pondělí

RECENZE: Pantene Aqua Light

 
Vlasy, věčné téma, které neomrzí.
 Jak dobře víte, trápí mě sušší vlasy díky tomu, že mám vlasy vlnité. Vlasy tedy nosívám kudrnaté jen právě v den po umytí. Jinak si je ustavičně žehlím, protože neudělám-li to tak, druhý den mívám na hlavě chemlon a když už použiji nějaké sérum, tak stejně do pár hodin mám svrchní vlasy vysušené a udělá se mi na hlavě svatozář. Ale díky Pantene, které jsem dostala v září na zrecenzování, můžu mít vlasy nevyžehlené i několik dní, protože po použití celé této řady mám vlasy krásně jemné a voňavé. Dokonce mi po prvním umytí kamarádka stále sahala do vlasů a chválila, jak je mám zase krásně zářivé, jemňounké a dokonalé :).
Takže trápí-li Vás to, že máte příliš suché a kudrnaté vlasy a chcete je mít krásně jemné, určitě do této řady zainvestujte. Nebudete litovat. :) 
 

POZNÁMKY NA ZÁVĚR:
1) Je to jeden z mála šampónů, který dodržel sliby... Tedy nezatěžoval, ale vyživoval.
2) Je zejména určen pro ty, které trápí jemné a zplihlé vlasy,  protože má dodat vlasům objem. O to více mě udivilo, že mým suchým vlasům naprosto vyhovoval. (foto výše je po umytí.)
3) Cena jednoho produktu se pohybuje okolo 80korun, maska stojí 130korun :).
4) Po této řadě Vám budou nááádherně vonět vlasy!


Máte s Pantene zkušenosti? :)
SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. Nevypadají špatně, ale mě trošku odrazuje aqua light, vždy tam potřebuji vidět, cashmere, milk, honey, apod. Ale funguje jak píšeš, tak tomu budu věřit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě to působí opačně - pokud se na obalu píše, že šampon obsahuje něco, co obsahovat nemůže - například právě kašmír, nekupuji ho.

      Vymazat
    2. Nebudu dělat chytrou, ale teď jsem se na internetu přesvědčila, že šampóny mohou obsahovat složku Cashmere GW, což jsou rozštěpené proteiny kašmírové vlny. Ve mě to evokuje pocit hebkosti, takže mě to vždy zláká. V přídavných složkách šampónů a veškeré jiné kosmetiky se ale vůbec nevyznám, takže to je asi všechno, co k tomu můžu říct :)

      Vymazat
  2. No musim rict,ze ja jsem na nej take slysela jen samou chvalu :) a uz delsi dobu po nem pokukuji,tak ho asi vyzkousim! :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky používám pantene a taky je vidět,že jsou vlasy hezky hladké a né vysušené,takže taky doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ten sprej, ten teda za mě všechny palce dolů!

    OdpovědětVymazat
  5. tohle mi moc jako recenze nepříjde. Spíš taková odfláknutá, rychle napsaná řed školou. promin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se moc omlouvám.

      Vymazat
    2. No tak tady máme dalšího fajn anonyma. Mě to teda připadá jako férová recenze, kdy autorka shrnula všechno ci jí šampon dal. Subjektivní to je, k věci to je.. z čehož mi vyplývá že jde o recenzi. Ceady, vůbec se neomlouvej.

      Vymazat
  6. Ceady co ty furt děláš na tom plácku u toho kostela ? :D mám asi 50 metrů odtamtud školu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no tam kde seš focená, už je to poněkolikáté fotka z tohoto místa :D !

      Vymazat
    2. Je to fotka ze zářijového outfitu :). A focena jsem tam byla pouze jednou :)-

      Vymazat
    3. Tak to se pak omlouvám.. :) jsem myslela že tam třeba býváš častěji :)

      Vymazat
    4. Ále, vůbec se neomlouvej :). Je to nedaleko Palladia, takže věřím, že tam bud ještě fotit :)

      Vymazat
  7. taky jsem je pouzivala docela dlouhou dobu a nejlepsi byla hlavne ta nadherna vune!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Pantene mám všeobecně ráda a tuhle řadu jsem chtěla vyzkoušet, proto děkuji za recenzi.
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. nemám sice vlnité vlasy, ale suché ažaž a hebké taky nejsou, takže tuhle řasu určitě zkusím, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  10. používám zrovna šampon od Doliva, ale že bych byla nějak nadšená, asi už si vlasy zvykly, tak třeba změnu!

