pátek

OUTFIT: I Found Myself


Po dlouhé době se cítím šťastná. Našla jsem rovnováhu.
Nevím, co víc k tomu říct. Prostě a jednoduše mám ze života dobrý pocit. :)
Neříkám, že by se mi dařilo úplně všechno. Ale vážím si jakéhokoliv úspěchu namísto toho, abych se jako kdysi zaměřovala na to, co se mi nedařilo. Mám radost, že se po celý den usmívám od ucha k uchu a že se mi vytváří v devatenácti vrásky od smíchu :D. Ani už se nestydím za své zuby, kterých se všichni lekají. Prostě a jednoduše se cítím za poslední dva měsíce vyrovnanější než kdy jindy a jsem smířená s tím jaká jsem. Ne krásná, ale taky ne tuctová.  Navíc konečně dělám to, co mě baví, studuji to, co mě baví a bloguji, protože mě to baví. A je to snad poprvé, co se za své stránky nestydím. I když věřím, že se najde řada lidí, která řekne, že je to ostuda.
Teď se tady nechci chválit. Jen bych se ráda k těmto větám, jednou až mě zase přepadnou ty mé chmury, vrátila a uvědomila si, že je lepší být pozitivně naladěná, protože se potom žije mnohem snadněji :). 


shirt - H&M
coat - Oasap
tights - Timea
creepers - RedRaven
handbag - Kabelkový Slon
SHARE THIS POST

43 komentářů:

  1. LOve the edgy look ! Super lovely picturesxx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I think the same, she is so pretty

      Vymazat
  2. To je snad nejkrásnější článek ze všech. Moc ti to štěstí přeju!

    Není to focené před tvojí školou? Mám školu kousek odtamtud a vždy když tudy jdou, dávám pozor, jestli tě třeba nezahlédnu.. :))

    Měj se krásně.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  3. A jestli jsem ten komentar poslala dvakrat, tak ho prosim zverejni jen jednou :D prvni jsem psala z mobilu a byla jsem z toho takova nesva, tak jsem sla na pocitac...(a tenhle taky nezverejnuj! :D dekuju :-*)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeej, aka si pekna tuto... Som rada, ze si stastna a blog je skvely, mas vela pravidelnych citatelov... je pekne byt stastny :)

    OdpovědětVymazat
  5. perfektní fotky!Moc se mi líbí i ten kabát :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek EVI :)upřímně jsem moc ráda, že se takto cítíš. A snad ještě dlouho budeš. Na druhé fotce jsi kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásnou zrz a pěknou rtěnku. :)
    Když je člověk pozitivně naladěný, tak jde pak všechno snáz. :)

    OdpovědětVymazat
  8. tohle štěstí ti strašně sluší! Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je přístup!! :)
    Krásná jsi a tvoje zuby se mi líbí, protože mám podobný jako ty a taky se za ně nestydím - byla by nuda, kdyby měli všichni americký úsměvy... :))

    OdpovědětVymazat
  10. To je dobře :) taky jsem měla poslední dobou takový pocit. Je to to asi hlavně tím, že jsem začala chodit do školy do Olomouce, což jsou 4 hodiny cesty. Takže domů to mám hodně daleko, ale poznala jsem tam nový lidi. Chodím na fakultu kam jsem chtěla :) a je to takový, že co si uděláš, to máš. Domů se za přítelem vracím ve středu, nebo ve čtvrtek a víc si vážíme toho, že jsme spolu :)

    Takže ti to moc přeju :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je jedine dobre! opravdu to jde vsechno snazeji, kdyz se clovek usmiva na svet i kdyz neni vsechno podle jeho predstav :) a kdyz na me nekdo kouka, ze se usmivam jen tak, rikaj si: co ji je, asi bere drogy. a to me bavi, lidi okolo neresi kdyz se nekdo mraci, to je klasika, ale kdyz se usmiva. to resi PROC :D mej krasnej den!

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsi chtěla napsat?

