pátek

Řasenka určená jen na spodní řasy


Značka Clinique přišla se zajímavým nápadem. A to s vytvořením mini řasenky, která bude sloužit pouze k barvení řas na dolním víčku. Navíc vytvořili hnědý odstín, aby vyhovoval i světlejším typům jako jsem já.
Jenže nápad není všechno. Sice je to zajímavý myšlenka, vytvořit takovouto mascaru, ale ještě by to chtělo vymyslet provedení.

Jsem z této řasenky opravdu zklamaná. Čekala jsem od ní mnohem více. Kartáček je malý, což je super, ale štětinky má dost daleko od sebe. A tak se mi zdá, že řasy slepuje. Sice se dostanete až ke kořínkům, ale to bude asi tak všechno. Bohužel. Takže tuhle mini řasenku používám jen, když si všimnu toho, že mi u horních řas prosvítají zrzavé kořínky. V tomhle vidím využití já. :(


Prostě a jednoduše...Můj závěr zní takto: S tímto produktem nejsem spokojená, možná je to tím, že jsem si od toho slibovala mnohem více.  Mám pocit, že s klasickou řasenkou se mi nanáší barva na spodní řasy lépe. Takže bych do této řasenky nikdy neinvestovala takovouto částku, když bych si za tu samou cenu mohla koupit jednu kvalitní řasenku, kterou využiji jak na spodní, tak dolní řasy.

SHRNUTÍ / HODNOCENÍ:
PLUSY
1) hezký obal
2) zajímavá myšlenka

MÍNUSY
1) (podle mě) špatné provedení kartáčku, který "nerozčeše" řasy
2) při více vrstvách máte slepené řasy
3) vysoká cena

CENA: 410korun

 2/10 (dva body z deseti možných)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Produkt jsem dostala ke zrecenzování. Nerada bych, abyste si mysleli, že produkty, které dostávám musím vychválit. Snažím se psát za každých okolností objektivně.
Zároveň bych chtěla poděkovat za přízeň, protože nebýt Vás, tak bych tento produkt nemohla zrecenzovat. Děkuji

SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. No, to fakt nevypadá nic moc :( (oproti tomu, jaké řasy máš s hypnose star) taky jsem si asi před měsícem koupila lancome řasenku a jsem fakt hodně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja si spodni rasy radsi nelicim vubec:))

    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. já používám jen jednu řasenku na dolní i horní řasy a stačí mi to :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nevím, připadá mi, že s touhle řasenkou bych se musela piplat tak dvě hodiny, abych dosáhla takových řas jako s klasickou. :D Ale třeba se najde někdo, komu bude vyhovovat. ;)
    www.madame-perfect.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Super vychytávka, ale máš pravdu je vidět že slepuje, tak snad to ještě nějak vyšperkujou :D

    OdpovědětVymazat
  6. já teda nevím, ale příjde mi to jako naprostá zbytečnost a vyhozené peníze, nemám problém si nalíčit spodní řasy s normální řasenkou..

    OdpovědětVymazat
  7. Podle mě zhýčkanost, jak píše Klof nade mnou, zbytečně vyhozené peníze. Snad si dokážeme poradit s klasickou řasenkou, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ani já bych asi nedávala peníze za další řasenku, kterou budu využívat jen pro spodní řasy, stačí že mám doma jednu... :D a když potřebuji, mamka má řasenku, kde jsou jemnější štětinky, tak si spodní řasy namaluji mamčinou řasenkou. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty vypadáš hrozně roztomile:).

    OdpovědětVymazat
  10. Nápad tedy dobrý, já osobně bych něco takového potřebovala, protože moje řasenka, kterou používá běžně se moc s dolními řasy nekamarádí, ale asi to tedy moc nevyšlo. škoda no :/

    OdpovědětVymazat
  11. Já spodní řasy nějak moc neřeším. Myšlenka je to pěkná, ale 410kč bych za to nedala. :)
    P.S.: Videa jsou dobrá, ale byla bych ráda, kdyby jsi přidávala jména písniček pod každé video do popisku v YT. Myslím, že mluvím za více čtenářek. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tahle řasenka není vůbec pro mě:/

    OdpovědětVymazat
  13. Taky nemám problém s líčením spodních řas normální řasenkou:)tuhle bych určitě nevyužila

    OdpovědětVymazat
  14. jo, tahle recenze by mohla u anonymů projít (obecně neuznávají nic pozitivního :D)!
    je škoda, že jsi z ní zklamaná, protože nápad je to fakt dobrý, škoda že špatně provedený :) já osobně si nedokážu normálně namalovat spodní řasy, vždycky si to pod nima musím umáznout vatovou tyčinkou..

    OdpovědětVymazat
  15. Teda nevím jestli zajímavý nápad, přijde mi to nepraktické a nanejvýš zbytečné.
    Super recenze pro někoho kdo nad ní uvažoval : )

    OdpovědětVymazat
  16. jak říkáš, dobrá myšenka, ale výsledek nic moc:/ mně se dobře dělá s řasenkou na spodních řasách a když ťupnu jinak, špilkou do uší očistím a je to:D

    OdpovědětVymazat
  17. Co nevymyslí. :) Určitě bych si ji nepořídila už proto, že jsem děsněj spořílek místa v kosmetický taštičce. Aneb co nejméně věcí a hodně místa.

    OdpovědětVymazat
  18. koukám, že tu máme další věc do soutěže Zbytečnost roku :) nedivím se, že nejsi moc odvázaná, kartáček vypadá fakt na prd :/

    OdpovědětVymazat
  19. Aj ako nápad je to zlé. Neviem si predstaviť, že si za úto cenu kúpim špirálu, ktorú použijem aj tak len na spodné riasy. Niesom až taká krivá, že sa normálnou špirálou netrafím.

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Tak nic takového by mě stejně nenapadlo si pořídit :).

    OdpovědětVymazat
  21. O něčem takovém jsem slyšela poprvé :)).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. predpokladám, že clinique s týmto výrobkom veľa vody v kozmetickom svete nenamútia :D

    OdpovědětVymazat
  23. Řasenka na spodní řasy mi přijde jako hooodně velkej rozmar. A zbytečnost.

    OdpovědětVymazat
  24. Zajímavá myšlenka, ale pro mě absolutní zbytečnost! Asi bych si to za ty peníze fakt nepořídila, nelíbí se mi, co to s řasami udělalo...
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©