1. izba je krásna, veľká, to sa mi páči, keď si porovnám moju pidi izbietku počas VŠ štúdií, ťažko závidím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je suprový pokoj, hlavně veliký a krásně sis ho zařídila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný pokoj! Moc se mi líbí nábytek v bíle barvě:) Hezký to studentský život;)

    OdpovědětVymazat
  4. no ešte nejaku kvetinku a maš to super :o)

    OdpovědětVymazat
  5. příští rok se hlásím na VŠ a takhle nějak si představuju svůj studentský pokoj, akorát se bojím,že to bude nereálné.. Že nakonec budu na kolejích s třema lidma v jednom pokoji..Nechceš tady napsat, jak si pokoj sehnala a kolik platíš za nájem?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě to zajímalo, jelikož já se kvůli vejšce stěhuji již letos a pořád hledám nějaké to bydlení. :-)

      Vymazat
    2. Po bytě jsem pátrala na internetu. Brala bych snad všechno, ale i když už to bylo 100%, tak mi nakonec napsali, že to přenechali někomu jinému.
      Byt jsem tedy sehnala asi týden před stěhováním. Byla jsem nesmírně ráda, že to vyšlo. Platím tedy 6tisíc i s poplatky za pokoj. Byt je tedy velký, takže nemusím trávit veškerý čas u sebe, i když z pokoje vycházím vážně minimálně, když je někdo doma.

      Vymazat
  6. to zrcadlo bych také potřebovala!! :D :) moc pěkný studentský pokoj.. je potřeba si ho hezky zabydlet, jak trávím na privátě už tolik času, že ho začínám mít hezčí, jak vlastní pokoj :)) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to moc pěkné :-) Krásný výhled.
    Já osobně bych ten závěs utáhla nějakým provázkem nebo stužkou (tak jak to máš), ale dala to výše, hooodně utáhla a trochu nařasila (ale možná jsi to už zkoušela a sklouzává to tak jako tak) Mělo by to vyvolat dojem jako u té druhé strany :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, pokoušela, ale nešlo to

      Vymazat
  8. tohle je studentsky pokoj?:D vypadá luxusně

    OdpovědětVymazat
  9. Wow krásnej pokoj.. :) a za tím závěsem dobrá skovka.. :)

    http://moninkaslife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. máš to tam, pěkné :) jen jsem nějak nepochopila, kterými dveřmi teda chodíš :)) dvoje co jsou na fotkách jsou bloknuté a jiné nevidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli jsem to napsala v článku, ale bylo to záměrem....
      Postranní dveře vedou ke spolubydlícím a za závěsem je prosklená "zeď" s hlavními dveřmi do chodby/společ.místnosti. :)
      Někdy natočím celý byt i se vstupem do pokoje :).

      Vymazat
  11. Wow, to je super pokojík - vypadá docela velký a hodně světlý!! To byl dobrý kup :D Věřím, že se ti tam bude dařit i kvalitně studovat :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný byt-místnost :)
    Peťa

    OdpovědětVymazat
  13. mimochodem ...schováváš za závěs i milence?:D vejde se ti tam ještě mezi ty kufry?
    Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta stěna za závěsem je průsvitná, takže by to nebyla zrovna nejlepší schovka :D.
      A navíc... Já jsem příteli věrná :D.

      Vymazat
  14. jéééé máš fajný pokoj! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Máš to tam moc hezky zařízené :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak na studentský pokoj, to vypadá opravdu úžasně!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Krásně sis ho zařídila! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné! :) v jednoduchosti je krása, odkud je to zrcadlo? :)

    OdpovědětVymazat
  19. Hezký to máš, takový příjemný a útulný...a hlavně tak velký prostor!

    OdpovědětVymazat
  20. pekne to mas, jednoduche a prakticke ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Wow, krutý pokoj ! A asi i nájem musí být pěkně vysoký... :)) Jinak, to asi není novostavba, že?? Pokud ne, tak mě celkem překvapuje ta prosklená stěna, to bych tipla spíš do nových bytů... :)) A ještě mám dotaz, jak se sedí v tom křesílku?? Něco podobného se mi líbí akorát v závěsné variantě na strop (měli to v seriálu Dokonalý svět). :))

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkné. Jednoduché a elegantní. Líbí se mi bílý nábytek společně s těmi parketami/podlahou. Super, cítila bych se tam dobře.:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Izba je krásna,naozaj veľká na študentské pomery :) Len mi tam chýba nejaký kvet/palma, obrazy (prilis prazdne steny) a nejaký toaletny stolík alebo skrátka niečo, na čo si položíš také tie nezbytnosti, viem že tam máš poličku, no mne by to nestacilo. A tie okna, no krasa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju minimalismus. Doma máme všude obrazy a kytky. Maximálně si sem přivezu jednu rostlinku. Dostala jsem teď od přítelové maminky. Takže nějakou zeleň tu mít nakonec budu :D. Asi se jí ten můj pokoj zdál taky hrozně prázdný. I když já to tak mám ráda. Jsem totiž bordelář. Takže ráno začnu vytvářet ve spěchu nepořádek a večer to po sobě zase pracně uklízím :D. Takže už vidím, jak budu kytku používat jako náhodný věšák na roznošené oblečení :D.

