pondělí

RECENZE: RYOR levandulová řada


Tato řada s levandulí značky RYOR mě velice mile překvapila. Obzvláště se mi zalíbily obaly produktů, které mě oslovily na první pohled :). Pro mě jedny z mála poutavých Ryor produktů. Vůně je krásně levandulová, přírodní, žádná chemická parfemace. A co se účinnosti produktů týče, tak vše splňují na jedničku. No co si budeme povídat... Prostě a jednoduše sprchový gel myje a tělové mléko hydratuje. Nejsou to žádné zázračné produkty, které by slibovaly, že po umytí sprchovým gelem budete o jeden odstín světlejší nebo že byste po krému měli pokožku během prvního natření bez vrásek. :) Přesto se tady najde nějaká vlastnost, díky které bych Vám tuto řadu doporučila.

TĚLOVÉ MLÉKO má řídkou konzistenci. Přeci jen je to mléko a ne krém, který bývá tužší. Mléko se  hezky roztírá a velice rychle se vsákne do pokožky. Velké plus tohoto mléka je to, že nezanechává na pokožce mastný film, přestože se jedná o polomastné mléko. Přesto je kůže po nanesení jemnější.
Navíc je úžasné, že další den krásně voníte po levandulích :).
TIP: Sice opožděně, ale v létě bylo super dát jej do lednice. Poté jsem krém používala po opalování, aby mi zklidnil spálenou pokožku. :)  CENA: 98korun
Obsahuje:
Makadamový a olivový olej, vitamín E a levandulovou silici.

SPRCHOVÝ GEL je také řídkého charakteru. Voní stejně hezky jako mléko. Gel je průhledný, díky tomu, že neobsahuje mýdlo. Přestože jsem se na příbalovém letáčku dočetla o tom, že je pěnivý, tak pění opravdu jemně. Velké plus vidím v tom, že je vhodný pro intimní hygienu, protože nijak nedráždí pokožku. :) CENA: 80korun

Dávám 9 bodů z 10 možných :)


MÁTE ZKUŠENOSTI S LEVANDULOVOU KOSMETIKOU?
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Zbožňuju levandule!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Touhle dvojkou obdarovávám maminku pravidelně. Miluje levandule a už ani nepoužívá jiný sprcháč, než tento od ryoru :) Nádherně voní :)

    OdpovědětVymazat
  3. po tom se musí krásně spát :)) já miluju levandulové olejíčky před spaním :) jinak mám plyšáka do mikrovlnky, který když se nahřeje, tak i voní a to je něco do sychravých dní! :D

    OdpovědětVymazat
  4. krásna levanduľová vôňa? tak to ma teší, lebo vždy keď je niečo "levanduľové" to smrdí po všeličom, len nevonia ako má...asi si zaobstarám:)

    CHANEL GIVEAWAY http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. lenvadulu milujem! prednedávnom som mala levandulový sprcháč od kneippu a môžem len vrelo odporučiť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Aaa, chtela bych to vyzkouset ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. zatím žádnou zkušenost nemám, ale určitě si chci koupit toto tělové mléko :))

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní1/10/12 17:43

    Mám ! a mám vyzkoušenou i řadu na odličování.. :) ! nic jiného už nepoužívám ;)

    OdpovědětVymazat
  9. tady na ty výrobky už mám hodně dlouho dobu zálusk ;)

    OdpovědětVymazat
  10. hm :) a u nás v Rossmannu je zrovna 25 % sleva, tuším :)

    OdpovědětVymazat
  11. pěkná recenze, chtěla bych vyzkoušet ten sprchový gel :)

    OdpovědětVymazat
  12. pěkná recenze, chtěla bych vyzkoušet ten sprchový gel :)

    OdpovědětVymazat
  13. levandulé, ou jé :D miluju :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky miluju levanduli, takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní3/10/12 00:00

    No tak to nemá chybu, díky za radu. Ta cena je boží

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní3/10/12 00:01

    Já taky a dnes jsem si ji díky Ceadce koupila. Díky za tuhle recenzi

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní3/10/12 19:19

    Zdravím všechny. Včera jsem si koupila tělové mléko a je super. Nádherně voní po levanduli. Se sprchovým gelem ještě počkám, až spotřebuji levandulové mýdlo, které jsem si koupila v L´Occitane. Společně s tělovým mlékem používám ještě levandulovou tělovou vodu v kuličce a mám takový pocit, že jsem včera lépe spala:-)
    Taky jsem náhodou narazila na obchod Moje levandule a kdo levanduli miluje tak jako já, určitě si vybere :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Sprcháč jsem měla a byla jsem s ním hrozně spokojená. Nejen že úžasně voněl, ale jak píšeš, je vhodný i na intimní hygienu, což je super na cesty :)

    OdpovědětVymazat
  19. Díky za super tip, levanduli miluji. Nedokázala jsem tedy odolat a dneska si ho jela koupit. Je úžasnej. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Díky Ti za super tip. Sprcháč jsem si koupila před pár dny a je užasnej teď ještě uvažuji o mlíku.

    OdpovědětVymazat
  21. mléko opravdu nádherně voní po levanduli a nemastí, výborně se roztírá

    OdpovědětVymazat
  22. tento set chci koupit mamči na tyhle vánoce tak jsem teda zvědavá taky strašně miluje levanduli tak myslim že ode mne dostane nej dárek ze všech :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©