      Vymazat
  14. to je slovo chlapa!!
    ty Tvoje vlasy mě nepřestanou udivovat.. vždycky bych nejradši skočila do drogerky a přebarvila se na zrz! :DD

    OdpovědětVymazat
  15. Máme radost, že máš radost :) a Tvoje radost mě také naplnila radostí :) Takže jsme všichni rádi :) Máš bomba blog!

    OdpovědětVymazat
  16. Krásně napsané. A líbí se mi moc barva toho kabátku.

    OdpovědětVymazat
  17. To je moc hezky napsany :) Taky bych se tak chtěla mít, ale škola mi to nedovolí :/

    OdpovědětVymazat
  18. To je radost číst takovýhle text :)

    OdpovědětVymazat
  19. To je krásný číst takový článek :)
    Já se za blog trochu stydím, bojím se až ho najde někdo koho znám, jaká bude jeho reakce? Budou si myslet že sem blázen že si bloguju a natáčím videa? Ale jinak to dělám moc ráda a baví mě to :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to jsem ráda. :) Já se mám taky tak nějak lépe:) Jsem více flegmatická, prospívá mi to a je to fajn :D
    Tvůj blog mám moc ráda, máš být na co pyšná! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ceadiin blog miluji

      Vymazat
  21. To je perfektní, moc ti to přeju.. já jsem právě v období opačném - hledám sama sebe :) ale jsem za to ráda, protože vím co přijde potom.. a pak ten pocit, co právě ted prožíváš...! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nemáš se za co stydět Ceady.. :) Jsi krásná, výjimečná a sympatická.. a nekoukej na to, že se někomu tvůj blog nelíbí..furt tu máš přes 1800 lidí, kteří hltají každý tvůj článek :)
    A jen tak dál, vrásky od smíchu jsou nejlepší! :D :)

    OdpovědětVymazat
  23. líbí sem ijak jsi to napsala :) krásné fotky !

    OdpovědětVymazat
  24. miluju tvoje pozitivní myšlení, ať ti dlouho vydrží!

    OdpovědětVymazat
  25. Khaky s tvou barvou vlasů vypadá užasně !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to myslím. Máš krásnou kaštánkovou.

      Vymazat
  26. som rada, že si šťastná :))) nech ťa to neopustí a tvoj blog mám rada od tvojich začiatkoch :)))pekný outfit

    OdpovědětVymazat
  27. krásně napsaný. To ti přeju a ať to trvá pořád tenhle pocit. Přesně proto, jak píšeš a jaká jseš tě mám ráda. Mám ráda, že jses tak upřímná a říkáš prostě pravdu a na nic si nehraješ.

    OdpovědětVymazat
  28. Pro mě jsi prostě jedna z nejhezčích holek, co jsem kdy viděla a to nepřeháním. A moc ti to štěstí přeji, doufám, že při tobě bude stát co nejdéle, nejlépe navždy. :) S pozitivním přístupem jde všechno lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  29. To jsme rádi, doufám, že ten pocit budeš mít co nejdéle... :)
    Přeji Ti krásný víkend... :)

    OdpovědětVymazat
  30. Mít super náladu je vždy dobrá věc - i když v některých situacích je to velmi složité.

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  32. Píšeš, jak vypadáš šťastně, ale vypadáš přesně opačně.. Co ty kruhy pod očima? Tolik kosmetických recenzí, ale výsledný vzhled 0 bodů. Škoda... Používáš tyto produkty i během dne? Mám takový pocit, že uděláš recenzi a zahodíš výrobek do kouta koupelny. A ty vlasy - škoda, že je taky někdy neukážeš v původním stavu, pěkně kudrnaté jaké jsou. Tento look vypadá jako kdyby si zmokla a zapomněla si s sebou hřeben. Přirozenost nade vše, ale někdy to škodí - což je tvůj případ.

    OdpovědětVymazat
  33. Já jsem ráda, že je ti dobře ;) Jenom ty boty... Ty jsou fakt hrozné. Nezlob se...

    OdpovědětVymazat
  34. Nice pictures! I love the colourway of your hair and the coat!

    OdpovědětVymazat
  35. U are so pretty

    OdpovědětVymazat
  36. Nádherná, ten kabátek chci taky!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©