pátek

RECENZE: Nové laky od Maybelline - Colorama


Dnes bych Vám chtěla představit novou kolekci laků od Maybelline COLORAMA, která mě upoutala svými jednoduchými a přitom stylovými obaly a všemožnými barvičkami.
Řada obsahuje celkem 32 odstínů. Takže na výběr je opravdu pěkná škála barev. Sice ne taková jako v zahraničí, ale na české poměry, už je to pořádný výběr. Kromě Rossmanna a DMka budou laky k dostání pouze v polovičním množství, tedy 16ti laků. A to ještě za nějakou dobu. Takže teď doporučuji náběh do jedné z těchto drogérií.

Nejenom, že je tahle řada zajímavá, protože si každý najde své oblíbené odstíny, ale také proto, že laky mají jinou konzistenci, řidší než tomu bývá u laků, se kterými mám zkušenost. O to více mě překvapilo to, že vydrží i 4dny. Což se mi snad nikdy s laky nepovedlo. A tak mohu říct, že pro mě nemají konkurenci. Zvláště proto, že cena jednoho laku je pouhých 60korun.


Ráda bych Vám ukázala odstíny, které mi padly do oka jako první. :) Zlatá a bordó u mě vedou! :)


Který odstín je Vaším favoritem?
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. Taky jeden mám takový ten baby pink. Viděla si výběr v zahraničí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak klasicky máme zase menší výběr, ale množství 32 laků je pro mě už dost na to, abych si lámala hlavu, který lak si vyberu :).

      Vymazat
    2. Tohle je výběr klasických odstínu který najdeš u většiny laků, takže pro mě to moc lámání není. Asi to bude tím že mám laků jak n******. :D Ale v zahraničí mají opravdu úžasné barvičky, nebo ty co jsem na netu zahlédla:)

      Vymazat
    3. Tak každý jsme jiný. Já si normálně vystačím i s jemně růžovou a červenou :D.

      Vymazat
    4. Mě taky třeba přijde, že z většiny značek jsou na výběr podobné barvy a pak když hledám něco speciálního, tak to málo kdy najdu :(

      Vymazat
  2. Tu 16 jsem koupila kámošce k svátku, tak snad se jí bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16ka je podle mě top odstín :). Takže určitě bude spokojená :).

      Vymazat
  3. Dobre vediet ze taka skvela vydrz to hned dneska idem na lov :) dakujem ceady

    OdpovědětVymazat
  4. Jak dlouho TVRDNE lak? Zkoušela jsi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy nestopovala jsem to, ale řekla bych, že celkem rychle :). Není to přímo rychleschnoucí, ale pokud chceš, aby Ti vydržel týden, tak takových 8minut nic nedělat, ať máš pořádnou jistotu.
      Manikérky často u laků radí dokonce 15minut.

      Vymazat
    2. Já z vlastní zkušenosti vím, že 1 vrstva těch 15minut, ale s každou další vrstvou se to hodně prodlužuje :(

      Vymazat
  5. cosmetic paradise!!!:)))
    follwoing you back darling, followers 1801.
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  6. Teda vůbec bych neřekla, že se mi ta zlatá bude tak líbit! Fakt nádherná barvička, musím jí do drogérky pořádně omrknout:-)

    OdpovědětVymazat
  7. ten zlatý je fakt božský, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta bordó barvička je skvělá! :) Bude někdy nějaká recenze na laky na vlasy? To bych uvítala :)))



    http://thenotebookofmylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč ne? :) Nakoupím si různé značky, ať mám s čím porovnávat :).

      Vymazat
  9. Ten zlatý je fakt krásný, ten se mi na zimu bude hodit :D Akorát si budu muset ještě nakoupit zlaté prstýnky, aby se mi to netlouklo :D

    OdpovědětVymazat
  10. mojim favoritom je rozhodne ten tretí,žltý :) Ja mám asi tri doma od Maybelline ešte tie minulé balenia a sú celkom fajn,ale vydržia asi dva,tri dni

    OdpovědětVymazat
  11. ten modrý je naozaj skvelý :) Ten si poriadim ak ho zoženiem aj na Slovensku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Laky vypadají moc dobře, výběr je taky skvělí. Jen mít ty nehty na které to dát! Bohužel já mám nehty úplně na nic...

