čtvrtek

RECENZE: HYPNOSE STAR řasenka od LANCOME


Kdo by nestál o to mít dokonalý pohled, mít ty nejdelší a nejvýraznější řasy? Myslím, že odpověď zná každá z nás. Všechny chceme okouzlit protějšek, a tak stále pátráme po té pravé řasence a jakmile vyzkoušíme jednu značku (jeden typ), koupíme si zase jinou, protože co kdybychom našly mnohem lepší řasenku, která vyčaruje onen smyslný pohled, po kterém toužíme.

A díky tomu, že jsem navázala spolupráci s Lancome, Vám tady mohu zrecenzovat jejich novou řasenku HYPNOSE STAR, která mě oslovila už samotným vzhledem. :) Miluji černou a k tomu ty stříbrné třpytky. Prostě mohu dát plusové body už za samotný obal, který je doslova kouzelný.
Ale dobře vím, že obal není vše. Nejdůležitější je výsledný efekt řas.


KARTÁČEK není zase až tak obvyklý. Naleznete zde plochou část, kterou má sloužit k nanesení barvy a druhou částí se štětinkami řasy rozčešete. Na fotce jsem se snažila zachytit jak tu plochou část, tak naopak tu štětinkami :).


NANÁŠENÍ: Ani bych neřekla, že by tou plošší částí bylo možné nanést větší nános barvy. Zdá se mi, že i když se snažíte o první krok, tak stejně nanášíte barvu i těmi delšími štětinkami. Takže zase až takovou zajímavost v jednotlivých krocích nanášení jsem neviděla. Ale onou zajímavostí, které jsem si všimla je to, že u jiných řasenek musím dávat mnohem více vrstev, zatímco u této mi stačí 2-3nánosy. Což je u mě neobvyklé. Mám totiž světlé, jemné a nepříliš dlouhé řasy, a tak se to snažím dohnat pořádnými nánosy řasenky, což nakonec způsobí slepení. Ale u této řasenky není třeba milion nánosů a slepených řas se také nedočkáte :). Dokonce když jsem se snažila dát nánosů opravdu hodně (mnohem více než 3), tak řasy stále nebyly slepené.

Takže pokud váháte, zdali se vyplatí investovat do dražší řasenky, tak není třeba, protože já jsem s touto opravdu moc spokojená. :)
SHRNUTÍ / HODNOCENÍ:
PLUSY
1) stačí dva nánosy
2) neslepuje řasy
3) zajímavý obal

MÍNUSY
1) Možná "ztráta", protože Vám ji bude chtít vzít Vaše kamarádka :D
2) vyšší cena

CENA: 690korun
10/10 (deset bodů z deseti možných)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Produkt jsem dostala ke zrecenzování. Nerada bych, abyste si mysleli, že produkty, které dostávám musím vychválit. Snažím se psát za každých okolností objektivně.
Zároveň bych chtěla poděkovat za přízeň, protože nebýt Vás, tak bych tento produkt nedostala. Děkuji
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. wau, dělá fakt skvělý řasy! nicméně je fakt, že si vždycky raději koupím levnější (třeba astor) a nanesu milion vrstev :DD každopádně ten obal a účinky za hřích stojí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla Lancome Hypnose Drama a docela mě zklamala. Za ty prachy jsem čekala jinej zázrak. Víš, která řasenka je nejlepší pro mě? Miss Sporty Studio Lash Instant Volume - růžovej obal, cena asi 70 Kč. Strčila Lancome do kapsy, opravdu.

    OdpovědětVymazat
  3. tuto řasenku si přeji už několik měsíců,vypadá vážně kvalitně :-)
    http://fashionorlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten obal je vážně krásnej ;) a dělá krásný řasy, ale mě by bylo děsně líto těch peněz :(

    OdpovědětVymazat
  5. you have amazing hair. I'm so jealous. I think red-haired girls are so pretty~

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta řasenka je úžasná.
    Moc se mi líbí výsledek i zpracování článku. Jen tak dál. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ceady, to je hezká řasenka. Asi si ji budu přát pod stromeček. Snad mi ji Ježíšek nadělí.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, ta řasenka je dobrá, mám jí taky. Sice jsem první týden trošku bojovala s tím kartáčkem, ale už jsem si zvykla.
    A ten obal...skvělý a na umělém osvětlení jsou ty třpytky fialové :)

    OdpovědětVymazat
  9. řasy máš podle mě nemáš nijak krásný, žádnej zázrak.

