pondělí

VIDEO: ASIJSKÝ BB CREAM (Misha M Signature Real Complete)


Další video, tentokrát na asijský BB cream. Dlouho jsem přemýšlela, jaký odstín zvolit, aby vyhovoval mé pleti. Na většině stránkách, které prodávají BB krémy se jednoduše nevyznáte, jaký odstín nebo odstíny BB krémy má/jí. A tak má-li jeden odstín, většinou tam nebývá ani napsáno, zdali se hodí pro světlou nebo tmavou pleť, natož aby byl zmíněn odstín. A když už narazíte na odstíny, tak co značka, to jiné číslování. Takže jste nakonec bezradní a nejste si jistí, jestli investovat.
Nakonec jsem si tedy objednala dva na doporučení zřizovatele slovenského eshopu  bbcreamshop.sk a nezbývalo mi nic jiného, než doufat, že mi poradil dobře.  Nakonec jsem zjistila, že barvou mi sedí pouze jeden, zatímco ten druhý, který měl být také určen bělostné pleti, odpovídal dost tmavému odstínu, že bych ho mohla věnovat mé snědé kamarádce.


Takže RŮŽOVÝ skin79 měl sice příjemnou krémovitou konzistenci, ale odstín byl pro mě nevyhovující.
Ten vlevo STARORŮŽOVÝ (nebo jak barvu balení nazvat) měl odstín 13, který už mi vyhovoval. Ale zase se mi nelíbila ona konzistence, díky které má pleť po rozetření BB krému vypadala, jako bych si pomoučnila tvář. Aspoň tak to komentoval můj přítel, kterému jsem poslala fotku ze závěru videa. Prostě a jednoduše mé sušší pleti nevyhovoval. Na čele se mi totiž po nanesení vytvořila nehezká krupička. Takže vycházím-li z toho, že mi nevyhovuje, mohl by vyhovovat těm, které trápí mastná a smíšená pleť :).

SHRNUTÍ / HODNOCENÍ:
PLUSY:
1) kryje lépe než makeup
2) bude sedět všem bledulím
3) pumpičkové balení :)
4) SPF 25

MÍNUSY:
1) bez podkladového krému Vám vytvoří vzhled pomoučněné pleti
(viz. video)

CENA: 33,85 euro


5/10 (pět bodů z deseti možných)

Za produkty děkuji www.bbcreamshop.sk
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Mám ráda tyhle tvoje videa! A já jsem popravdě ještě žádný BB cream nezkusila, ale chystám se. Ale takhle ze stránky, kde si ho nemůžu zkusit bych se ho bála objednat..Jinak na tom videu je opravdu vidět, že ti dělá na pleti takovou ,,krupičku,,

    OdpovědětVymazat
  2. Ceady ty jsi nějak vážně bílá,asi neznám nikoho už bělejšího,je pravda že podobný odstín měl,ale jo je tam vidět,že vysušuje,že to vypadá jako by ses spíš posypala pudrem,ale děkuji za tvé recenze,díky tobě totiž člověk zjistí co stojí za to si koupit a nevyhodíme peníze do vzduchu za něco co bude k ničemu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Až na to, že svými testy make-upů nebo bb musíš spoustu holek vytáčet (a to nemyslím nijak ve zlým, fakt, bez to v legraci), protože máš natolik perfektní pleť, že nic v podstatě nepotřebuješ. :-) (Dobře, možná ten BB, jestli máš sušší pleť, tak péči asi oceníš.) Nesmírně zajímavá, protože přirozená zrzka, výrazná s porcelánově bílou kůží (solárkový uměliny už nefrčí, ale která tohle od přírody má), která navíc nemá ani pupínek (protože my bledule to známe, jak jsou na nás pupínky šíleně vidět)... Jinak, možná, že kdyby sis chtěla zahrát v House of Wax, tak dobrý, jinak je ten efekt fakt šílenej. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdání klame. Díky tomu, že denně používám makeupy nebo bb krémy, tak se mi na pleti objevuje akné. Ne tedy nijak hrozné, ale on už pupínek nebo dva vypadají na bílé pleti šíleně :D.
      Moc děkuji za komentář! :)

      Vymazat
    2. Jo, to znám, taky jsem bledá, ale ne přírodní zrzka, ale chladný zimní typ. :-) Červený pupínek na mojí kůži skoro svítí. :-)

      Vymazat
  4. no jo, fakt Ti to dělá takové nepěkné tečky.. a to jsou prý BB missha dobré :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som tiež skúšala oba a môžem potvrdiť zvlášstnosť Misshy... Na druhej strane Skin79 zbožňujem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně Skin79 by byl super, jen jsem bílá jako stěna :D. Takže abych začala používat samoopalovák :D

      Vymazat
  6. Ten první co si nanášíš dělá opravdu strašnou plet :/ jako kdyby si spadla do sádry...ale jinak obal vypadá pěkně :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten bb cream z videa je šílenej, vypadáš v něm jako mrtvola a ještě ti dělá šupinatou masku.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně by Missha vyhovovala a strašně dlouhou dobu po ní vyloženě toužím... Škoda, že nemám jaksi možnost si ji koupit, to zamrzí :(
    A ps: jsi hrozně krásná a šikovná, miluju tvůj blog :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©