neděle

OUTFIT: Nezdravé návyky


Čím jsem posedlá? Jsem posedlá džusy. Piju nejrůznější druhy a věřím, že týdně to bude opravdu hooodně litrů. Raději to nebudu počítat. Ale je to nejsnazší způsob, jak se rychle nasytit, když mám hlad a nebo proto, že je mi mezi lidmi blbé se cpát. Navíc stále lepší, než kdybych pila energy drinky :D.


tshirt - Lindex, coat - H&M, tights - Tezenis /?/ , creepers - RedRaven

Na čem ujíždíte Vy?
SHARE THIS POST

56 komentářů:

  1. tak to už mě naštěstí přešlo :) zvykla jsem si pít jen vodu a džusu se raději obloukem vyhýbám, protože vím, že bych si na něm jinak utvořila závislost.

    OdpovědětVymazat
  2. jéé,to jsme dvě:).a máš nádherné punčochy!!!

    OdpovědětVymazat
  3. puntíkatý nohy! nejlepší silonky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ve třídě kluka, kterej každej den o přestávku vypije půl-litrovýho Monstra :D praseee
    Jinak ty punčošky jsou skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já zažila i takového, co vypil během dne tři a k tomu snědl na posezení celou velkou čokoládu a bagetu k tomu :D

      Vymazat
  5. ty puncochy jsou super!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. Podle toho jaký džus si koupíš, myslím si že ty co maj v intersparu primu s dužinou vymačkané (ale bohužel si připlatíš) nemusí být takové zlo :) ale je jasné že všude jsou k tomu přidané cukry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě většinou kupuji s dužninou a nakonec si je ředím.
      Tenhle jsem koupila na popud přítele a až doma jsme zjistili, že je 40% :D

      Vymazat
  7. Džusy jsou nezdravé? :D to bych zrovna neřekla, a já jsem neschopná jíst na veřejnosti, ani rohlík :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No pokud si je neděláš doma...tak ano, jsou nezdravé :).

      Vymazat
    2. nie su nezdrave. len nemaju tolko vitaminov ako tie doma robene/cerstvo vytlacene. a maju vela kalorii. vzdy je vsak lepsie pit dzusy - 100% samozrejme, nie limonady, ktore sa tvaria ze su dzus ako pit sladke bublinkove napoje

      Vymazat
  8. ty máš ale veeelkej džus, kočko! :D
    mě díkybohu vůbec není trapné se cpát, i když někdy už to fakt na přednáškách přeháním.. přinést si na každou hodinu nový pytel z mekáče, nevím no :D. moje bříško a peněženka mě nenávidí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No o mekáči mi ani nemluv a utrácení peněz už vůbec ne. Přišla jsem na to, že si musím nechávat peníze doma v kasičce a mít v peněžence jen kreditku, abych náhodou všechno neprojedla :D.

      Vymazat
  9. skvělý fotky moc se povedly!!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se líbí :).

      Vymazat
  10. proč si radši nedáš ovoce, když se chceš zasytit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem to v článku, že raději si doma naliju do lahve džus, než abych se před lidmi cpala. :)

      Vymazat
  11. džus je nádherný doplněk ke tvému outfitu:D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou i horší návyky : (
    Sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  13. Moc Ti to sluší.. a ten džus bych si hned dala, škoda, že žádný doma nemám :(

    OdpovědětVymazat
  14. Taky miluji nejrůznější džusy,ale štve mě to jejich neustálé zdražování a snižování kvality. Moc se mi líbí tot tričko Lindex.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No o té ceně mi ani nemluv a o kvalitě už vůbec ne :D.
      Asi si budu muset zainvestovat to odšťavňovače a dělat si vlastní.

      Vymazat
  15. http://farm9.staticflickr.com/8048/8105856082_d6da3814e0_b.jpg nejlepší fotka! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. ten džús vyzerá chutneeee..:)

    PS: všetkých pozývame na našu prvú giveaway, budeme veľmi radi keď sa zapojite :)

    http://glamourroses.blogspot.sk/2012/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. milý článok ja som posadnutá zeleným čajom nestea:)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak já se zas vyžívám ve vínu (miluju bílé nebo růžové víno,ale všeho s mírou,alkholik snad ze mě nikdy nebude :D)To je asi jediná neřest,když jsem přemýšlela o jídle,tak maximálně čína a krevety :) toť vše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdybych měla sepsat článek o mých jídelních neřestech, tak to bude pekelně dlouhý článek :D. Jinak milujeme to samé :).

      Vymazat
  19. Jsem na tom stejně! :D Taky miluju džusy..:)

    OdpovědětVymazat
  20. Já zase piju litry coly/kofoly. Energeťáky nemusím, kafe taky neholduji a někde tu energii holt načerpat musím :). Takže závislost na džusech je ještě fajn.

    http://2-b-beautiful.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Tiež som kedysi bola závislá na džúsoch ... ale pak keď si uvedomíš že to má asi tak milión E-čiek a konzervantou ... tak to zas nieje výhra ...
    Teraz som skorej na čaje hlavne keď ide zima a pak som závislá na kafe ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono mě to zase přejde. Jednu dobu jsem milovala pečené musli a jedla ho v kuse až ho teď nemohu ani vidět :D. Takže věřím, že do měsíce se přepiji natolik džusy, že se jich ráda vzdám.