      Vymazat
  24. Uplne ti takovy pokoj zavidim, je to nadhera. Jen mi chybi psaci stul?? Kde/jak se ucis?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně o psacím stole jsem se hádala s maminkou. Stále mi říkala, že se bez pořádného stolu neobejdu. A já jí řekla, že si koupím v Ikee malý s nastavitelnou výškou, se kterým si hravě vystačím. Ale po měsíci a půl mi dochází, že si nakonec ten stůl z domu budu muset přivézt, protože jakmile se budu učit na zásadní test, tak se mi ten stůl bude hodit.
      Zatím se učím buď v "kouli" nebo v posteli, kde jsem se učila po celý život :D. Asi jsem divná :D.

      Vymazat
    2. Ceady taky se učím jen v posteli, je to nejpohodlnější, naprosto tě chápu :) stůl ani nevyužiju. Máš krásně zařízený pokoj :)

      Vymazat
  25. hezke :)

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,love&drama)

    OdpovědětVymazat
  26. nesnáším ty průchozí pokoje, musí jít všecko slyšet díky těm dveřím :D každopádně máš ho přenádherně zařízený, závěs je náhodou praktická věc! :)

    OdpovědětVymazat
  27. krásný pokojíček :-))

    OdpovědětVymazat
  28. waaaau, to je luxus:) na VŠ, to nemám moc lidí takové krásné! Já miluju to křeslo co máš! vždy jsem takové chtěla:)

    OdpovědětVymazat
  29. máš luxusní pokoj!!! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to takejto vysokoškolskej izbe tajne túžim! :O

    OdpovědětVymazat
  31. KRsáne zariadená izbička. Rada by som takú mala na výške ale asi budem mať intrákové zariadenie a budem šťastná :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tak já bych nemohla existovat bez stolu, pořádné židle a lampičky s tím časem který trávím v učení =D Tohle by mi tam dost chybělo, ale jinak moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  33. No máš to nádherný. :) skvělej koberec. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Tam by se mi tak líbilo !!!!!!!!!!! A i moje obří akvárko a klec s králíkem by se mi tam vlezli! :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já osobně zeleň nemám právě kvůli králíkovi a většinu věcí mám zastrkaných, uklizených, daných ve skříni nebo alespoň položených na stole. :-) Taky jsem vždycky chtěla minimalismus. :-)

      Vymazat
  35. máš to tam nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  36. Máš dokonalé zrcadlo!Krásné:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. jednoduché ale preto veľmi krásne!páči sa mi kombinácia bielej s tmavo modrou..krásne :)

    OdpovědětVymazat
  38. NÁDHERA! Doufám, že takový studentský pokojík budu mít taky! :)

    OdpovědětVymazat
  39. krásný krásný, jen čučím kolik oblečení tam máš,ale to asi budu mít taky ;-)

    OdpovědětVymazat
  40. na studentský pokoj je to luxusní, ten pravý studentský si představuji uplně jinak :D

    OdpovědětVymazat
  41. Předpokládám, že to není kolej :-) Mně se hodně často zdává o časech na koleji, nevím ale proč je to většinou trochu depresivní :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  42. Krásně to tam máš zařízené :))!

    OdpovědětVymazat
  43. Sis přestěhovala svůj pokoj u rodičů, ale je to hezké,moc se mi líbí ty židle:)

    OdpovědětVymazat
  44. VELMI PĚKNÝ POKOJ, líbí se mi, že je laděn do bílé barvy ;) Tak nech se Ti v něm dobře studuje... ;)
    Mimochdem z toho, že se učíš na posteli si nic nedělej, nejsi divná, já na na ní také učím, ale bez stolu se neobejdu... :)

    OdpovědětVymazat
  45. Kde je nejaka knihovna? :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezdím na víkendy domů. A knihy si většinou půjčuji v knihovně :D. Takže nevidím důvod mít ještě navíc knihovnu.

