úterý

RECENZE: tvářenka od M.A.C. z kolekce Marilyn Monroe


Říkala jsem si, že nakonec nebudu dělat přímo NEW IN článek s produkty od M.A.C., ale pustím se rovnou do recenzování, protože tak jako tak bych měla tendenci psát recenzi už k novinkám, protože jsem produkty za těch několik dní, co je mám, zvládla už párkrát otestovat. A tak prvním produktem, který Vám představím, je tvářenka z aktuální limitované kolekce tohoto měsíce Marilyn Monroe.

Tahle tvářenka je pudrového charakteru, takže nepočítejte s tím, že by se dalo nanést více vrstev, aniž by tvářenka prášila. Budete si tedy muset vystačit s jednou vrstvou, která Vám vytvoří přirozený vzhled tváří (viz. foto níže) :).
O meruňkovém nebo růžovém odstínu se říká, že se hodí ke každé ženě, protože je pro naši evropskou pleť nejpřirozenější. Což dokazuje i tato tvářenka :).

Co se výdrže týče, tak není taková, jakou bych si od představovala. Není to myšleno ve špatném slova smyslu, protože práškové tvářenky mi osobně nikdy nevydrží dlouho. Pokud se ve škole nenudím, neusínám a nepodepírám si hlavu ze všech různých úhlů, vydrží mi tvářenka do odpoledních hodin. Na večer už je třeba nanést další vrstvu. Já osobně dávám přednost těm krémovým tvářenkám, protože mám pocit, že vydrží déle, ale musím uznat, že tahle není vůbec špatná.

MOJE HODNOCENÍ
osm bodů z deseti možných


 K dostání jsou celkem dva odstíny (viz. foto níže). Já mám, pokud dobře čtu a nepletu se, odstín LEGENDARY. Pro jistotu přikládám foto.
Jinak limitované kolekce jsou vždy o něco dražší než stálá nabídka, a tak tato tvářenka stojí 600korun.

SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. je moc hezka

    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný odstín. A líbí se mi i její obal :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta barva je moc hezká..působí přirozeně a to mám nejraději :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá kouzelně :) Moc mě baví Tvoje recenze číst. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To já jsem přes ty pudrové. Tenhle odstín vypadá skvěle. Pro bledule opravdu ok a navíc na tobě vypadí tak krásně étericky. V té kolekci MM je jen jeden odstín? Pokud jich je víc, nenašla jsem jeho označení :( Pokud tam je mohla bys ho prosím napsat. Díky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti, vypadá opravdu hodně přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Když příjdu ze školy, tak mi příjde, že se po tvářence na mé tváři slehla zem a musí znovu nanášet... ale jsem spokojená, mám tvářenku od Dermacolu, kterou mám již strašně dlouho a divím se mi, že již nedošla, protože když jsem měla svou prní tvářenku od essence, tak mizela rychlostí blesku... :) Ale pravda je, že alespoň nemusím utrácet peníze za tvářenku,když mi vystačí dostatečně dlouho... :D

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní9/10/12 14:28

    ahojky,
    vždycky mě zajímalo, jak si sakra můžete dovolit tak drahou kosmetiku ? :-D
    Ne, ale opravdu .. jsi z bohaté rodinky, nebo makáš (teda mám pocit, že studuješ). No, ale i tak víš jak všechny ty věcičky něco stojí a ty tu máš tolik recenzí za měsíc :))

    OdpovědětVymazat
  9. Na té fotce ti to moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá hezky :) ale já bych tvářenku stejně nevyužila, moc jí totiž nepoužívám

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    Takže věc první, ta tvářenka ti opravu moc sluší, fakt barevně ti sedne uplně perfektně:)Já snad ani žádnou do oranžova nemám, mám spíš hnědé a růžové.
    Jinak bych ti chtěla poradit, mám "bb"krém od garnieru najdeš ho u mě v pravém panelu v topce produktů. A já ho teď používám jako podklad pod jiný "BB" krém ,stačí opravdu množství o velikosti hrášku a všechny tvářenky i ty nejlevnější co mám mi vydrží opravdu celý den.:)

    OdpovědětVymazat
  12. pekný prirodzený odtieň. ja si zatiaľ musím vystačiť s light bronzerom od essence z výpredaja za 0,95€ :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoh Ceady. Pěkná tvářenka chtěla sem se zeptat , co si myslíš o rtěnkách? :) Pokukovala sem po nich a možná bych si nějakou pořídila. Děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Barva tvářenky je krásná, ale čekala bych lepší výdrž. Já mám od Mac minerální tvářenku a ta mi na tvářích vydrží, no nekecám, celý den.:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Je dokonalá už jen na pohled, jako ostatně spousta dalších MAC produktů :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  16. Už tolikrát slyším a čtu chvály na tvářenky MAC, zatím žádnou nemám, ale asi jí budu muset koupit, protože vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  17. Překrásný obal,vypadá velice dobře :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní9/10/12 19:32

    Tahle tvářenka ti strašně sluší :) Jinak jsem tě chtěla upozornit,že ti nefunguje rubrika Recipes :)

    OdpovědětVymazat
  19. Veľmi sa mi páči ale príde mi príliš drahá škoda. Možno si nejakú takto raz kúpim.

    OdpovědětVymazat
  20. Tvářenka vypadá hezky co se barvy týče, ale obal mě ani trošku nezaujal.
    A ta barva ti neskutečně sluší!
    justbeyourselfbypetra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. K tobě jde velmi pěkně :)!

    OdpovědětVymazat
  22. barva moc pěkná, ale proč je ze spodu nápis "sample" ? to má MAC nový etikety? :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já bych si tenhle odstín asi nevybrala, ale na Tobě se mi líbí moc :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. barvička pro Tebe jako stvořená :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahojky,

    barvička se k Tobe moc hodi :-) Chtela jsem Te poprosit o radu, kde by se dala kosmetika od firmy M.A.C s Marilyn Monroe sehnat v CR? Myslim tim, zda ji prodava nejaky retezec kamenych ci internetovych obchodu?

    Dekuji a preji hezky den!

    OdpovědětVymazat
  26. Ahojky,

    barva tvarenky se k Tobe opravdu moc hodi :-), chtela jsem Te ale spise pozadat o radu :-) Je mozne sehnat kosmetiku od firmy M.A.C. s Marilyn Monroe nekde v Ceske republice? V nekterem z retezcu kamenych ci internetovych obchodu?

    Predem moc dekuji za odpoved a preji pekny den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedná se o limitovanou kolekci, takže i když je k dostání v M.A.C. kamenných prodejnách, počítám, že už bude vyprodaná.
      V Praze jsou celkem dvě M.A.C. prodejny, já ji mám z prodejny na Václaváku :).
      Jinak jediný český eshop, který prodává M.A.C. je mac.nabizi.cz, jen tam bývají mnohdy vyšší ceny. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©