úterý

Odpoledne při chuti


Přítel je strašně kreativní, co se mého blogu týče. Když chci natočit video nebo vyfotit, tak ho musím pomalu nutit a škemrát. Ale najednou, když má přítel chuť na jídlo a chce porovnávat gyros, který prodávají vedle Intersparu a ten, který prodávají u Kauflandu, tak je to najednou kvůli tomu, abych měla článek na blog :D. A tak mě tedy ukecal na to, abychom si koupili a provnali dva gyrosy, namísto slušné domácí večeře, který je ten lepší. A který vyhrál? No samozřejmě, že ten od Kauflandu, který byl o pět korun levnější :D. Asi byl lepší právě proto, že v Kauflandu jsou levnější potraviny a tak tam na gyrosu, co se potravin týče, nešetří :D. 
No nebojte, nebudu Vám tady dělat srovnávací recenzi doplněnou o fotky obou gyrosů. Ne, že bych je neměla. Ale raději Vás toho ušetřím :D.


Máte rádi gyros? :)
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Jak vidím taky přítel radí ohledně toho co máš psát to samé (podobné) jsem psala dnes na svém blogu - www.michelbook.blogspot.com :D

    OdpovědětVymazat
  2. Gyros miluju! Vtipný článek tyjo :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D :D :D celkem mě pobavila ta věta, že si chce koupit dva gyrosy, abys měla článek na blog:D jojo, výmluvy výmluvy :D :D a gyros miluju! mohla bych se jím cpát pořád! :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. U Kaufu jsou i skvělé kebaby v tortile !!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. :Dsuper članek..jeden z mnoha tvych članku

    OdpovědětVymazat
  6. :Dsuper članek..jeden z mnoha tvych članku

    OdpovědětVymazat
  7. Já gyros moc nemusim, ale jednou za čas si ho dám docela ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hh, originální článek :D Gyros jsem upřímně nikdy neměla, ale určitě někdy ochutnám. Třeba ten z kauflandu:D

    OdpovědětVymazat
  9. Já ale chci ty Fotky :D
    Ondra:)

    OdpovědětVymazat
  10. masu příliš neholduju, u nás dělají výborný vegetariánský kebab - pita plná zeleniny (krouhané zelí bílé i červené, cibulka, kukuřice, mrkev, olivy, salátová okurka, rajče) + dresing. i love it:)

    OdpovědětVymazat
  11. Gyros miluji a jsem ráda, že jsem našla blogerku co si dá občas "nezdravé" jídlo :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Miluju!
    A můj přítel je stejný jak ten tvůj, taky ho musim děsně dlouho přemlouvat, než mě milostivě vyfotí :D

    OdpovědětVymazat
  13. mňam vypadá to suprově!
    nemůžu teda říct že mi gyros chutná, jelikož ten co jsem měla na festivalu jsem celý vyhodila a nevypadal tak dobře!:D

    OdpovědětVymazat
  14. hmm ja gyros moc nemusim:))

    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  15. Gyros? Jak kdy ... musí na něj být chuť a nesmí z něj kapat tuk, to je hnus :\

    OdpovědětVymazat
  16. sakra, gyros. já miluju gyros :D můžu ho pořád, od rána do večera. bohužel, takového štěstí se mi moc nedopřává :D když potřebuju rychlý fast food, vyhraje vždy mekáč, protože je levný a je všude. ale asi začnu jíst toto i místo normální večeře :D

    OdpovědětVymazat
  17. áno mám a veľmi :)
    pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Gyros miluju! Hned bych si dala uváááá

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  19. ale to náhodou není špatnej nápad ;-) každého občas přepadne hlad, jsou to dobré tipy :-)) a gyros ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Tenhle článek mě opravdu pobavil. :DD Zbožňuju gyros. <3

    OdpovědětVymazat
  21. Kebab mám nejradši u nás na Kladně :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ach, kebab, zbožňuju:)) jinak skvělej článek, přítel měl náhodou fajn nápad:D porovnejte ještě něco, je to zábavný:D

    OdpovědětVymazat
  23. Joo gyros je dobrej, ale víc mi jede kebab! Ten miluju :)) u Intersparu jsem ho neměla, ale u Kauflandu jooo a mají ho tam super ... každopádně nejraději si ho dávám na Dlouhé v Istanbul Kebab (nebo jak se to tam přesně jmenuje:D) s česnekovou omačkou ... mmmmmm yummy :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Miluju gyros, ale spíš s nudlema, mňam <3

    OdpovědětVymazat
  25. mňam....uplně sem na něj dostala chuť! heeej:D

    OdpovědětVymazat
  26. Gyros nebo kebab, oba miluju :) Na Kladně jich máme hned několik, ale všechny mám spojené s alkoholem :D Protože to jsou jediná místa, která mají otevřeno i během noci. To, které má otevřeno nejdéle, nazýváme "hladové okénko" ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©