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj
    Já jsem přímo ujetá na modrou, takže můj favorit je jasný ;)
    Jsem moc ráda, že něco takového děláš. A doufám, že budeš pokračovat. Máš moc hezké stránky a našla jsem zde mnoho inspirace.
    M.

    OdpovědětVymazat
  14. jsem pro rudou klasiku, barvy na nehtech se mi jinak vůbec nelíbí, sama nosím jen francii, někdy akorát se třpytivou linkou nebo kamínkem :) ale ta rudá, pro tu stojí si zajít! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Také se mi moc líbí zlatá a bordó, navíc mi přijde, že se k sobě tyhle dvě barvičky skvěle hodí :).

    OdpovědětVymazat
  16. ten bordó odstín laku je úžasnej asi si ho taky pořídím,na to že na zlatou moc nejsem,tak vypadá taky dobře

    OdpovědětVymazat
  17. kouknu se na ně, proč ne:)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní5/10/12 14:51

    Tyhle laky jsou moje nejoblíbenější, nejvíc na nich miluju vysoký lesk a že opravdu stačí jen 1 vrstva!

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní5/10/12 16:21

    Haha, zrovna dneska jsem na ten bordó koukala v DMku a řikala si, že by stál za hřích. A teď narazim na svym oblíbenym blogu na recenzi týkající se právě jeho - no není to osud?! :D

    OdpovědětVymazat
  20. tak ty jsou super, skvělej desg.)

    OdpovědětVymazat
  21. mě se tak nelíbí ten jejich nový design, achjo :( nějak nemám ráda změny! :D odstíny jsou ale moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  22. No, rudá a zlatá jsou fakt top! U nás se už myslím taky objevily, nechápu to, většinou to je se zpozděním, v Kroměříži :D

    OdpovědětVymazat
  23. Líbí se mi ten žlutý... :) Mám v poslední době nějak hodně spadeno na žlutou :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní6/10/12 08:55

    Ten design se mi moc líbí:) ale opět nevidím svou oblíbenou barvu:/ nemůžu sehnat mentolovou a dále bych chtěla světle hnědou, ale tu tam vidím, takže prosím.. Nevíte kde bych sehnala mentolový lak na nehty? :) moc děkuju, Johana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od Loreal. Recenzi jsem psala asi před dvěma týdny, takže buď koukneš do historie blogu nebo vpravo klikneš na značku Loreal :).

      Vymazat
    2. Anonymní6/10/12 15:02

      Moc děkuju, uplně jsem na ně zapomněla :)

      Vymazat
  25. Anonymní6/10/12 12:45

    koupila sem si ten bílý lak... naprosto mi nevyhovuje. Je hrozně řídký. Ani po 3 vrstvách neni poznat, že mám bílý lak na nehtech. Nekoupim si jiné barvy od této značky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ne na můj popud. Protože o řídkosti jsem psala. Já mám zkušenosti jen s těmito čtyřmi barvičkami a stačila mi jedna, maximálně dvě vrstvy a nevýslovná spokojenost. Lepší laky jsem neobjevila. Ale každý máme jiný názor.

      Vymazat
  26. laky od maybelline jsou me nejoblíbenější:-) z předešlé minicoloramy mám všechny odstíny a výdrž je opravdu skvělá. právě je mám čtvrtý den a lak se ani nehne takže za mě top!:-) lakaji mě ty zemité odstíny hnědé, diky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  27. pro mě je top 54, zrovna jsem o ní psala :D :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Miluju tu modrou, mám ji ještě jako MiniColoramu :)

    OdpovědětVymazat
  29. ten červený a zlatý jsem si hned musela koupit! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©