    OdpovědětVymazat
  11. Tento produkt, se mi dívky Tvé recenzi velmi líbí... asi budu o tuto řadu psát na Vánoční přání, protože vypadá pěkně a když splňuje svůj účel, tak si myslím, že není debat... :) Navíc když má krásnou vůni, tak to ocením nejen já, ale i můj přítel.. :)
    www.mein-leben-in-tschechien.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Není tahle řada míněná spíš na mastnější vlasy? Já mám taky vlnité vlasy a šampony bez silikonů vůbec nemůžu, mám po nich vlasy jako slámu a šíleně rozlítané... :(

    OdpovědětVymazat
  13. Tuhle řadu miluju, zatím mám jen kondicioner a šampon, tak doufám, že se to brzy změní :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem zkoušela jejich zelenou masku a ta teda nic moc, tuto masku jsem měla ve vzorku a i když jsem jí jenom dvakrát použila byla moc fajn a opravdu nezatěžovala. Bohužel na Pantene výrobky mám alergii, takže můžu jenom jednou za čas něco použít :(.

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám úplně rovné vlasy, takže pro mě by asi nebyl nejvhodnější. :) Ale pěkná recenze a tobě to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to moc dobře. Já mám naprosto děsný vlasy - jemný, ale zároveň hrubý páč se mi cuchaj a nakonec se mi ještě mastí..
    Bych se picla. :D

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  17. já těmhle drogerkovým šamponum moc nevěřim, ale hrozně moc mi voní všechny šampony od pantene ♥

    OdpovědětVymazat
  18. šampony jsou skvělé, taky je používám, ale proč se nepřiznáš, že jsi je dostala k zrecezování? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Anonymní, přečti si tento (http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/10/diary-random.html) článek, pak budeš mít jasno, s kým spolupracuji. V článku jsem přeci nepsala, že bych si je koupila.

      Vymazat
    2. to sice ne, ale bývá bloggerskou slušností uvést, že se jedná o spoluprácí získaný výrobek, ne odkazovat na nějaký článek kde se to objeví v jedné větičce. nedivím se Lili, že tě nemá ráda a za tohle po tobě jde, u ní by ses měla inspirovat jak to chodí s odkazováním na dárce. připadá mi to dost nevděčné a neseriózní vůči čtenářům.

      Vymazat
    3. A jsi si vážně jistý, že jsi četl tento článek? Protože kdyby ano, tak část "dostala ke zrecenzování" je alespoň pro mě dost jasná.
      Hold nejsem Lili a nepíšu to až na konec článku.
      Příště prosím čti a poté suď. Přeju Ti pěkný den.
      Ceady

      Vymazat
  19. nedávno som si akurát kúpila tiež tento šampon aj s balzamom hlavne kvôli tomu že som dúfala že nebudem mať vlasy zplihlé ako mi to slubujú z reklamy a dostal si ma aj vôňou.. no týždňovom používaní mi ostalo uchvátenie iba z vône :( neviem už čo s vlasmi robiť..tiež ich mám dosť suché no ajtak už hneď navečer v deň umytia mám vlasy zplihlé a na druhý večer aj mastné.. k objemu sa neviem dopracovať nijakými prípravkami a žiaľ ani týmto šamponom, čo je škoda,lebo vonia fakt super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě vlasy zplihlé nemívám, takže ani po tomto šamponu se mi nijak nezhoršily.
      Na objem se super šampon od LUSH. Psala jsem na něj recenzi, tak se když tak podívej do rubriky LUSHe v pravém panelu :)

      Vymazat
  20. Já s ním zkušenost mám.
    A to takovou, že mi ho sestra, vyučená kadeřnice, vyhodila, když ho uviděla a nadala mi, at už mně to v životě nenapadne kupovat, že prý to obsahuje cosi, myslím nějáký silikon, nebo tak něco, a že to ze začátku bude dobré, ale po delším čase to prý hrozně zničí vlasy.
    No, věřím jí, tak i když jsem s tím byla prozatím po pár použitích spokojená, tak jsem ho vyhodila.

    OdpovědětVymazat
  21. No, mně ho sestra kadeřnice se zděšením vyhodila do koše, že prý obsahuje něco silikonového(myslím, už je to dávno), co po čase zničí kvalitu vlasů. No, věřím jí.

    OdpovědětVymazat
  22. Já ho používala, nejdřív byl úplně super na moje jemný vlasy, ale časem mi je šíleně přesušil, teď se mi elektrizují:/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©