neděle

RECENZE: tělové mléko a pleťový krém z mořských řas


Suché pokožce je k dnešnímu dni konec! Protože dnes Vám tady v recenzi představím NOVINKY od Ryoru, které Vás určitě zaujmou. Jedná se o ultramastné tělové mléko a krém s kyselinou hyaluronovou a kmenovými buňkami, které jsou určené pro dehydratovanou pokožku.

Úplně nadšená jsem z tohoto ultramastného tělového mléka, které je pro mě na podzimní a zimní období jako stvořené. Stále mě trápí suchá pokožka a tohle mléko na to snadno vyzraje. Při nanášení mastnotu cítíte, přesto není třeba bát se, že byste se lepili nebo že byste něco umastili, protože se krém vsákne jako každý jiný, jen skvěle promastí pokožku. Co se vůně týče, tak je také příjemná, ale je to takový neutrál, takže nebude vadit ani mužům :).
Trápí-li Vás tedy přesušená, loupající se pokožka nebo už nejste nejmladší a hledáte nějaké ideální tělové mléko, myslím, že je tento produkt budde pro Vás jako stvořený. 
CENA:  116korun


Krém s kyselinou hyaluronovou a kmen.buňkami jsem naopak dala testovat mamince, protože na rozdíl od tělového mléka, které můžete používat v jakémkoliv věku, tento krém je určen pro věkovou kategorii 40 plus, ve které se maminka pohybuje :). Maminka hned chválila jemnou vůni krému. Krém má mít také liftingový efekt a má vyhlazovat drobné vrásky, což splňuje. Ale opravdu jen ty jemné, např. vrásky v oblasti očí. Také mamča ocenila, že bojuje proti pigmentovým skvrnám a tím sjednocoval barvu pleti.
Chtěla bych říct, že česká značka Ryor může snadno konkurovat zahraničním značkám, které se pohybují v mnohem vyšší cenové kategorii.
CENA:  138korun

Takže přemýšlíte-li nad vánočními dárky, tak tohle bude sázka na jistotu, protože já i maminka jsme s touto novou řadou opravdu spokojené.
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Ryor je prostě nejlepší :))) jejich výrobky jsou skvělé. já mám teď v plánu si koupit to jejich tělové mléko s černým rybízem, depigmentační krém a balzám na rty s hroznovým vínem.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super Ceady uz som si lamala hlavu aky telovy krem idem kupovat na zimu lebo sa ochladilo a na to moja koza neraguje najnadsenejsie

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju RYOR ! Levná česká kosmetika, která opravdu funguje! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pleťový krém si koupila mamka :) já ještě od Ryoru nikdy nic neměla, ale asi si pořídím, jelikož když vidím ty ceny tak to je pro mě velké plus :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to mám hned tip na dárek pro moji mamču na Vánoce!
    Já sama ovažuju o té hydratační pleťové masce jak o ní psala Péťa nebo Mia, nezkoušela jsi ji?

    OdpovědětVymazat
  6. od ryoru jsem jednou měla tonikum a pak jsem hp už nikdy nenašla

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna jsem si říkala že by to byl žasný dárek k vánocům :) A k tomu ty ceny...kvalita za super cenu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to asi bude můj pomocník na suché nohy, hlavně teď jak začíná zima :) myslíš, že to pomůže i na suchou pokožku v oblasti loktů ? Já měla jednou speciální krém z lékárny a strašně mi pomohl,ale už ho nevyrábí a normální krémy mi nepomahájí. Díky za radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den H., určitě ano. Tohle tělové mléko používá i můj přítel, který má problémy s atopickým ekzémem a suchých míst má tedy více než dost. Jana z Ryoru

      Vymazat
  9. Vypadá to moc hezky, asi se po něčem od Ryoru podívám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mamku by to mohlo být perfektní, pro sebe mám zálusk na matující krém :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ultramastný krém rozhodně plánuji koupit, protože suchá pokožka mě trápí a slyšela jsem na něj samé dobré ohlasy. Jsem ráda, že mám další pozitivní názor do sbírky.
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. to mám doma a můžu jen potvrdit, je to výborná řada :)

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě dobrý nápad na vánoční dárek, mám od značky RYOR doma dva produkty a jsem s nima spokojená, takže nejspíše se podívám i po dalších produktech. :)
    http://mein-leben-in-tschechien.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Na RYOR čtu pořád pozitivní recenze, takže jsem se rozhodla, že do ní taky půjdu. Líbí se mi, že je to česká značka a cenově je kosmetika více než dostupná. Uvidíme, jak mi bude vyhovovat, ale doufám, že z ní budu nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  15. Oba dva produkty vypadají lákavě, Ryor je mi sypmatický, mají celkem kvalitní věci za super ceny, a hlavně je to česká značk, což ráda podpořím :).

