pátek

OUTFIT: šmoula v černém :)


Mám z nových creepersek ohromnou radost. A tak jsem slíbila kamarádce, že ji poslechnu a k úplně černému outfitu si vezmu barevné ponožky. Sice mi radila žluté, ale nakonec vyhrály tyhle modré šmoulí :D.
Jinak ve škole je toho čím dál více, a tak vůbec nestíhám...Stále lítám sem tam a když už jsem doma, tak se mi nechce fotit kosmetiku, psát články ještě mimo ty školní, natož abych šla točit video, když jsou spolubydlící doma. Ale možná se do nějakého videa o víkendu pustím :). Ale spíše půjde zase o produkt v akci, než že bych Vám něco vykládala. :) Přece jen nejsem dobrý řečník.
Ještě že už je tady pátek, konečně se uvidím s přítelem a snad si i odpočinu :). Jen abych se netěšila moc a ve výsledku byla zklamaná. Což se mi poslední dobou stává opravdu často.
P.S.: Včera jsem byla se spolubydlícími a jejich příteli v Sasazu a byla to pecka. Tancovali jsme až do půl třetí do rána! A tancovala bych i dál, jak mě to bavilo. :D Po dlouhé době, co jsem se cítila tak skvěle. Dokonce mi i chlapi kupovali drinky :). 
   

 tshirt - Lindex, trousers - H&M, socks - NewYorker, creepers - RedRaven, handbag - Kabelkový Slon
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. :D mě čeká párty víkend, tak se třeba někde uvidíme ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si užívám přes týden :D. O víkendy jezdím domů jako hodná holka :D

      Vymazat
    2. :) tak to je dobře :D hodná dcerko !! no já nakonec nikam nejdu, protože jsem nemocná.

      Vymazat
  2. ještě aby takové sexy zrzce nikdo nekoupil drink ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aww,máš naozaj skvelú farbu vlasov. Outfit je pekný a tie farebné ponožky,haha.

    OdpovědětVymazat
  4. Na prvej fotke si naozaj krásna :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně takové jsem měla zamluvené, ale nakonec to vyhrály lakované černé oxfordky ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. +POZVÁNKA NA GA - http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    Třeba budeš mít chuť se zapojit ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit,černá je prostě černá a moc ti sluší ;)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jen si užívej :)
    Na fotkách ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi ti to tu pristane :)A tie topánky vyzerajú ako z filmu "Šakalí léta", kde mal také Martin Dejdar. Ja som mala podobne topánky asi v 7.triede (v 96-tom roku)na základnej škole.Boli celé krémové,plátené a dosť ma drali na päte :)Doniesla mi ich sestra z Nemecka.

    OdpovědětVymazat
  10. Ani mi nemluv jak je toho ve škole hodně... mám pocit, že zápočtový test z biologie je mojí noční můrou a zároveň programem na sobotní den, který jsem si myslela, že budu trávit v klidu a pohodě, ovšem to jsem si myslet ani neměla... miluji když někdo oznámí, že za týden píšeme zápočtový test, který se měl psát až na konci prosince, ale prosím, když má někdo takový systém...
    A k těm drinkům... jak to děláš, mě nikdy žádný kluk, zádný drink nekoupil... dobře je to tím, že nepiju, ale na kofolu bych se klidně pozvat nechala... :D
    Krásný víkend Ti přeji... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Markét, taky budu mít super víkend :D. Přijela jsem domů a mamča hned začala, že jí snad pomůžu, když už jsem doma a to mám napsat na tři témata slohovky, které nejsou zrovna krátké. Nemluvě o tom, že v pondělí píšu další dílčí test na Zpravodajství.

      Tak držím palce, ať vše zvládneš a máš minimálně 75% :).
      Jinak k těm drinkům. Záleží na tom, v jakém jsi baru. A když už Tě nikdo neosloví, tak je ideální zeptat se dotyčného vedle, jestli by nezakřičel název tvého pití, že nemáš silný hlas :D. A to máš pak drink jistý, pokud to není gay nebo nemá-li vedle sebe dotyčný přítelkyni :D.

      Vymazat
    2. Jo, víkendy s maminkou, to známe! :-) jinak se mi moc líbí ta tvoje taška! zajímavá!

      Vymazat
  11. Jeej, ty si úplne zlatá. :) Tie tvoje vlasy ti závidím! :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©