sobota

Návštěva v M.A.C. plus ukázka limitovaných kolekcí


Ti, kteří sledujete moje facebook stránky už jste jednu fotku z líčení zahlédly. A tak Vám ukážu i další :).
Je začátek měsíce, a tak bylo na čase, abych se zaběhla podívat do M.A.C. na limitované kolekce. Ale vždy si na to vzpomenu až nějaký ten den po uvedení, takže mám mnohdy smůlu, protože produkty, na které se těším, už jsou často dávno vyprodané. Stejně tak jako tomu bylo nyní. Rtěnky, na které jsem měla zálusk z kolekce Marilyn Monroe už byly dávno vyprodané. Když tu mě zaujala vedlejší kolekce, která měla velice hezky propracovanou paletku se čtyřmi druhy základních stínů s tvářenkou.


A protože jsem měla chuť vyzkoušet kolekci Carine Roitfeld, která se mi zalíbila, co barev týče ještě více než Marilyn Monroe, nechala jsem se nalíčit od M.A.C. makeup artistky. A takhle nějak hezky to dopadlo. :)


A protože za líčení zaplatíte koupí produktů, tak jsem si domů i něco odnesla. Ale to Vám ukážu až v článku s novinkami :).



(foto výsledného líčení, vizážistka už mi jen dotahovala rty zprava doleva. Takže rty zůstaly takto neutrální)
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. velmi pekne elegantne licenie

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi velmi krásně nalíčená, budu se těšit na další članek s novinkama... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda opravdu nádherně jsi nalíčená :) Už teď jsem moc zvědavá na tu novinku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná. Čím dál víc se mi začíná líbit hnědá/béžová na očích, přestože jediné co na oči dám je linka a řasenka, asi brzo propadnu nějakým stínům. :-) Strašně ti tohle líčení sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. Je já chci vidět co sis koupila:)

    OdpovědětVymazat
  6. sluší ti to, co ti vytvořili :) snad nám potom něco o těch nových produktech, které sis odkoupila, napíšeš. jsem zvědavá, od této značky doposud nic nemám a když tak koukám na obsah mé peněženky tak hned tak mít ani nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  7. to líčení je super! a celá ta paletka je boží, poslední dobou se dělají čím dál tím více komplexnější paletky, je to super, že je všechno tak pohromadě :)

    OdpovědětVymazat
  8. To líčení ti parádně sedne, už se moc těším na článek, kde nám ukážeš, co sis z Macu odnesla :)

    OdpovědětVymazat
  9. moc ti tohle líčení sluší:)

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší ;) těším se na článek s novinkami ;)

    OdpovědětVymazat
  11. wow to musi byt uplne uzasna skusenost! Kolko licenie trvalo?
    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně tě makeup artistky nalíčily! Jsem zvědavá na to, co sis koupila.:)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní6/10/12 14:34

    No tak to vypadá úžasně, moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  14. No to líčení vypadá úžasně!Kouřově šedá ti moc sluší!Těším se na více fotek

    OdpovědětVymazat
  15. Takové líčení se mi líbí ze všeho nejvíce. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti to sluší! To líčení je perfektní.

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní7/10/12 10:20

    Vypadáš úžasně. V mac líčí skvěle

    OdpovědětVymazat
  18. koukám, že v mají v MACu opravdu šikovné make-up artistky, líčení Ti moc sluší :) mít tak jednu z nich doma! :D a jsem opravdu zvědavá, co sis odnesla domů :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©