středa

RECENZE: bb cream Erborian


V posledním půlroce se s bb creamy doslova roztrhl pytel. A není divu. Sama můžu říct, že co mám zkušenosti s BB krémy, nemám chuť vracet se ke klasickým makeupům, protože BB cream nevytváří žádné šupinky a navíc dobře kryje. Na pleti nemám žádné velké nedokonalosti, ale nějaké ty pupínky se čas od času najdou a na ty mi bb cream stačí.
 Jediný bb cream, který mě tolik neoslnil byl právě ten od Garnier, který podle mě nesplňoval to co měl. Ten první byl moc mastný, ten druhý už byl lepší a pro mastnou pleť vhodnější. Ale přesto to nebylo ono.
Poté jsem měla možnost vyzkoušet BB cream od Clinique, který byl úžasný. Kryl moc hezky. A tak když mi došel, váhala jsem, jestli zase zainvestovat do toho samého nebo jestli právě kvůli recenzím nevyzkouším zase něco nového. Takže blog vyhrál a zvolila jsem tento bb cream, který jsem objevila v Marionnaud.
Musím říct, že s tímto bb creamem jsem nevýslovně spokojená. Není příliš mastný, a tak bude vyhovovat všem, kteří mají problémy s mastnou pletí a tvorbou akné.
Pokud jste bledule jako já, tak máte vyhráno, protože nejsvětlejší odstín mi sedí a vypadá na pleti přirozeně. A to poslední, co by Vás mohlo zajímat, je to, že kryje velice hezky! Řekla bych až nadprůměrně. :)  Takže doporučuji vyhodit makeupy do koše nebo uložit na horší časy a jít si konečně koupit pořádný BB cream! :)
CENA bb krému: 839korun


A co vy, máte svůj oblíbený bb cream?
SHARE THIS POST

40 komentářů:

  1. Na videu to vypadá, že kryje vážně dobře! Můj oblíbenec je Intense classic balm od Skin79, ten kryje takřka 100% a vypadá na pleti fakt přirozeně, má skvělý odstín pro bledulky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to hoooodně dobře : ) juch.. ale ta cena :( Hold, za kvalitu si člověk bude muset trochu připlatit.

    OdpovědětVymazat
  3. Juuj, dobry, len zas ta cena, och...ja mam od Bobbi Brown, je skvely, ale nedostat ho ako darcek, tak ho asi nekupim.. ale tak radsej zainvestujem ako kupovat od Garnier, ktory mi nesedi :/
    A mas nakazlivy usmev :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych už konečně ráda nějaký zkusila, ale je jich tolik že si nedokážu vybrat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na videu to vypadá velice slibně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to úžasně.. Jen by mě vydrželo jak dlouho vydrží za ty prachy. :D

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  7. Mám oblíbený :). J od značky Luview a je fakt skvělý.

    OdpovědětVymazat
  8. udělala jsem si kafe, že se podívám na video, ale je tak na rychlé presso :D Moc fajn, video recenze forever. Už jsem na ten krém slyšela chválu, ale taky nevím, jestli jsem ochotna za něj dát tolik, na druhou stranu, když si spočítám cenu makeupu, korektoru a krému na obličej, tak je to tak na stejno :-D
    Jinak jsem se chtěla zeptat, kde seženu tu houbičku na makeup, o které jsi psala v minulém článku? Normálně v drogerii jsem jí nikde nesehnala :-( a už jsem na ní celá natěšená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, paní ze Surface makeup tvrdila, že tahle houbička je k dostání pouze u nich (Belgická 14, Praha 2).
      Jinak se dá sehnat na ebay, ne úplně totožná, ale dost podobná.

      Vymazat
    2. zkusím ten jejich obchod, děkuju, ale nechápu proč takovou super věc neprodávají už úplně běžně :-/

      Vymazat
    3. podobnou houbičku mají teď v novém katalogu Oriflame;)

      Vymazat
  9. ja som BB odolná (alebo BB nerozhodná?)... už to ani nesledujem tak je ich veľa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to taky nestíhám sledovat. Ale tak aspoň si každý může vybrat, co mu vyhovuje :).

