středa

RECEPT: Podzimní špagetové hody


Pomalu bych mohla začít vařit jídla PRO CHUDÉ STUDENTY a na konec receptu přidávat, do kolika korun se vejdete :D. Protože moje studentské vaření není zrovna nejpestřejší. a tak v jednom kuse vařím špagety na střídačku s rýží. A když už, tak jde většinou a vegetariánskou stravu. :) Prostě chudé vaření.

A tak tady mám další primitivní recept na špagety.
NA RECEPT BUDETE POTŘEBOVAT:
špagety, jednu papriku ze zahrádky, 2stroužky česneku, olivový olej, vývar nebo vodu ze špaget, sůl, pepř

1) Necháme si vařit ve vroucí, osolené vodě špagety.
2) Zatímco vaříme špagety, dáme si na pánev olej, nakrájený česnek a papriku, kterou osolíme.
3) Jakmile budeme mít špagety uvařené, přidáme je na pánev k paprice a zasypeme nakrájenou bazalkou.
4) Konzumujeme :)

Které jídlo jíte poslední dobou nejčastěji?
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Dělám podobné, jen místo papriky dávám rajče. Ale určitě brzy vyzkouším i tento způsob. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam :-) Já teď jim furt těstoviny s pestem :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, Ceady, ty mi děláš chutě! Vypadá to báječně:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem "špagetový" maniak, tudíž tyto recepty lahodí mému oku;) Super!

    OdpovědětVymazat
  5. Já špagety moc nemusím, neumím je jíst :D ja radši kolínka,vrtulky a mašličky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem teď hlavně na špagetách, špagety s dýní, s brokolicí, s čímkoli..

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, těstoviny miluji a tohle vypadá opravdu lákavě!
    justbeyourselfbypetra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Hehe taky takhle vidím moje budoucí školní vaření :) Ale špagety miluju, tak snad nebude problém.

    OdpovědětVymazat
  9. My jsme si posledně s přítelem osmažili přírodní plátky kuřecího s grilovacím kořením a nakonec jsme vše zalili smětanou na vaření a chvilku povařili na pánvičce... spolu s říží je to úžasná kombinace... :) Bylo to trochu náročnější na čas, ale jelikož jsme měli jídlo na dva večery a když jsem to propočítali, tak nás jedna večeře vyšla na 25,- Takže PECKA :) Navíc to byla luxusní večeře... navíc, když vaříme s přítelem spolu, vždy se u toho zasmějeme... ;)

    OdpovědětVymazat
  10. mňam mňam miluju špagety!

    OdpovědětVymazat
  11. to musí být mňamka :)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. špagety bych mohla pořád !! ♥

    OdpovědětVymazat
  13. jůůů, to se hodí ;) klidně víc chudostudentských receptů !!

    OdpovědětVymazat
  14. Dělám si těstoviny na stejný způsob, ale s rajčaty a papriky jen trošičku. :) Ještě si do toho dávám mozarelu!!!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já poslední dobou hodně jím těstovinové saláty :).

    OdpovědětVymazat
  16. Milujem cestoviny :D Normálne si mi spravila nekonečné chute :D

    Rada by som ťa pozvala na giveaway na mojom blogu :)
    http://lillianasworld.blogspot.sk/2012/10/giveaway_3.html

    OdpovědětVymazat
  17. MNÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁM!!! To vypadá vážně výborně :)

    OdpovědětVymazat
  18. Dala bych si! To bude určitě dobrota!:)

    OdpovědětVymazat
  19. no konečně nějaký recept!!!:) miluju tvoje vaření!protože jsou jednoduchý a recepty přehledný což já jako začátečník i když mi je 20let (stydím se) oceňuju:) vždycky když něco uvaříš a dáš na blog druhý den hnedka recept zkouším:)) (ps:tvuj blog sleduju už vážně dlouho skoro hned když si blog založila ještě za dob proana jestli si pamatuješ blog anaestrella tak to jsem/byla/ já,jen nepíši komentáře pač přiznávám jsem líná.jinak oceňuju že začneš nebo začala dělat videa.už se taky těším na další recept někdy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niky, pamatuji se alespoň na nick, bohužel už ne konkrétněji.
      Moc děkuji za komentář :).

      Vymazat
  20. Jíš levná studentská jídla, ale máš na tvářenku za 600,- ?! Za tolik peněz jsem schopna nakoupit normální, dobré jídlo na celý týden pro dva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No logicky se omezím někde, abych si mohla dopřát zase jinde. :)

      Vymazat
  21. Bojuji s "úžasnými podmínkami" pro vaření (které zahrnují: záhadný vařič, který stále jede ve výkonu na 100% a jeden jediný hrnec :D) , co mám na koleji. Takže poslední dobou to jsou právě těstoviny na tisíc způsobů - aspoň, že zeleninu mám domácí, občas to prostřídám s rýží a dokonce jsem se jednou dokopala i k opečenému masu s bramborami :D Ty špagety vypadají výborně :)

    OdpovědětVymazat
  22. Dostala jsem na to okamžitě chuť a už to mám taky na stole :) Díky ! :D

    OdpovědětVymazat
  23. mňam, mňam, mňam! miluju špagety, vlastně italskou kuchyni všeobecně:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©