pondělí

NEW IN: říjnové novinky


Dnes bych Vám chtěla ukázat nějaké novinky, které jsem si pořídila tento týden. Co se nějakého/nějakých přírůstku/ů do šatníku týče, tak mám zase nějaké nové silonky na zimu (jedny už jste na mě viděli včera v outfitu), které se mi nechtělo fotit :D. Taky máte takovou spotřebu silonek? Stále se mi silonky zachytávají o staré dřevěné židle, které mi je hezky natrhnou. Takže výdrž silonek vidím vždy na pouhý měsíc. K tomu mi přibyla do šatníku tahle bundička s Tezenis ze zimní kolekce. Nejsem si tedy moc jistá, že bych v ní mohla chodit v zimě, ale na jaro bude ideální :). I když proč bych v ní nemohla chodit? Jen bych v zimě umrzla.. A pokud ne, tak bych byla jen nemocná :D.

Druhá fotka je k další novince. Nejedná se zrovna o veselou novinkou. O víkendu, kdy jsem zhlédla poslední natočené video a potom, co jsem umyla zrcadlo a měla možnost prohlédnout si pleť pořádně zblízka, jsem zjistila dost nemilou pravdu. Je mi devatenáct a mám na čele vrásky, jakoby mi snad bylo třicet.  Koukla jsem jednou, odvrátila zrak... Poté podruhé a potřetí a nakonec mi nezbývalo, než se podívat pravdě do očí, i když jsem měla chuť začít hystericky vřískat jak malé vzteklé dítě, jak je možné, že vypadám tak blbě, jestli to náhodou není špatný sen. A tak jsem si uvědomila, že je čas na to začít pořádně hydratovat. Aspoň budu moct vyzkoušet produkty od Biodermy určené k boji proti vráskám pro ženy od dvaceti pěti let :D.    Uvidíme, třeba mi pomohou. Zatím piju hektolitry (nebo spíše jen litry) čisté vody a používám na pleť hydratační krém a večer si dávám jednu modlitbičku před spaním (sranda) :D. Bože to je ostuda mít takové vrásky, které jsou viditelné i na pořádnou vzdálenost. Měla bych se jít zahrabat :D.


Poslední foto je k poslední novince. Jedná se o produkty z Douglas. Všimla jsem si, že mají nové přírůstky do stávající nabídky, které měly vážně lákavé obaly. Co říkáte? Zvláště mě zaujal miniolejíček pro suché vlasy. Tak uvidíme, jestli zabere. Od zítra začínám testovat, takže aspoň víte, o čem, během nadcházejícího měsíce, napíšu recenze.

P.S.:  Jí vážně nejsem žádná povrchní holka bez mozku, kterou by zajímalo jen to, co si "napatlá" na obličej. Vážně ne! :D Jen to tak občas skrze ten text vypadá.
P.S.1: Byli jste letos u voleb? Pokud ano, koho jste volili. Byla jsem strašně překvapená, jak špatně dopadly krajské volby, o senátních nemluvě. Teď abych přemýšlela nad tím, kterého bych z kandidátů na prezidenta volila. Máte svého favorita? 
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. ale veď aj ja mám vrásky,z toho si nič nerob :D inak tá fotka s mi strašne páči

    OdpovědětVymazat
  2. Volit jsem nebyla, ale na prezidenta asi půjdu. Ovšem kandidáta ještě nemám, času dost se rozhodnout :D A vrásky na čele asi budu mít tak, furt se mračím nebo dělám nějaký ksichty a beztak mi to zůstane :D

    OdpovědětVymazat
  3. mě je 14 a vrásky na čele mám taky! to jsou normální mimické vrásky od krabatění čela, tak neblázni :D
    volit ještě nemůžu a ani asi nikdy nebudu, ať zvolíš koho chceš, stejně nikdo naší republiku nespasí, tak co :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pěkně hloupý názor. Žiješ v ČR?Předpokládám že ano. A co je ČR?ČR jsem my, obyvatelé republiky. Bez nás nebude. A už jen proto by nám nemělo být jedno, co se děje, říct, že to nikdo nespasí je nesmysl, když se tím budou řídit všichni, kam to asi povede??Doufám, že s věkem přijdeš na to, že je to pitomost, takhle uvažovat, protože abych pravdu řekla, trochu mě děsí přístup vaší generace k těmto věcem.