    OdpovědětVymazat
  16. Ryor je hodně dobrá firma a mám s ním jen dobré zkušenosti ;) v zimě mě trápí hodně suchá pokožka hlavně na rukách, takže tělové mléko určitě vyzkouším, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ryor jsem vždy na trhu tak nějak ignorovala, teď ale vidím, že za málo peněz hodně muziky :), určitě také něco otestuji :).

    OdpovědětVymazat
  18. Na Ryor jsem snad slyšela jen chválu.

    OdpovědětVymazat
  19. Od Ryoru používám matující krém mořské řasy a také moc chválím :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Je to velice dobrá kosmetika : ))

    OdpovědětVymazat
  21. Sakra, další recenze na Ryor. Vážně si ho budu muset koupit :)

    OdpovědětVymazat
  22. proč nenapíšeš, že jsi ty produkty dostala k zrecenzování a nekoupila sis je sama????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš číst pozorněji :). Když napíšu, že spolupracuji s Ryor, tak je více než pravděpodobné, že mám produkty od Ryor zdarma.
      Navíc...Kde píšu, že bych si tyto produkty koupila? :)

      Vymazat
    2. to jsou zase starosti :D

      Vymazat
  23. ryor mě už hodně dlouho láká! dříve jsem od nich používala řadu aknestop :))

    OdpovědětVymazat
  24. Značku Ryor jsem hodně kdysi používala. Jelikož ale v obchodech neměli tuto značku vůbec, nebo jen velmi malý výběr, začala jsem si kupovat jinou značku. Ve svém bydlišti máme malý obchůdek s kosmetikou a bižuterií a jaké bylo mé překvapení, když jsem byla paní prodavačkou upozorněna na celý stojan s těmito výrobky. Po krátké konzultaci jsem si hned koupila novinku, krém s kyselinou Hyaluronovou a těším se na to, až ho začnu používat. Chtěla jsem se dozvědět více informací a tak jsem šla dnes na net. Byla mile překvapena e-schopem s touto značkou.Takže děkuji za Vaše stránky, určitě se opět přidám k příznivcům této kosmetiky. Kvalita i cena super !! Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko,
      to mě moc těší :).
      Ryor je jedna z mála značek, která stojí doslova pár korun a zároveň má vysoké množství zákazníků, kteří jsou se značkou 100% spokojeni.
      Zlatá česká značka. Zkoušela jsem ji porovnávat s mnohem dražšími produkty a ve většině případů Ryor ty drahé značky "porazil" :).

      Vymazat
    2. Já na RYOR nedám dopustit. Používám ho už mnoho let. Má tolik řad a výrobků, že mám pořád co střídat. Po nějaké době jsem rozumově dospěla k tomu, že by bylo možná pro pleť dobré, vyzkoušet změnu, tak jsem zkusila jiné značky, i zahraniční a dražší, ale spokojená jsem s nimi teda nebyla. Mám už pleť rozmazlenou RYORem. Takže jsem se pokorně a strašně ráda vrátila zase k RYORu. Používám ho doslova od hlavy k patě. Jsem s ním naprosto spokojená - je to značka kvalitní, levná a česká!!!

      Vymazat
  25. Anonymní23/3/13 07:47

    Zdravím diskutující. Proklikla jsem se sem ze stránek Ryoru, když jsem po letech hledala, co je nového. Skvělé tři věci, co od Ryoru právě používám, jsou: Denní krém s koenzymem Q 10 s UV filtry - vynikající, Balzám po depilaci - konečně jsem našla něco, co fakt funguje! a Oční krém - ten je neskutečný. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©