sobota

RECENZE: Douglas odlakovací ubrousky


Dnes bych Vám chtěla představit pro mě inovaci v odlakování. Jedná se o odlakovací ubrousky z DOUGLAS, které jsem si pořizovala na dovolenou z toho důvodu, že se mi nechtělo tahat velké balení odlakovače, které není zrovna nejlehčí a při srovnání s těmito ubrousky jsou klasický odlakovač a vatové tamponky neskladné. Takže jsem většinou na dovolenou jezdila bez nalakovaných nehtů.

Při rozbalení zjistíte, že vypadají stejně jako odličovací ubrousky na pleť.  Co se parfemace týče, tak je poměrně silná, žádný aceton, jen vůně volená Douglas, která se mi zase až tak nelíbí. Ale pokud se Vám bude parfemace zamlouvat, tak je tady pozitivum v tom, že Vám budou po zbytek dne vonět ruce :). A protože není parfemace taková jakou bych si přála, dám o dva body nižší hodnocení. Jinak jsou tyhle ubrousky vážně super.

A abych nezapomněla, jeden ubrousek hravě vystačí na obě ruce i na nehty na nohou :).


MOJE HODNOCENÍ: osm bodů z deseti možných. 
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. A jak to funguje? Odlakovává to dobře? :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni,to je super nápad!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o tom slyším poprvé ale je to super nápad na to, jak moct jezdit na dovolenou s nalakovanými nehty :-)

    OdpovědětVymazat
  4. schválně kolik tyhle stojí? :) kupuju si ty samé v Rossmannu za 29Kč (10ks), tak jestli jsou tyhle levnější, začnu si pro ně taky chodit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda praktické věci a protože se mi nechce na kolej vozit odlakovač, neměla jsem už přes měsíc nalakované nehty, takže si myslím, že toto je opravdu dobrý TIP... :)

    OdpovědětVymazat
  6. taky slyším poprvé, skvělá věc!

    OdpovědětVymazat
  7. To je něco pro mě. Poslední dobou si beztak stěžuju, že už mě nebaví neustále namáčení tamponku do odlakovače. :D Díky za tip, v pátek vyrazím do Douglas a poohlídnu se po nich. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kocourek si chtěl asi taky odlakovat drápky :D

    Dělá je i ISANA z Rossmana, ale nemám zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám je a jsem s nimi HODNĚ nespokojená. Po odlakování (a neumytí rukou) se min.15 minut lepím ke všemu. Samotné odlakování taky není nejlehčí, je potřeba tlačit.
    Zůstávám u tekutých odlakovačů a vatových tamponů =)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám odlakovací ubrousky od Isany z Rossmanna a ty jsou taky fajn... taky vystačí na obě ruce a hlavně stojí pár kaček :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©