      Vymazat
    2. Naprosto souhlasím. Proč myslíte, že to takhle dopadlo? Protože tam mladí, kteří už na to mají právo, nechodí a stará populace volí to, co má ověřené. Je jasné, že se pak nic nezmění. Máte volbu volit, tak ji využijte pro něco lepšího, hloupý řeči a lenost nikoho nespasí.
      Adéla

      Vymazat
  4. áno, mám obrovskou spotřebu silonek :D Nosím tedy zatím jen černé a to si vždy kupuju nové, protože je mám vždy na jedno použití :/ :D Moc se těším na recenzi olejíčku. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty produkty z Douglas mi ani neukazuj, musim se hlídat, moje peněženka brečí.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. volit nemůžu, ale můj favorit je pan Franz, kdo bohužel stále ještě nekandiduje. ale krajské volby mě také docela rozesmutnily :(

    OdpovědětVymazat
  7. Já u tebe žádné vrásky nevidím, máš krásnou pleť a vypadáš nádherně i takhle jemně nalíčená, co by za to spousta holek dalo. ;) A u voleb jsem byla, volila jsem ODS. Osobně si myslím, že to není tak, že by všichni opěvovali levici, spíš jsou na pravici ,,naštvaní" a dělají to na truc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dalším problémem je, že levice je u nás pořád nebývale pevná... kdežto pravice se začala hrozně drobit...

      Vymazat
  8. U voleb jsem samozřejmě byla :) je lepší jít k volbám, než jen nadávat na politickou situaci a neudělat pro to ani tu trošku, co můžeme:)
    a vrásky mám na čele taky, už několik let, je to normální, obyčejné mimické vrásky....a proti tomu opravdu žádný krém nepomůže :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Právě řeším stejný problém, mám vrásky kolem očí a to je mi 20! Mám strašně suchou pleť, a to ji denně hydratuji:)
    těším se na tvoje recenze!!

    http://wind-in-hair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám taky vrásky na čele, protože ho pořád krčím... Takže to beru tak, že ke mně ty vrásky patří stejně jako krčení čela :) Nějak tenhle boj proti vráskám neprožívám. A volit jsem byla. Naštěstí, kdo ví, jak by to v těch Litoměřicích jinak dopadlo :)
    P.S: malá rada, píše se P.P.S jako post post scriptum(nemyslím to zle, jsem prostě grammar nazi od přírody a nemůžu si pomoct, i když sama dělám chyby :D)

    OdpovědětVymazat
  11. ta bundička vypadá skvěle! :) volit jsem byla...a z výsledku je mi opravdu dost smutno... :( B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Volby jsou mimo mě... nějak se o politiku nezajímám... Takže asi tak, vím, že to není dobrý přístup, ale když té naší politice nerozumím, tak raději ani nic neříkám... :D

    OdpovědětVymazat
  13. Máš kosmetickej blog, tak je přece normální, že píšeš o vráskách a krémech a šminkách atd. Ale vím, žes to zmínila kvůli rejpalům - ti budou vždy a všude.
    Já taky zrovna nakoupila v Douglasu, ale dekorativku. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já vidím na volbách pozitivního jen to, že jsem se dobře najedla, protože jsem seděla ve volební komisi :D... jinak bída s nouzí, bohužel... i přesto, že v našem okrsku byl v obou kolech nadprůměrný počet voličů.
    V prvním kole prezidentských voleb budu volit jednoho z možných vtipných kandidátů, kterým se kandidatura snad ještě povede. Ve druhém kole jednoznačně kohokoliv, kdo bude stát proti Fišerovi. Prezidenta bez názoru a vlastního výrazu nepotřebujeme.

    OdpovědětVymazat
  15. Jestli ti silonky vydrží měsíc, tak si oproti mně šťastný člověk, protože já jsem schopná je zničit při prvním nošení :D:))

    OdpovědětVymazat
  16. Jo, sorry fakt si mě naštvala :D takže tobě je devatenáct a máš vrásky a chceš vřískat jo? :D mě je čerstvě patnáct a mám vrásky větší než moje máma (41 let), hlavně okolo očí, a i na čele. Takže věř mi si na tom líp :) a není to tak hrozný, časem si an to zvykneš :).Jestli najdeš nějaký dobrý přípravek na vrásky, dej vědět :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©