čtvrtek

TIP, kde koupit houbičku na makeup


Pamatujete se na článek o kurzu ve škole líčení Surface, kde jsem psala o houbičce na makeup, které se správně říká BEAUTY BLENDER?
Sice nám na kurzu říkali, že takový Beauty Blender pořídíme pouze v jejich prodejně, ale abych Vám nelhala  a vše si dobře ověřila a našla případnou alternativu, pátrala jsem a nakonec skončila v M.A.C., kde naleznete nespočet houbiček.
Neberte to jako reklamu. Ale řada z Vás se mě ptala, kde by se dala koupit alternativa.
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. M.A.C. je skvělá značka takže věřím že i houbičky budou dobré.Jak se tak dívám na fotky je jich fakt hodně.Je v nich nějaký rozdíl?Třeba v kvalitě nebo v použití?

    OdpovědětVymazat
  2. Jak se pohybují cenově? V Sephoře mají cca za 140 (nejsem si jistá), ale přišlo mi to dost.

    OdpovědětVymazat
  3. Beauty blender je jeden typ houbičky (podle tvaru a materiálu), aspoň pokud to nepletu...takže tohle nejsou beauty blender, ale houbičky :)). Ale určitě se dá sehnat i jinde než u Surface, s tím souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  4. No skvělé! Jelikož je MAC všude vychvalován, mohly by u houbičky být super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo by dobré vysledovat ceny a najít nejlepší a nejlevnější variantu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyto houbičky se dají použít i namočené (prý pak nenasáknou tolik make-upu)? A jaká je jejich cena?

    OdpovědětVymazat
  7. tak hned si pro ní půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  8. cena se pohybuje okolo 250-500korun :).

    OdpovědětVymazat
  9. v HM mají tyhle houbičky;) Mirka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©