neděle

Vichy: NUTRIEXTRA krém na ruce


Rada bych Vám ráda představila jeden z mých nejzamilovanějších krémů. Myslím, že je to takový top z těch všech, které jsem měla šanci za svůj život vyzkoušet, a to do hodnocení počítám hlavně poměr ku kvalitě. Ne že bych vyzkoušela stovku krémů, ale dvacet krémů už jsem na rukách taky určitě vyzkoušela. Tento krém jsem dostala jako dáreček od kamarádky. Hned bych kamarádce zlíbala její ručičky za to, že mi ho vybrala! :)


Při prvním otevření krému zjistíte, že náááádherně voní. Je to taková líbezná parfemace, která bohužel na rukou nevydrží po celý den, ale po namazání Vám alespoň hodinu ruce vonět budou :).
Ale důležitější nežli parfemace je samotná hydratace. Potom, co Vám přestanou nádherně vonět ruce, si uvědomíte, že máte ručičky stále jemňounké jako dětskou prdýlku. :) Jsou opravdu vyhlazené a jemné. Neobvyklé je i to, že tento stav vydrží klidně i celý den a není třeba si ruce krémovat v jednom kuse, jak jsem byla zvyklá u těch levnějších drogistických krémů.  Samozřejmě záleží na tom, jak moc často si myji ruce (při mytí máte mastnější pocit pokožky) a taky na tom, co zrovna dělám. Takže krém používám jednou až dvakrát denně :).

Máte s krémem od Vichy zkušenosti? Jaký je Váš oblíbený krém?

Nedoporučuji natírat, máte-li zpocené ruce. Ideální je si před "krémováním" umýt a vysušit ruce. :) Krém pak déle vydrží.
Krém je z řady Nutriextra, která je určena pro suchou a normální pokožku.

SHRNUTÍ / HODNOCENÍ:
PLUSY:
1) nemastná textura, nelepí
2) určen pro suchou pokožku rukou
3) není třeba používat velké množství krému
4) stačí mi 1 až 2 krémování denně

MÍNUSY:
1) PARFEMACE: krátkodobá (1hodinu)

 CENA: cca 120korun

8/10 (osm bodů z deseti možných)
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. ráda bych vám ráda:D:) stane se:) Jinak vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten si musím určitě pořídit, vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  3. krém mám doma a jsem strašně moc spokojená...jen škoda, že mi po něm ruce nevoní celý den...:-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  4. příjemná cena! :) na zimu si potřebuju pořídit nějaký hutný krém, jsem na mazání závislá :D

    OdpovědětVymazat
  5. Příjemná cena krému a to že je na suché ruce mluví pro to, abych jej zkusila.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle krém je můj nej nej nejoblíbenější, mám ze stejné řady i tělový krém a moc ti ho doporučuju vyzkoušet, pokud jsi s tímhle spokojená a máš i sušší kůži na těle (nebo i na chodidla je výborný). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když zmiňuješ i ta chodidla, tak to abych se po něm poohlédla :).
      Děkuju moc za radu! :)

      Vymazat
  7. Ceady, neznáš nebo nezkoušela jsi od Vichy nějaký krém pro extrémně suché ruce? Mám dojem, že tento by na moje ruce nestačil. Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že s tímto budeš spokojená. :)

      Vymazat
  8. V zimě mám ruce strašně suché, tento krém vypadá už na pohled moc hezky a podle popisu mě jeho koupě velice láká. :)

    OdpovědětVymazat
  9. na podzim a v zimě mám strašně moc suché ruce, pomáhá mi tak akorát nivea, která je opravdu mastná..ale tento krém taky nevypadá špatně ;)

    OdpovědětVymazat
  10. ja mam nejradsi od l ocitane , ale od vichi z tehle rady mam telove mleko a taky ho miluju:)
    krasnou nedeli:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  11. ja mám u krémov na ruky neuveritelnú spotrebu , furt si ich krémujem , takže mi dlho nevydržia :D

    OdpovědětVymazat
  12. ooo Ceady ďakujem Tvojej kamarátke že Ti dala tento krémik a tebe že si naňho spravila recenziu :D bojujem so suchými rukami aj lakťami u som vyskúšala všemožné krémy a stále nepomohli musela som si ruky natrieť aspoň 3-4 krát denne, už dávnejšie som rozmýšľala že skúsim niečo od vichy no po Tvojom odporúčaní to je jasné,zajtra mierim do lekárne a kupujem,díky ešte raz :)

    OdpovědětVymazat
  13. love your header and your amazing red hair! btw the presentation of the produkt is amaziong!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  14. dík za tip, krémy na ruce jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  15. s vichy mám zatím jen dobré zkušenosti, takže věřím, že i tento výrobek je prima :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, tak tenhle krém mám taky a nedám na něj dopustit. Poměr cena ku kvalitě je super. Kdysi jsi tady psala o krému který byl za 500, což je podle mě zbytečnost!

    OdpovědětVymazat
  17. Mě ta cena ani jako minus nepřijde, za tu parádu co nadělá :) Mám ho a jsem s ním moc spokojená, a to jsem ještě koulela očima vsloup, když jsem ho od mamky dostala. No už jsem se jí za to omluvila :D

    OdpovědětVymazat
  18. neskusala si nahodou aj krem na ruky od l´occitane? lebo o nom vsade citam, ze je najlepsi, ale je strasne drahy

    OdpovědětVymazat
  19. Diky za tip :)

    PS: všetkých pozývame na našu prvú giveaway :) konči už o 3 dni..
    www.glamourroses.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj skvělý blog :)
    Koukni prosím sem http://modelskap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Už déle uvažuji, že si krém pořídím, tak děkuji za pozitivní recenzi. :))

    http://thenotebookofmylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. http://whyehmnot.blogspot.cz/2013/01/vichy-nutri-extra.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©