čtvrtek

NOVINKY: na chladné podzimní dny


Dnes mám tady na ukázku můj nový župan, který mi dorazil před pár dny. A tak si konečně můžu užívat teplo. A navíc na nemoc je tento župan jako stvořený. Prostě taková moje spása při zimnici :).
Mám od značky Vestis ještě koupací plášť, který se mi zrovna fotit nechtělo. Ale mám ho tady taky s sebou v Praze a to zejména kvůli Ondrovi, který je natolik žárlivý, že se bál, že bych snad chodila před spolubydlícími nahatá nebo že by mi při cestě do pokoje upadl čirou náhodou ručník z těla :D. Asi moc kouká na televizi.  Takže ke koupacímu plášti přibyl i župánek... teď už z praktického důvodu, a to z důvodu nástupu zimy a šetření na spotřebě plynu :D. A navíc...Teď už by nemusel mít přítel žádné hloupé poznámky :D. Navíc župan, i když je velikosti S, zamotám pomalu až na záda :D. Což mě těší, protože si nepřipadám jako cvalík :D.


Máte taky svůj župan na chladné zimní dny nebo jen huňatý svetr? :)
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Župánky a pyžama, to je moje!

    Jinak pěkný blog :-)

    OdpovědětVymazat
  2. boží, žůpánek je často k nezaplacení! a vidíme konečně kousek tvého krásného pokoje :P

    OdpovědětVymazat
  3. ten je super!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. nádhernej župan :) župánek mám tAKY,

    OdpovědětVymazat
  5. Župan sem měla ale nějak jsem k němu nenašla cestu, to ja spíše pižámka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní4/10/12 23:50

      pižámka? Vrať se do základní školy. Píše se pyžámka, když už.

      Vymazat
  6. Župan jsem dycky chtěla ale vždy jsem dostala mrňavý a nakonec ho nepoužívala. Nevím, proč mi všichni kupovali dětskou velikost :D takže jsem o svetrech, ale někdy si na pořádný župan vydělám

    OdpovědětVymazat
  7. Ten musí bejt tak krásnej teplej a měkkej :)

    OdpovědětVymazat
  8. tenhle župan mám u přítele:) původně byl teda jeho, ale já mu zkonfiskovala a zabalím se do něj celá skoro 2x.) nosím ho tam pořád, jeho rodiče už se mi smějí, v ničem jiném mě tam nevidí:) prostě si vezmu horký čaj, župan a ponožky! to je moje hvězdná kombinace,)

    http://wind-in-hair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Je velmi pekny, zaujimave je, ze som jedina v domacnosti, kto svoj nema.. u mna funguje xxl tricko, xxl sveter alebo mikina a teplaky (tie uz nie xxl :D) A hunate farebne ponozky :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám svůj modroučký župánek a je bláhový :)):D

    OdpovědětVymazat
  11. Župan nosím pořád, i v létě :) Doma nenosím nic jiného, jen župan, ani nevím kdy naposledy jsem si ho vzala když jsem šla z vany :D několik let to bude :D

    OdpovědětVymazat
  12. ja župany nejak nemusím, buď som v pyžame, alebo si navlečiem legíny a teplú mikinu...ale moja mama je celkom fanatička čo sa županov a podobných vecí týka :D

    pozývam na parfémovú giveaway:
    http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní4/10/12 14:23

    Ahoj!
    Může mi prosím někdo vysvětlit rozdíl mezi "županem" a "koupacím pláštěm"..? Tento termín (koupací plášť) slyším poprvý :-) Děkuju moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vím, že to zní trochu zvláště.
      Já kdysi říkala župan všemu, co tak vypadalo, ale jednou mě poučila jedna milá paní v obchodě, že župan je to, co hřeje a mylně tak bývá označován i koupací plášť, který se používá po koupaní namísto ručníku, takže je z takového materiálu, aby sál vodu :).

      Vymazat
  14. Jé, do toho by se mi taky chtělo zachumlat :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. miluju župan, mám jeden měkoučký růžovoučký, který mi už delší dobu pěkně slouží:)

    OdpovědětVymazat
  16. mám růžovej župánek a v zimě ho miluju, ačkoliv jinak růžovou nemusím :DDD

    OdpovědětVymazat
  17. Župan nemám, zatím se mi nepodařilo najít "ten pravý"

    OdpovědětVymazat
  18. nádherný měkký a hlavně heboučký župan jsem minulý rok dostala k Vánocům a v zimě bych ho mohla nosit pořád! :)

    OdpovědětVymazat
  19. župan nevedu, dřív jsem vedla a nenosila.)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní4/10/12 17:33

    Heh. Takový župan jsem si pořídila už minulou zimu a nemůžu si ho vynachválit. Mám ho sice v růžovém, takže poznámky od bráchy typu "Ty jedno piďi prasátko" si neodpustí, ale když vyjdu ze sprchy a ještě chci něco dělat na počítači, tak je mi královsky teplo. :D :))

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám taky huňatý župan, do kterého se balím po koupání a v zimě jsem ráda, že ho mám ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkný župan ;),černá je nejhezší!Taky jeden mám ale ted jsme přešla na velký svetr od babičky :D

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Huňatý, měkoučký župánek je na zimu super, krásně zahřeje :)

    Jinak máš moc pěkné stránky, přidávám se ke čtenářům, pokud budeš mít čas, tak koukni na moje

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Oh, ten vypadá tak měkoučce! (vážně si nejsem jistá, jestli v tomhle slově jedno nebo dvě k)
    Já mám ten svůj taky strašně ráda a nedokážu si bez něj představit zbytek roku kromě léta :D

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám krásný,bílý župan.Pěkně huňatý.A taky mám růžový svetr ,v kterém je mi vždy pěkně teplo. ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Love the photos!!!


    P.S. Let us know if you would like to follow each other...
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  28. vypadá krásně. mám takový růžový, ale musím uznat, že v černé nabírá mnohem víc na luxusu :P

    OdpovědětVymazat
  29. Jůů, ten musí být super! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Mám svetr, který jsem dostala od babičky svého přítele, není to módní výstřelek, ale hřeje mě na srdíčku mnohem více... :)

    OdpovědětVymazat
  31. Anonymní7/10/12 16:00

    Jé, tak to si budu muset taky na zimu pořídit. A tuhle značku znám od kamarádky, takže mám jasno.

    OdpovědětVymazat
  32. Ahojky, mohla bys sem dát prosím odkaz přímo na ten župan? Je boží! :) D.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©