      Vymazat
  22. no tím jsi nejsem jistá, je to plný cukru :-) ale taky piju a taky miluji :D rozhodně lepší, než třeba coca cola a kysela trihydrogen fosforečná :-D

    OdpovědětVymazat
  23. taktiez som dzusovy maniak. v poslednej dobe mi zachutili cerstvo vytlacene dzusy.

    OdpovědětVymazat
  24. ty punčochy jsou skvělé :)) já nejvíc miluju pomerančový džus :D :)

    OdpovědětVymazat
  25. Na Kézrovi samozřejmě :DD Ale ne! Konec srandy. Tady v Praze jsem se naučila jíst tuny vaflí s nutelou, takže to tvoje džusy jsou ještě OK :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tom ujíždím taky! :)
      A o nutele a vaflích mi nemluv, na tom jsem ujížděla v září :D.

      Vymazat
  26. já ujíždím na čokoládovém sójovém mléku ale i na tom klasickém! ;))) a jablkách, kterých mam několik kusů (rozhodně ne jen 2:D) denně ;)

    OdpovědětVymazat
  27. já teda preferuju zdravý životní styl, tak piju jen vodu (kafe nepočítám :D ) .. ale když už jednou za čas si něco dám, tak je to prostě kinder čokoládička... :D (jen upozorňuji, že obzvláště neředěné džusy jsou škodlivé :D ) ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Poctivě je ředím. Povedlo se mi totiž jednou dost si naleptat horní patro z pomerančových džusů, když jsem je ještě kdysi neředila a o žaludečních potížích nemluvě :D. :)

      Vymazat
    2. No páání :D . to bych je pak teda taky ředila... :D :)

      Vymazat
  28. Taky teď na džusech... hlavně protože se mi nelíbí výběr ovoce a já bych hrozně ráda jedla pomeranče ale ty v obchodech nic moc, tak si to vynahrazuji 100% džusy no :) a je pravda, že hlad zahání, i chutě na nějaké méně zdravé sladké.
    A pak ještě pistáciová čokoláda orion :-X když já miluji pistáciovou příchuť a čokoládu a prostě dohromady a je to oooobrovská čokolada ... uplně se stydím :D

    OdpovědětVymazat
  29. Džusy mám taky ráda, ale jen pomerančové. A černej čaj, to je moje vášeň největší! No a co bych mohla mít opravdu denně je pizza Casa di Mama - Hawai za 70 kč. Lepší než v pizzerii.

    OdpovědětVymazat
  30. Já jednoznačně na Coca Cole Zero.

    OdpovědětVymazat
  31. Priznavam se, ze dzusy jsem si v posledni dobe take az nezdrave oblibila. Ted jsme byli na nakupu a manzel zase nadaval, kolik jich do kosiku cpu a ze to snad vazne neni potreba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Koukám, že jsi můj člověk :D. Přesně něco podobného jsem teď zažila s přítelem na nákupu.

      Vymazat
  32. Já džusy tolik nepiju, spíš čaje a to hlavně bylinkové.
    Sluší ti to, tričko a punčochy jsou super. Jen creepers nejsou můj styl, já bych k tomu vzala botky na podpatku. Ale sto lidí sto chutí. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Já ujíždím na mrkvovým džusu. A bojím se, že zežloutnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mrkvový taky zbožňuji! :) Aspoň bych chytla pořádnou barvu a nemusela bych už poslouchat od všech anonymů, že vypadám jako smrtka.

      Vymazat
  34. Džusy bych mohla pít také pořád, ale ve městě si většinou koupím jenom malou plechovku, abych se s tím nemusela tahat nebo hned nemusela letět na záchod :D. Sama si nejčastěji a nejraději kupuji sladkosti a pytlíčky brambůrek a musím s tím začít něco dělat :D.

    OdpovědětVymazat
  35. ňuňu, ty tvoje obličeje :D Já ujíždím na zeleným čaji. Denně jsem schopna vypít i litr. :D :)

    OdpovědětVymazat
  36. Lepší mi to v zásadě nepřijde. Musíš si koupit kvalitní džus a ne to, co je dobarvený a dochucený. Ale pokud přistoupím na to, že si koupíš skutečně dobrý džus, tak je samozřejmě optimální ho naředit. Protože jsou v tom cukry, v ovoci samozřejmě cukr je a není ho tam tak málo... Ví ten, kdo se někdy snažil zhubnout nebo ten, kdo chová nějaké zvíře typu králík, že kus jablka je pro něj jako pro dítě bonbón btw. A taky jsou v tom kyselé složky, které škodí sklovině. Což je v podstatě obdobný jako ty energeťáky, taky je to kyselé, taky to škodí zubům a taky je v tom cukr (cukr a kofein je celý mechanismus toho povzbuzujícího účinku). Principiálně je to to samý, zrádnost může být v množství. Dát si denně džus s tím, jak prospívám svému zdraví a energeťák si dát jednou za půl roku, protože už se čtrnáct dní v kuse učím na jednu zkoušku a už fakt nemůžu, tak samozřejmě ten džus škodí daleko víc...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©