pondělí

OUTFIT: Doufám v lepší zítřky


Když jsem doma je mi hej. Když přijedu na víkend domů, tak se nezřízeně cpu, jako bych se snažila vybudovat si zásoby na měsíce dopředu. Což se mi za poslední tři týdny směle podařilo. Dokonce uvažuji nad tím, jestli nejsem na něco alergická, protože mi o víkendu takhle natekl obličej jako křečkovi :D. Jenže jsem toho snědla tolik, že nemám šanci přijít na to, čím to asi tak bude. No řekněme, že s největší pravděpodobností tím, že jsem to dopracovala až na označení "kyselina" :D. Protože jak řekl přítel, co přede mnou neschová, to mu sním. Jako naposled zbytek Toffifee a k tomu půllitru mléka :D. Umřu na obezitu :D. A nebo dříve na to, že mi exploduje žaludek :D. Ale říkám STOP. Sice tady zrovna v devět večer pojídám buchtu od maminky, ale jakmile ji dojím, tak se dám na zdravé jedení, slibuji :D. Jen jestli mi to vydrží alespoň den.


Věřili byste tomu, že ono to přecpávání škodí partnerskému životu? Vždy když se přejím, mám pocit, že vypadám jako normální prase. A tak nemám chuť, aby mě přítel objímal. :D Takže už jen kvůli tomu, že miluju tulení si budu muset tohle přejídání pěkně rychle odpustit.

P.S.:
Pamatujete si, jak jsem se na svém facebooku zmiňovala o LUSH rtěnkách, které se po měsíci používání rozbily tak, že uvnitř lahvičky zůstal štěteček? Pokud ano, tak jsem Vás chtěla informovat o tom, že jsem nakonec zašla do LUSHe se 2 rtěnkami, které mi i bez účtenky vyměnili. :) Až jsem se divila.


Takovýhle xicht mám pořád :D. Takže bacha na mě, abyste se mě nááááhodou v metru nelekli :D.
Jinak zjišťuji, že kromě toho, že mám slepičí mozek a řeším své prohřešky, tak jsem si uvědomila, že už budu úplně blbá, protože mám doma 5kabátů na podzim/zimu a nosím stále jen tento černý :D.


coat - H&M
tights - Timea
creepers (shoes) - RedRaven
bag - taška k Nikonu
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. ta růžová rtěnka je moc hezká.A outfit ti sluší!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vínová je rozhodně lepší! Taky jsem si je měla jít vyměnit :( A jinak outfit ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. To zírám, že reklamace fungují takhle pěkně. To LUSHáky šlechtí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Čím dál víc mám ráda ty tvé fotky z obchodů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty rtěnky vypadají dobře, ani jsem nevěděla že Lush má rtěnky... :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je taková ta otázka, zda raději nejoblíbenější čokoládu nebo pěkný sex... jestli bereš to první, tak je něco fakt špatně :P ale chápu tě jinak.. a hlavně už začíná mrznout a prostě jsou větší sklony se přejídat... víš co, kupuj si hodně ovoce, pak by to přejídání měly nahradit vitamíny a možná už ty sklony nebudou tak silné :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty rtenky maj krasnou barvu!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  8. já se cpu nejen doma, ale i během školy :D nutně to chce nějaký trénink, milan se nebezpečně zvětšuje..
    super rtěnky!

    OdpovědětVymazat
  9. Velmi pekne fotky, tie vlasy takto vyzeraju skvele :)

    OdpovědětVymazat
  10. já se snažím teď s jídlem mírnit. ale nejde mi to :D

    OdpovědětVymazat
  11. ty tvoje vlásky! kabátek ti sekne:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten lush by mě teda velmi mile překvapil :).

    OdpovědětVymazat
  13. alespon v něčem se mi tedy ten lush začíná pozdávat :D

    OdpovědětVymazat
  14. Bude to teď hrůza,
    věčně doma,
    lednice v blízkém dosahu : /

    OdpovědětVymazat
  15. kabáteeek! mám ho taky,je nejlepší:) ale tobě sluší víc;)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to jsou prodavačky fakt hodné. A ten černý kabát se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  17. o tom Lushi mě to celkem překvapilo :) a taky sním co můžu :D

    OdpovědětVymazat
  18. diety jsou naprd a lidi co nejedi nechápu :D
    jinak taky mám vždycky 1-2 oblíbené bundy! :)

    OdpovědětVymazat
  19. My naštěstí nebyli už dva týdny pořádně nakoupit, tak se nemám čím cpát, ale jinak bych se s tebou ztotožnovala naprosto :D

    OdpovědětVymazat
  20. Na té souvislosti mezi jídlem a příjemností v partnerským vztahu vážně něco bude :) už aby skončilo to období "schovávání zásob na zimu".

    OdpovědětVymazat
  21. tak hlavně, že to vyměnili (no ono ještě aby ne, jestli je to takovej "šmejd") - ta vínová je moc pěkná,ale balení mi opravdu nepřijde praktické - mám prostě nejradši ty klasické rtěnky :)
    theoriginofpridecz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi tak :D
      Já jsem taky pro klasické rtěnky.

      Vymazat
  22. tz jo Ceady uplne mi mluvis z duse o tom jidle... Kdyz jsem v Praze tak moc nejim a kdyz prijedu domu, tak vyzeru uplne vsechno a nemuzu cely vikend prestat! Je to fakt hrozna bezmoc :D Musim priznat ze kvuli tomu uz ani moc domu nejezdim, protoze to proste nechci zazivat. A taky presne ten pocit, ze jsem strasna koule a kdyby na me mel nekdo sahnout, tak radeji umru, ani se mi pak nikam mezi lidi nechce chodit...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©