      Vymazat
  46. Máš to božsky zařízené, ještě to vajíčko nebo koule nebo jak to nazvat, já bych chtěla hlavně sedací pytel a to vajíčko v závěsné variantě :)

    OdpovědětVymazat
  47. máš to tam úžasný,takový útulňoučký:D:)

    OdpovědětVymazat
  48. náhodou pěkné, útulné:)

    OdpovědětVymazat
  49. jednoduchý, útulný, krásný :)

    OdpovědětVymazat
  50. Je to skvělý, já ještě užívám domácího komfortu, ale za rok budu snad taky vybavovat a zařizovat:) máš to krásný:)

    OdpovědětVymazat
  51. naprosto úžasný moc se mi líbí to zrcadlo a celkově báječný to je

    OdpovědětVymazat
  52. Milá Ceady, má krásný pokoj!

    Měla bych dotaz, ne úplně k tématu - nemáš zkušenost s kosmetikou Mary Kay? Už podruhé mi o ní někdo básní a tak by mě zajímalo, jak to opravdu je s poměrem výkon/cena. Na můj vkus je dost drahá a proto zatím miluji Ryor. Pokud sama zkušenost nemáš, nevíš o někom spolehlivém a dosti kritickém, kdo ji má?

    Budu happy, když mi pošleš odpověď na e-mail hlouskova.bara@gmail.com, ale budu se to tu snažit hlídat - bohužel mám na procházení webu málo času a tady se vždycky začtu a zakoukám. Mám Tvůj blog moc ráda a je skvělé, že zkoušíš právě dražší kosmetiku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já osobně zkušenosti nemám, ale zeptala jsem se na facebooku a máš tam řadu odpovědí od čtenářek :). Tak se koukni. Snad Ti to pomůže.

      Vymazat
  53. I love the interior of your bedroom!
    You have a wonderful blog! Do you want to follow each other? Follow my blog on Bloglovin'. Let me know in my comments and I will follow back ;)

    LA By Diana Live Magazine

    OdpovědětVymazat
  54. vyzera to luxusne, tolko miesta, ale tiez by som tam dala nejaku rastlinku na ozivenie:), Ikea ponuka aj umele takmer na nerozoznanie od zivych:)

    OdpovědětVymazat
  55. Teeda, moc krásný pokoj! Řekla bych že v jednoduchosti je krása! :) Vypadá moc dobře a vzdušně :) I když já bych asi byla pro barevné stěny, ale zase každý dle svého vkusu :) Ať se ti tam příjemně přebývá :)
    www.emslifeee.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  56. fuha, tak ked si porovnam svoju izbu a izby ci uz na byte alebo koleji svojich spoluziakov a znamych, vsetci ti mozme len ticho zavidiet, toto ani zdaleka nepripomina studentsku izbu :D najma si vaz ze si na izbe sama, to je obcas na nezaplatenie :)

    OdpovědětVymazat
  57. Ten minimalistický styl vypadá úžasně!! Zvlášť s těmi parketami a dřevěnými doplňky je to hrozně útulné =)

    OdpovědětVymazat
  58. Teda na to že je to studentská byteček moc hezké. x) A vypadá to draze, i když jak se člověk podívá, zas tak drahé to určo nebylo, což je určo super. x) A bílá je krásná.

    OdpovědětVymazat
  59. Super :) v rijnu taky nastoupim (snad) na VŠ :D a uz mam zarizeny byt v Praze. Mamka mě stále nutí zakoupit si psací stůl, ale k čemu? :D doma ho mám jako odkládací místo na všechny věci, takže ho pak akorát musím uklízet a učím se buď v posteli nebo křesle.

    OdpovědětVymazat
  60. paaaani.....za 6 je to nadhera. Mam pocit ze momentalne si domaci na mojem najmu pekne nahrabe.A muzu se zeptat v jake casti Prahy bydlis? Je to daleko od centra?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to kousek, do patnácti minut jsem u Palladia. :) Takže už se nemůžu dočkat až se konečně oteplí, abych mohla zase chodit do školy pěšky. :)

      Vymazat
  61. taký luxus, pánečky, nemám ani doma :D krásna izba. tá moja je taká... chudobná. hlavne že je kde spať :D

    OdpovědětVymazat
  62. wau, super, toto ti zavidim. ja byvam na internate, sme na izbe tri, ale stale je tu kopa ludi, ziadne sukromie, ked sa chcem prezliect tak sa tu krutim pod uterakom, lebo nemam kde byt sama, stale je tu hluk, spina... no proste...6ty rok mi to uz poriadne lezie na nervy. ale stol by mi chybal, ja sa nedokazem ucit, alebo vobec...citat ci pozerat filmy na posteli. potrebujem stol a stolicku, na posteli by ma do 5tich minut zacal hrozne bolet krk a chrbat.

    OdpovědětVymazat
  63. Krásný pokojíček :) mimochodem může se zeptat odkud máš "kouli" a kolik stála ? strašně moc bych ji taky chtěla

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©