    OdpovědětVymazat
  10. Nějak jsem zjistila jednu věc,že i řasenka za pár korun je kolikrát lepší než ta drahá,ale spíš záleží jestli s ní člověk umí správně zacházet,taky jaké má řasy a podle toho vybrat správný tvar kartáčku,takže klidně používám řasenku za 60kč a jsem nadmíru spokojená (možná protože řasy mám na rozdávání a jsou hodně husté a dlouhé)fuj to znělo samochválou,ale fakt mi stačí obyč,řasenka,pak už asi koukám na to jestli opravdu dělá řasy pekelně černé :D

    OdpovědětVymazat
  11. jo a Ceady máš zajímavou barvu očí, moc se mi líbí vícebarevné oči než aby byli jednobarevné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem teď na jednom kurzu slyšela, že je jedno jakou řasenku máš, že záleží jen na kartáčku. Takže věřím, že použiju-li tento kartáček k levné řasence, tak vykouzlím ten samý výsledek.
      A moc děkuju! :)

      Vymazat
  12. Dělá krásné řasy, ale to už mi přijde na řasenku moc, protože řasy mám i bez řasenky dlouhé a husté, ale ten obal je kouzelný.

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem měla řasenku od LANCOME jednou, byla fajn, ale mě strašně rychle vyschla... :( Ale dnes bych si jí za tu cenu již nekoupila... jsem zatím spokojená s řasenkou od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  14. je super, ale...no nevím, znám lepší za přístupnější cenu:)

    OdpovědětVymazat
  15. ten obal!! a i výsledek vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  16. Také se mi moc líbí obal, ale řasenka je zrovna něco, do čeho bych ani neinvestovala ani si to nekoupila někde na tržnici :).

    OdpovědětVymazat
  17. Tahle řasenka není nic pro mě, mě naopak docela slepovala a nepřišlo mě, že by za ty peníze dělala něco výjmečného, zatím jsem nejvíce spokojená s Volume million lashes od Loreal :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vážně ? 10 z 10 ?
    Já se na nic dívala v Rakousku i na verzi od BETTY B. a ty kartáčky na mě působily hrozivým dojmem.

    Ale tak každému vyhovuje něco jiného..
    .. a obal je perfektní doplněk kosmetické taštičky : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně. A zkoušela jsi je v Rakousku?

      Vymazat
  19. wow, dělá super řasy, jde vidět, že se vůbec neslepujou a vypadá to přirozeně, ale ta cena, ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  20. Už jsem o ní slyšela a je teda asi fakt tak úžasná, ale já si vytačim i s tou co mám. :)

    OdpovědětVymazat
  21. vyzera dobre, aj ked sa mi nezda, zeby robila lepsiu sluzbu ako hocijaka z drogerie

    OdpovědětVymazat
  22. Já nechci být zlá, ale ta řasenka ti podle mě ty řasy jen obarvila na černo. Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že řasenky jsou hodně o pocitech, na facebooku mám fotku svých řas neobarvených a s řasenkou a rozdíl je opravdu znatelný.

      Vymazat
  23. 690 bych za řasenku fakt nedala,znám i levnější a jsou super.Ale pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  24. řasenka podle mě není vůbec dobrá, měla jsem pár od Lancome, ale spokojená jsem nebyla. Ted používám Dior New Look, která je výborná. Můžu jenom doporučit. Má na první pohled sice malý kartáček, ale díky tomu zachytí každou řasu a řasy jsou celý den pěkně nalíčené.

    OdpovědětVymazat
  25. já jsem momentálně spokojená s řasenkou lash architect 4d od L´oreal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také používám tu řasenku od Loreal a je skvělá ! :)

      Vymazat
  26. řasenku mám pouze ve vzorečku ale i tak je podle mě příšerná! řasy slepí úplně brutálním způsobem už první vrstva a vypadá to jako ... no prostě příšerně! obal se mi taky líbí, ale tím to pro mě u téhle řasenky začíná a končí... ani si nemůžu vzpomenout, kdy naposledy jsem měla takhle hroznou řasenku. na One by One a Lash Architect 4D nemá ani omylem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se nedá soudit podle vzorkových řasenek, protože ty většinou neodpovídaly realitě.
      Ale třeba One by One je podle mě nic moc řasenka!

      Vymazat
    2. já vím že vzorečky často klamou, ale dělá mi ty řasy tak hrozný, že sem o plné verzi neuvažovala ani vteřinu. ale co milion lidí, to milion chutí, takže ti vůbec neberu, že ti vyhovuje. mě zase vyhovuje One by One a tobě ne. proto konec konců píšeme blogy, aby jsme každá řekly jak nám daná věc vyhovuje ;-)

      Vymazat
    3. Na základě toho se snažím dávat fotky nebo videa při nanášení řasenky, protože každá máme jiná kritéria. Mám třeba za poslední dobu nejoblíbenější od MAC a kamarádka by ji hned vyhodila, protože jí přijde, že slepuje řasy. :D
      A tak si říkám, že podle řas si udělá každý obrázek.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©