úterý

Setkání s Biodermou (druhá část)


Dnes mám tady druhou část článku o setkání s Biodermou. Aneb trochu o tom, o čem v zásadě setkání bylo.
V 10hodin na nás čekaly taxíky na Florenci, které nás odvezly do školy Surface na 1,5 hodinnový kurz v líčení.  Dozvěděly jsme se různé zajímavosti. Já osobně si moc nezapisovala, ale stejně mi něco utkvělo v paměti, o což se s Vámi v tomto článku podělím. Ale myslím, že pro příště by to chtělo alespoň týdenní kurz, protože za dvě hodiny si opravdu popovídáte jen o tom, co Vás v zásadě zajímá a na tipy v oblasti líčení podle tvarů obličeje a samotné líčení už bohužel čas nezbude.

A co jsme se dozvěděly? :
1) Trápí-li Vás chlupaté tváře u uší, nepoužívejte na tato místa pudr, protože chloupky tak akorát zvýrazníte. A pokud už musíte mít pudr, tak na chloupky jedině s obsahem oleje.

2) Je lepší investovat do dražších a kvalitních stínů. Protože kvalitní stíny Vám vydrží i roky díky tomu, že jsou mnohem více pigmentované, než ty drogistické stíny, které Vám nevytvoří při jedné vrstvě na očích to, co ty dražší od M.A.C.

3) To, že je něco drahé, neznamená to, že je to nejlepší. A dejte si bacha v parfumeriích, protože nikdy nemáte jistotu, jestli Vám prodavač radí dobře. Protože většinou mívají nařízeno, aby ten a ten měsíc prodali tolik a tolik kusů jedné značky!


4) Začíná se porušovat klasika, kdy mají být buď výrazné oči nebo jen rty, a tak bude moct nosit výrazné líčení. Ve smyslu syté/výrazné stíny s pořádně červenými rty :). Styl Glamour.

5) Co se nanášení makeupu týče, je nejlepší houbička. BEAUTY BLENDER (viz. foto). Dále je možné používat ploché nebo kulaté štětce. Ty ploché vychází přímo od malířů, jakoby byla pleť plátnem, na které chcete namalovat obraz. Jenže najde se zde vada a to v tom, že často máte na obličeji pruhy, které nakonec musíte zaťupkat prsty (Moje zkušenost). A tak je lepší ten kulatý štětec, který obsahuje jak kratší, tak delší štětinky, díky kterým se makeup nanese rovnoměrně. Ale ta houbička je opravdu nejlepší. Nevsakuje makeup, takže není důvod bát se, že příjdete makeup díky této vychytávce a nanese makeup rovnoměrně bez pruhů a vypadaných chlupů :).

Jo a to růžové, co vypadá jako žiletka a leží hned vedle té houbičky, slouží k tomu, abyste si usnadnili(y) práci s nanášením řasenky. Přiložíte tuto růžovou věc na pohyblivé víčko, díky čemuž zabráníte obtisknutí řasenky. :)


4) Vyfotila jsem Vám obličej, abyste měli představu, jak se stínuje pleť. Na stínování Vám postačí o nějaký ten odstín tmavší pudr popřípadě makeup, což je taková levnější varianta pro nás studenty.

5) Dejte si pozor na oranžové rtěnky, které zvýrazní zažloutlé zoubky!

6) Váháte-li nad výběrem tvářenky, není třeba lámat si hlavu, protože meruňkový/losový odstín sluší snad každému. :)

7) To, že zavrhujeme kleštičky na řasy je způsobenou naší nevědomostí v používání. Bylo nám doporučeno s kleštičky scvaknout a začít s nimi pérovat několik sekund tak, aby se řasy krásně natočily.
TIP: Pokud máte jemnější řasy, nejprve naneste jednu vrstvu řasenky, poté použijte kleštičky, které jste si nahřáli(y) fénem a nakonec naneste řasenku :).

8) Dejte si pozor na vybírání řasenky v drogérii. Protože jakmile je otevřena, do půl roku přestane sloužit. A co když Vaši řasenku před 3 měsíci načala Mařenka? :D A tak kupujte buď zabalené řasenky nebo popadněte tu, která není v regálu jako první, ale mezi posledními. :)



Kromě toho, že jsem se dopoledne dozvěděla něco nového v oblasti líčení, byly mi odpoledne představeny novinky od Biodermy, které se zaměřují na boj proti vráskám. Celá prezentace mě nadchla. Zvláště proto, že se v této řadě najde produkt i pro mě. No budu Vás trochu napínat. Jsem nadšená ještě více než když jsem objevila micelární vodu! A to už je co říct. Neberte to jako donucení psát nějakou chválu. Ale hold jak mám teď vypapané tváře, tak se mi začínají dělat vrásky od úsměvu. Takže už jsem si říkala, jestli se něco najde, co by mi pomohlo. Teď si jdu vyfotografovat pleť před použitím a pustím se do testování :). Mám z toho velikou radost!


SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. ta houbicka je super
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek Ceady !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra:D ja chtěla napsat podobnej članek:D Ale bohužel jsem si zapamatovala ani ne pulku toho co tu maš ty:/ jinak moc pěkny članek;)

    OdpovědětVymazat
  4. zaujímavé poznatky, to s tou riasenkou si dobre zapamätám:) hoci ja vždy automaticky vyberám všetkoi "zo zadu" :D

    CHANEL GIVEAWAY http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. boží článek, konečně jsme se dozvěděli ty skvělé typy :P díky!

    OdpovědětVymazat
  6. Kde se dá koupit ta houbička?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na netu a v nekterych drogeriich. Tohle je konkretne Beauty blender. A pouziva se namokro, takze houbicku namocis a hodne vyzdimes. Tak nebude nasakavat make-up, ale rovnomerne ho rozetre po obliceji.

      Vymazat
  7. skvělý článek ;) aspoň nějakou blogerku napadlo napsat také nějaké tipy, které jste se dozvěděly ;)

    OdpovědětVymazat
  8. moc vám to sekne, holky!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký článek, muselo se ti tam hrozně líbit :).

    OdpovědětVymazat
  10. to jsou vcelku zajímavé tipy :) minimálně polovinu jsem nevěděla. vypadá to na super dámskou párty ten váš sraz :D

    OdpovědětVymazat
  11. http://farm9.staticflickr.com/8177/8036517017_fd447b2f39_b.jpg NEJVĚTŠÍ SRANDA!

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní2/10/12 19:06

    Ahojky Ceadko ;) super článek, moc děkuji za skvělý typy! :)

    OdpovědětVymazat
  13. o téhle zázračné houbičce jsem už slyšela, ráda bych jí vyzkoušela, i když jsem se svým štětcem na make-up velmi spokojená :) jen je originální tahle houbička poměrně dost drahá.

    OdpovědětVymazat
  14. zase jsem o něco chytřejší :)

    OdpovědětVymazat
  15. skvele typy a taktiez velmi dobry clanok

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tenhle článek se ti opravdu povedla, zapamatovala jsi si toho plno, fakt super, palec nahoru :)!

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavé tipy, to se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Super tipy, víceméně to už vím ze zkušenosti, a houbičku už mám víc jak rok, z e-bay jmenuje se beuty blender a stoji asi 150-250 kč,fakt věc, do který se vyplatí investovat, měla by se trochu navlhčit, aby zvětšila svuj objem a tim, že je vlhká do sebe nenasákne make-up, je třeba ji ale často čistit, kvůli bakteriím a ulpělému make-upu, nemělo by se s ní moc "jezdit" po obličei, ale spíše ťupkat, na vlastní vychytávky už přijdete časem..mně třeba zezačátku nevyhovovala, dokud jsem nepřišla na to, který make-up je lepší nanášet houbičkou a který prsty..ke štětcům jsem se moc nedostala, protože mi chybí ten kulatý vespod rovný, který prý krásně sjednotí make-up a nejsou na obličeji šmouhy.

    OdpovědětVymazat
  19. Super tipy, víceméně to už vím ze zkušenosti. Houbičku už mám víc jak rok, z e-bay, jmenuje se beauty blender a stojí asi 150-250 kč. Fakt věc, do který se vyplatí investovat. Měla by se trochu navlhčit, aby zvětšila svůj objem a tím, že je vlhká, do sebe nenasákne make-up. Je třeba ji často čistit, kvůli bakteriím a ulpělému make-upu, nemělo by se s ní moc "jezdit" po obličeji, ale spíše ťupkat, na vlastní vychytávky už přijdete časem..mně třeba zezačátku nevyhovovala, dokud jsem nepřišla na to, který make-up je lepší nanášet houbičkou a který prsty..ke štětcům jsem se moc nedostala, protože mi chybí ten kulatý vespod rovný, který prý krásně sjednotí make-up a nejsou na obličeji šmouhy.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©