pátek

NEW IN: změna recenzí


Dnes jsem se ptala na mém facebooku, jaký článek byste si zítra přáli. Nakonec vyhrál TENTO. A tak mám tady fotky produktů, které Vám tady co nevidět zrecenzuji. Věřím, že když teď prohlédnete české blogy, naleznete bb creams snad na každém z nich. A tak nebudu ani já výjimkou. Proto jsem si řekla, že raději vyčkám a  článek uveřejním až během příštího týdne :).

 Mimo to jsem se chtěla zeptat, co říkáte na nový koncept psaní kosmetických recenzí. Zatím jsem v novém stylu uveřejnila jen tuto recenzi (ODKAZ). Ale další se ponesou ve stejném duchu.
A co se na recenzi změní? Pozadí fotek jsem změnila na bílé, aby vše působilo čistěji. Dále budu psát jako vždy text ve větách, ale pro ty, kteří nemají chuť číst zdlouhavé "okecávání", napíšu vždy na závěr recenze shrnutí v bodech (plusy a mínusy). Ráda bych tak recenze zkvalitněla a jednou až dvakrát týdně uveřejnila video Produkt v akci, které bude sloužit jako doplnění k recenzi o dekorativní kosmetice.


Přeju Vám pěkný víkend. :)
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. Změna se mi moc líbí, tvé recenzování pokročilo do vyššího levelu! :))
    Na videa se moc těším :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. nový koncept recenze se mi líbí :) já si recenzi vždycky přečtu a pak si ráda přečtu i plusy a mínusy, abych si utřídila myšlenky a srovnala, jestli výrobek stojí za to či ne ;)
    těším se na recenzi o BB creamu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nová změna recenzí se mi líbí. Nešlo by dát třeba plusy a mínusy vedle sebe, do sloupečku??

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi to takhle líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. změna se mi líbí - moc :) a jen tak dál, na videa i další články se už těším

    OdpovědětVymazat
  6. Mně to přijde až moc práce. Recenze byly moc hezké i předtím. :) Taky dělám trochu změny. Ale neměň moc, mě to takhle baví. :)) Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  7. včera jsem tě potkala na můstku, moc ti to slušelo!

    http://wind-in-hair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě to bude fajn změna :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©