      Vymazat
  10. Já používám BB krém od Garnier a jsem sposkojená,mam ten pro svetlou a maskou plet. Make-up už jsem nepoužila ani napamatuji :) a nedávno jsem si koupila další balení BB krému. Jedno balení mi vydrželo asi dva a pul mesice,takze za tech 149,- a tedy posledni jsem zakoupila za 109,- se to určite vyplatí... Hlavne se mi na nem líbí to,že ráno jsem velmi rychle nalíčená, nanášení je velmi rychlé,což se mi opravdu líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  11. BB krémy mám nejradši!:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní3/10/12 14:47

    Tahle recenze mě potěšila ani nevíš jak moc! :-) Tenhle bb krém jsem měla v plánu vyzkoušet, protože levné rádoby bb zkoušet nechci a nikde jsem na něj nenašla recenzi, děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní3/10/12 15:07

    Můžu se zeptat jak hodnotíš výdrž a má nějaké SPF? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrží mi na pleti celý den, tedy od rána do odpoledne určitě :).
      Jinak spf je 25 :).

      Vymazat
    2. Anonymní3/10/12 17:19

      Děkuju za odpověď. :-) A je ho 30ml?

      Vymazat
    3. Koukám, že nepíšu podstatné informace. Pro příště se polepším.
      BB cream má 45ml

      Vymazat
    4. Anonymní3/10/12 20:22

      45ml? Tak to je super, děkuju. :-)

      Vymazat
  14. Anonymní3/10/12 15:21

    To si tedy zas koupím za 450 make-up od revlonu a bude..

    OdpovědětVymazat
  15. já mám BB cream od Maybelline,tuším za 180 kč,a můžu říct že je opravdu super:)
    tento taky vypadá dost dobře:)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá dobře, dneska jsem si koupila nový od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám nejraději asijské BB. To jsou skutečně BB krémy! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bella úplně s tebou souhlasím. Asijské bb creamy jsou jedničky. Dnes jsem BB cream Erborian zkoušela v Marionnaud a prodavčka mi říkala, že je také asijský :-), kryje opravdu dobře ;-)

      Vymazat
  18. Vypadá moc dobře! Já jsem trochu pozadu a zatím jsem žádný BB cream nezkoušela, ale chystám se!:-D A moc se mi líbí, že si k tomu natočila video:) Můžu se zeptat, co pod tím hraje za písničku?:)

    OdpovědětVymazat
  19. Taky teď sháním nějaký BB který mi bude pasovat :) Souhlasím, že je to mnohem lepší než make-up ;) Akorát, že já mám suchou a citlivou pleť. Snad najdu taky favorita :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ten vypadá skvěle, mrknu na něj!:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Nějakej levnější by nebyl? :-D Hrozně moc bych chtěla vyzkoušet BB, ale tolik peněz do něj dát nemůžu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni ty levnější bohužel nemají takové vlastnosti jaké by BB cream měl mít :(.

      Vymazat
    2. souhlasím s Ceady, má svatou pravdu. Zkoušela jsem vzoreček BB cream od Dermacolu 8v1...aneb hrůza v tubě!!! Hodně lehká, krémová, na mě trochu mastnější konzistence. Mám odstín light a je na mě celkem dost oranžový. Nevím, jak na takovou hrůzu může někdo dělat reklamu. Těmto "pravý" BB krémům se vyhnu, jak jen to půjde! Odvážlivci mohou zakoupit v drogerii DM za akční cenu 199 Kč.

      Vymazat
  22. Nevypadá špatně:) Ale ta cena..:D

    OdpovědětVymazat
  23. BB Cream mám ráda od Maybelline, ty dražší si bohužel nemůžu dovolit a tenhle je na drogerkový dobrý.

    justbeyourselfbypetra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. ten rozdíl jde opravdu znát, ale ta cena! brrr :D

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá dobře, ale ta cena je brutální...to mi za to nestojí:D

    OdpovědětVymazat
  26. Super je od oriflame podkladový krém. Pleť sjednotí, ale moc nekryje. Nadruhou stranu co na něj dám, tak nějakou dobu vydrží. :) Tenhle určitě vypadá skvěle, jen je trochu drahší. Který levnější jsou také slušné?

    OdpovědětVymazat
  27. Link kde by som ho mohla zohnat?u nas som ho nikde nenasla:-( dakujeem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní2/3/13 15:34

      Zakoupit v Marrionaudu

      Vymazat
    2. Anonymní31/7/13 15:28

      http://eshop.marionnaud.cz/erborian-bb-creme-au-ginseng-light-45-ml-5-v-1-tonovaci-krem/d-2076/

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©